Citat:
Ursprungligen postat av
ShariaInstructor
Det snurrar i skallen på mig av alla siffror. Jag anser att de senaste resultaten från SKOP, 20,7% och Novus 21,6% ligger inom den godtagbara ramen. Vem kan klaga på dessa resultat, se istället på odugliga Sifo 18,5% senast, helt horribelt.
Det finns fortfarande ett mörkertal för SD och det är inget stort avstånd från S där Novus fick fram 23,7%, uppseendeväckande lågt. Men tänk så lätt Sossarna skulle kunna ta tillbaka 3-4% från Kommunisterna, men dagens Sossar förstår inte att dom måste hålla rent på vänsterkanten. Klart man blir förbannad när Kommunister får sitta i orubbat bo.
1.Hur slår nu brandkrisen? 2. Det verkar som om Löfven försöker göra ett propagandanummer och visa på "det starka samhället" som kan få hjälp från EU och NATO. Vad FAN är detta? Är detta ett starkt samhälle? Vem synar bluffen?
Jag gick off topic nu men jag känner varje dag att SD har stabiliserats, svackan är över och jag tror på uppgångar i augusti. Soffan drabbar inte SD utan den tunga soffan drabbar S.
Min fetning och mina numreringar.
1. Jag talade idag med en inbiten sosse som bor vid en av brandhärdarna (en släkting). Det var en f.d. sosse som talade om för mig att sossarna åker ut och SD kommer att vinna valet. Det var en rejält förbannad f.d. "alltid varit sosse" som talade om det nedlagda civilförsvaret och kommunens alla besparingar p.g.a. de påtvingade asylsökande......etc.
MSM (så klart!) berör inte kopplingen mellan asylanterna och kommunernas brutala besparingar på trygghet och välfärd, men det verkar som att kopplingen görs hemma i stugorna.
2. Det som inte fick hända har hänt, ett annat land råkade ut för värre bränder. Sossarnas jävla orerande om EU som är en del i den Svenska "katastrofplanen", det visade sig inte fungera. Det som inte fick hända har hänt, igen!