2018-07-24, 18:38
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Brewingmob
Jag ser inget problem med att de dyrkar sin far, han är ju ändå en framgångsrik krögare. Är han en framgångsrik förälder? Nja.

Pernilla har ju dragit allt lass i deras uppfostran, deras far känns mer som en "rolig släkting" som de älskar att hälsa på. Men det går väl att dyrka det med trots vad som skett tidigare?

Men det blir väldigt magstarkt när Bianca helt allvarligt säger att Emilio minns mycket mer av hennes barndom än vad Pernilla gör. Om det mot förmodan verkligen är så beror det ju på att Pernilla låg blåslagen i nåt hörn.
Citera
2018-07-24, 18:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Men det blir väldigt magstarkt när Bianca helt allvarligt säger att Emilio minns mycket mer av hennes barndom än vad Pernilla gör. Om det mot förmodan verkligen är så beror det ju på att Pernilla låg blåslagen i nåt hörn.

Eller så kanske det är så enkelt att de fjäskar för honom för att han har fräscht hus och restaurang i Spanien. Det kanske blir annorlunda nu framöver när Pernilla köpt ett betydligt fräschare och hemtrevligare hus i Marbella, vad ska Emilio nu locka med? Maten ser förövrigt inget vidare ut.
Citera
2018-07-24, 22:06
Medlem
Citat:
Eller så kanske det är så enkelt att de fjäskar för honom för att han har fräscht hus och restaurang i Spanien. Det kanske blir annorlunda nu framöver när Pernilla köpt ett betydligt fräschare och hemtrevligare hus i Marbella, vad ska Emilio nu locka med? Maten ser förövrigt inget vidare ut.

Det handlar nog snarare om att de vill ha goda relationer till pappas sida av släkten. Det är nog lite coolare att vara en Ingrosso som deras kusin Sebastian än en Wahlgren.
Citera
2018-07-24, 22:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lord_Stalin
Det handlar nog snarare om att de vill ha goda relationer till pappas sida av släkten. Det är nog lite coolare att vara en Ingrosso som deras kusin Sebastian än en Wahlgren.

Skulle det vara namnet som är coolt då eller? Pappa Ingrosso är ju inte särskilt cool.
Citera
2018-07-24, 22:32
Medlem
Citat:
Skulle det vara namnet som är coolt då eller? Pappa Ingrosso är ju inte särskilt cool.

Det är självklart coolare att vara släkt med Swedish house mafia än med Pernilla Wahlgren.
Citera
2018-07-24, 22:38
Medlem
Citat:
Det är självklart coolare att vara släkt med Swedish house mafia än med Pernilla Wahlgren.

Jag har då aldrig sett Sebastian posera tillsammans med varken Bianca eller Benjamin, måste vara big time fail där för dem då, om det är den berömdheten de vill glänsa sig i.
Citera
2018-07-24, 22:48
Medlem
Citat:
Jag har då aldrig sett Sebastian posera tillsammans med varken Bianca eller Benjamin, måste vara big time fail där för dem då, om det är den berömdheten de vill glänsa sig i.

Det ger nog en viss cred att ha samma efternamn, antagligen därför dom bytte. Wahlgren är det mest äldre människor som känner till.
Citera
2018-07-24, 22:51
Medlem
Citat:
Det ger nog en viss cred att ha samma efternamn, antagligen därför dom bytte. Wahlgren är det mest äldre människor som känner till.

Tror dock Sebastian inte tyckte det var så god idé.
Citera
2018-07-25, 09:38
Medlem
Asklords avatar
Hörde att hon hade pratat politik hos batikcucksen Filip och Fredrik.
Bianca och politik, det måste jag kolla tänkte jag.
Hon var moderat men nu passar dom inte längre, utan nu är det centern.
Chock! hon klagade på att SD är emot jämställdhet för att... Håll i er nu! deras syn på abort!
Senast redigerad av Asklord 2018-07-25 kl. 09:46.
Citera
2018-07-25, 09:45
Medlem
Carl Serungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Asklord
Hörde att hon hade pratat politik hos batikcucksen Filip och Fredrik.
Bianca och politik, det måste jag kolla tänkte jag.
Hon var moderat men nu passar dom inte längre, utan nu är det centern.
Chock! hon klagade på att SD är emot jämställdhet för att... Håll i er nu! att deras syn på abort!
Bianca borde helt ärligt bli omyndigförklarad som man kunde bli förr i tiden.
Citera
2018-07-25, 18:04
Medlem
Citat:
Menar du att det skulle vara coolt med att vara italienare? Pernilla har också hon italienskt ursprung (typ en fjärdedel/åttondel om jag minns rätt).
Citera
2018-07-25, 18:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av PooSausage
Menar du att det skulle vara coolt med att vara italienare? Pernilla har också hon italienskt ursprung (typ en fjärdedel/åttondel om jag minns rätt).

Nej det är coolare att vara släkt med Swedish house mafia än med släkten Wahlgren.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in