2018-07-26, 09:38
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Skilly
Så där knasigt blir det när barn och b-svennar som aldrig gjort något, vet något eller kan något ändå låtsas som att dom förstår.

Tror ni verkligen att ni har någon som helst kunskap och förståelse om livet bara för att ni googlat?

https://www.airhelp.com/sv/airhelp-score/flygplatsranking/arn-arlanda-flygplats/

http://www.affarsresenaren.se/2017/10/09/h%C3%B6stlovets-mest-f%C3%B6rsenade-flygrutter-37663462

Observera nu att listan på länkarna gäller rutter. Inte avgångar. Vissa avgångar är notoriskt mer försenade än andra. T.ex så är kvällsflyg betydligt mer försenade än morgonflyg. Bäst att skriva ut detta då ni inte klarat av att tänka fram sånt på egen hnd.

Och jag flyger några av dessa kvällsavgångar som alltid är sena. Kommer faktiskt inte ens ihåg när vissa var i tid senast.

Men vad vet ni om sånt, ni flyger ju inte till vardags. Ni är ju bara googlande b-svennar.

Nu jobb - sen flyg. Ha en bra dag

Det är olagligt att inte följa de regler som finns vid flygningar.

Den här blåsta blondinen gjorde sig skyldig till luftfartssabotage.

För att ta ett exempel, så den som rökte på toaletten på ett SAS-plan, dömdes till 170 000 i skadestånd. Var rätt nyligen.

Så blåsta blondinen bör dömas till skadestånd och fängelse för sitt tilltag.

Det bästa av allt är att lilla blåsta blondinens aktion inte ledde till någonting positivt (för henne).
Utan 21-åringen hon försökte stoppa verkställande av utvisningen för samt 53-åringen fick åka ett annat plan dagen efter.

Så lilla blåsta blondinen har bara slösat skattekronor och begått lagbrott.

Kulturmarxisterna runt i vår värld uppmanar och stödjer nu lagbrott.

Oväntat? Nej.
2018-07-26, 09:43
Medlem
Lajtels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fashwave
Det är olagligt att inte följa de regler som finns vid flygningar.

Den här blåsta blondinen gjorde sig skyldig till luftfartssabotage.

Nej.
För att de skall kunna klassas som luftfartssabotage så måste planet där incidenten inträffar vara i trafik. Ett parkerat flygplan kan inte utsättas för luftfartssabotage.

Oavsett så symboliserar hon allt som är fel med Sverige.
Senast redigerad av Lajtel 2018-07-26 kl. 09:46.
2018-07-26, 09:45
Medlem
Yxherrens avatar
Sveriges teater bjuder på sorglig underhållning igen!

Mitt intryck är att den här tjejen är gravt hjärntvättad, så som svensken är nuförtiden, blandat med en Aspergers och en stor dos narcissism.

Hon borde spärras in i minst 5 år för landsförräderi. Hur man ens kan göra så här med tanke på allt som händer i Sverige är ett mysterium för mig. Hon är en narcissistisk fanatiker med drag av asperger, är min gissning.
Senast redigerad av Yxherren 2018-07-26 kl. 09:47.
2018-07-26, 09:47
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajtel
Nej.
För att de skall kunna klassas som luftfartssabotage så måste planet där incidenten inträffar vara i trafik. Ett parkerat flygplan kan inte utsättas för luftfartssabotage.

Planet var visserligen inte i luften. Men dörrarna var stängda & som jag har förstått det så hade man börjat att taxa ut mot plattan. Så det får nog betraktas som ett gränsfall.
2018-07-26, 09:50
Medlem
konstits avatar
Jag kan ha missat en sida eller två.... Men vilket flygbolag rör det sig om ?

Inte för att jag nyttjar kollektivtrafik, men vem vet... Rätt som det är måste man, och jag vill inte hamna i en förseningssituation för att flygbolaget inte bara slänger ut den jävla knäppgöken öronaböj !?
2018-07-26, 09:53
Medlem
Nästa gång hoppas jag kaptenen beordrar vakter att ta bort subban och ge henne böter för flygsabotage.

Skulle vara kul om han ropade upp i högtalarna att antigen sätter du sig ner eller så väntar böter på 100papp. Tror att den lilla idioten skulle sätta sig omgående

Kul att det hon gjorde är ”så 2016” och knappt en enda jävel hyllar hennes ”hjältedåd”. 9/10 ser henne som en jävla idiot bara.

Pinsam idiot!
2018-07-26, 10:06
Medlem
InnerstInnes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Planet var visserligen inte i luften. Men dörrarna var stängda & som jag har förstått det så hade man börjat att taxa ut mot plattan. Så det får nog betraktas som ett gränsfall.

När man tolkar lagtext läser man inte enbart in det skrivna, det krävs också att en rimlig kontext utrönas. En luftfarkost är rimligtvis "i trafik" (BrB) då den befinner sig över den aktuella marknivån. Utefter vad jag kan utröna i videon utspelar den sig under påstigningen.
2018-07-26, 10:11
Medlem
Fashwaves avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lajtel
Nej.

Det stämmer kanske att luftfartssabotage är under flygning.

Kanske ryms under sabotage eller flygplatsbrott.

Något lagrum bör det finnas som kan tillämpas.
2018-07-26, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LBeria
Den deporterade mannen var inte på väg mot döden. Det är därför Elins gärning klandras.

Det bor 32 miljoner i Afghanistan och befolkningen ökar. Den minskar alltså inte. Att den deporterade sannolikt skulle dö genom utvisningen, vilket Elin (som inte ens visste vem mannen var) hävdade, är alltså fel. Så ligger det till.

Den här afghanska aktivisten som berättar om den yngre afghanen som utvisades i veckan är inte orolig för döden:

Citat:
Nu sitter han ensam i Afghanistan, utan något nätverk, och enligt hans syster fick han inte med sig nåt annat än kläderna på hans kropp.

https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=2115062125402380&id=10000 6958395744

Att ha ett nätverk är viktigare än allt annat tydligen
2018-07-26, 10:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av spunkankan
Gör dem? Då har du fel
Det skall vara: "Gör de?", d.v.s. substantiv och inte ackusativ. Du har faktiskt fel språkbruk, kanske inte riktigt svensk ännu? Ofta vanligt att blanda ihop "de" och "dem". Vad du kan göra är att skriva "dom", det går bra i alla fall.
2018-07-26, 10:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av konstit
Jag kan ha missat en sida eller två.... Men vilket flygbolag rör det sig om ?

Inte för att jag nyttjar kollektivtrafik, men vem vet... Rätt som det är måste man, och jag vill inte hamna i en förseningssituation för att flygbolaget inte bara slänger ut den jävla knäppgöken öronaböj !?
Tycker jag sett bilder på att planet flygs av TUI, d.v.s. Turkish Airlines.
2018-07-26, 10:35
Medlem
Lagerthas avatar
Har inte vederbörande råd att betala sin flygbiljett själv så är det bara att börja på på bron över till Danmark.

Är aktivisten tidigare ostraffad så kommer hen undan med 4 års samhällstjänst.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in