2018-07-25, 18:12
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Menar du att det skulle vara coolt med att vara italienare? Pernilla har också hon italienskt ursprung (typ en fjärdedel/åttondel om jag minns rätt).

Klart det är coolt att vara Italienare, se bara på Paolo Roberto. Han vurmar för det Italienska (pappans sida av familjen) men det svenska och det skotska (hans mor) lämnar han därhän, inte lika exotiskt.
Citera
2018-07-25, 21:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av JagandeBjornen
Klart det är coolt att vara Italienare, se bara på Paolo Roberto. Han vurmar för det Italienska (pappans sida av familjen) men det svenska och det skotska (hans mor) lämnar han därhän, inte lika exotiskt.

Det är en jävla skillnad på Paolo och de bortskämda svenskarna Bianca och Benjamin.

Paolo gör som italienare, dyrkar sin mor och alla andra nonnor och speciellt de som kan kokkonsten.

Bianca och Benjamin verkar förakta sin mor och även sin mormor, de är helt värdelösa på att laga mat och de förstår sig inte på italiensk kultur överlag.

Ett efternamn betyder ingenting.
Citera
2018-07-25, 22:10
Medlem
hängballens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Det är en jävla skillnad på Paolo och de bortskämda svenskarna Bianca och Benjamin.

Paolo gör som italienare, dyrkar sin mor och alla andra nonnor och speciellt de som kan kokkonsten.

Bianca och Benjamin verkar förakta sin mor och även sin mormor, de är helt värdelösa på att laga mat och de förstår sig inte på italiensk kultur överlag.

Ett efternamn betyder ingenting.
Paolo är en idiot som har misshandlat oskyldiga människor. Paolo förtjänar förakt!
Citera
2018-07-25, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StigAllan
Vem fan vill vara blatte och se ut som honom?
Bara ytterligare en kaosindivid som är av tydlig arabisk härkomst till både utseende och beteende!

Det är väl ändå en död myt att italienare har ursprung från Nordafrika.

Men ja, hon ser ut som en italienska.
Citera
2018-07-25, 23:11
Medlem
Ojdå, borttaget.

Jag summerar.

1. Bianca verkar gilla persisk style.
2. Bianca ser ut att ha påbrå mellan mix av Italien och Nordafrika.
Citera
2018-07-26, 20:04
Medlem
Bianca Ingrosso skördar succé efter succé och har blivit en av Sveriges mest omskrivna personer.*
Nu berättar tv-profilen på sin blogg om alla hatkommentarer hon får ta emot och hur det fått henne att fundera på att lägga av helt.*
"Jag får skit för absolut vad jag än säger och gör och jag har totalt tappat suget för att uppdatera er här tyvärr." skriver Bianca Ingrosso på sin blogg, vilket sajten Hänt var först med att rapportera om.*

https://www.expressen.se/noje/bianca-ingrosso-har-fatt-nog-nu-varnar-hon/

Jag är rätt säker på att hon inte kommer lägga av.
Citera
2018-07-26, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Junketer
Bianca Ingrosso skördar succé efter succé och har blivit en av Sveriges mest omskrivna personer.*
Nu berättar tv-profilen på sin blogg om alla hatkommentarer hon får ta emot och hur det fått henne att fundera på att lägga av helt.*
"Jag får skit för absolut vad jag än säger och gör och jag har totalt tappat suget för att uppdatera er här tyvärr." skriver Bianca Ingrosso på sin blogg, vilket sajten Hänt var först med att rapportera om.*

Låt mig gissa. Hon kommer snart tacka för all kärlek och fina ord hon fått och nu kommer hon såklart fortsätta, inga haters kommer få bestämma över hennes liv minsann. En del av spelet dessa influencers kör med.
Citera
2018-07-26, 23:02
Medlem
BlueBerryBerrys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Ojdå, borttaget.

Jag summerar.

1. Bianca verkar gilla persisk style.
2. Bianca ser ut att ha påbrå mellan mix av Italien och Nordafrika.

Jag håller inte helt med dig där på punkt två , skulle snarare säga Italien och någon typ av zigenare från sydeuropa kanske i närheten av Serbiska zigenare.
Citera
2018-07-26, 23:11
Medlem
Biancas senaste blogginlägg:

Citat:
Restaurang Kometen är en välkänd restaurang här i Göteborg. Kanske mest känd då den tidigare ägaren var Leif Mannerström. Ni vet han som är en av domarna i Sveriges Mästerkock.

I förrgår var det dags för mig att testa det för första gången då menyn alltid sett helt magisk ut.

Jag blev först lite chockad över både vart restaurangen låg samt inredningen. Inte riktigt min smak då allt var väldigt mörkt, litet och hade en ganska dyster atmosfär enligt mig. Inte heller världens charmigaste den låg på.

Men men, det var ju maten jag var där för 🙂

Jag stod och pendlade mellan om jag skulle beställa in kyckling, köttbullar eller weinerschnitzel. Hade mer än gärna beställt in alla 3 men då hade jag också knappt orkat gå efter hehe.

Solglasögon ifrån ChimiEyeWear.

Men det blev iallafall en toast skagen till förrätt som vi delade på. Och MY GOD!!!! Det var den absolut godaste toast skagen jag ätit i hela mitt liv. Den var helt jävla perfekt!!!!

Vill gå tillbaka dit mycket snart igen och äta en hel själv.

Min älskling <3

Det blev tillslut kycklingen för mig och någon fisk för Phillipe.

Min kyckling var supergod men nästa gång går jag hellre dit på kvällen för att njuta av kvällsmenyn. Då blir det nog deras köttbullar eller weinerschnitzel. Dem såg verkligen helt magiska ut!!

Men jag kan iallafall varmt rekommendera Kometen om ni bor i eller besöker Göteborg. Svensk husmanskost är verkligen bland det bästa som finns <3

NU – ta oss tillbaka till Sthlm!

PUSS <3

Nu gillar jag Bianca och önskar henne all välgång, men... Detta inlägget gör mig konfunderad, hur kan detta inlägget sippra genom alla hennes assistenter? Har Kometen betalt henne för denna recension? Är det en lyckad recension?
Citera
2018-07-26, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueBerryBerry
Jag håller inte helt med dig där på punkt två , skulle snarare säga Italien och någon typ av zigenare från sydeuropa kanske i närheten av Serbiska zigenare.

Näe, fadern har tydligt nordafrikanskt påbrå:

https://files.hant.se/uploads/2017/09/33.514_104623_BB064DC6B4.jpg
Citera
2018-07-27, 10:13
Medlem
Punklivs avatar
Citat:

"Hoppas ni snart kan förstå att man inte ska sprida hat på nätet"

Jaha, är det därför du är med och startar drev mot en komiker som dragit skämt som är lite för grova för din smak? Idiot.

Om du nu tycker att det är så hemskt med våld mot kvinnor kanske du ska dreva mot folk som faktiskt misshandlar kvinnor (din far vore väl perfekt), och inte en snubbe som skämtar om det i sina låttexter.
Citera
2018-07-28, 08:02
Medlem
godboys avatar
Citat:

Ha ha, varnar hon för att hon ska sluta skriva? Borde inte det det vara ett löfte? Produceras ju en sån massa skit överallt och kan vi få en som slutar spruta ut skit så är det en vinst för alla (utom henne själv)
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in