Citat:
Ursprungligen postat av
sherm
Helt i sin ordning att döma våldtäktsmän och mördare till döden enligt min mening, och ser vi till historien har vi tillämpat dödsstraff även mot förräderi. Att frågan i tider av förräderi och tillhörande våldtäktsepidemi åter aktualiseras talar för sig självt. Nu är detta inte en tråd som behandlar frågan om dödsstraffets vara eller inte vara. Men du vill förbjuda Nordiska Motståndsrörelsen för att de har tagit upp dödsstraffet i tal och på sitt partiprogram.
Kanske ska din kommitté förbjuda mig med?
Jag har inte skrivit någonstans att jag vill förbjuda NMR. Jag är för direktdemokrati och mot representativ demokrati. Därför röstar jag på Direktdemokraterna. NMR får gärna tycka vad som helst. Sedan så är det du som medvetet drar ämnet off topic. Jag skriver att NMR poserar med en snara och du kontrar med Åkessons handfängsel. Och börjar diskutera straffskalor vilket är helt ointressant.
Så, nej. Jag vill inte förbjuda NMR för att det är en rasistisk organisation. Men sitt inte och hävda att NMR är direktdemokrater och att dödsstraff för "förrädare" är legitimt.