Citat:
Ursprungligen postat av
theerikmember
Ska göra detta kort. Glömmer verkligen inte av mitt ex. Då menar jag att jag verkligen inte glömmer henne, va 1 och ett halvt år sedan hon lämnade mig. Mådde så jävla dåligt ett bra tag och fick verkligen tårar av alla tankar ja hade runt henne. Blev deprimerad och är ganska deprimerad än. Än idag tänker jag på henne varje dag, hon är och var verkligen mitt livs kärlek, ser riktigt jäkla bra ut o personligheten vart perfekt.
Hur ska jag glömma henne? Hur ska jag gå vidare, hon har det. Men hur ska jag? Har försökt med massa saker men går inte. Är så jävla kär och mår så fruktansvärt dåligt.
Det låter verkligen illa och jag skulle inte vilja vara i dina kläder.
MEN, jag regarerar ändå på din upphängning vid detta, ett och ett halvt år är en lång tid. Hur tog det slut egentligen? Hon lämnade dig, det kan man utläsa. Men varför?
Någonting säger mig att din upphängning beror på att du känner att du själv gjorde fel på något sätt. Och att det är vad som stör dig, att det är just det som du egentligen inte kan släppa. Rannsaka dig själv och se efter om det är så. I så fall kan du kanske inse, att det är dig själv du stör dig på och inte henne. Hon är bara ett objekt för ditt eget tillkortakommande. Ser du det kan du troligen gå vidare.
Annars eller ändå, är nedan citerade rätt bra.
Citat:
Ursprungligen postat av
Freddeiboi98
Fyfan. Det låter inte kul. Det bästa sättet att komma över henne är att knulla med en annan tjej eller att skaffa en annan tjej.
Jag kan bjuda på ett hemligt tips också:
Cannabis lindrar ett långvarigt brustet hjärta