Okej visst det händer väl att spelare lämnar på grund av konstgräset. Dock låter det på vissa som att det är ett vanligt förekommande och det är det knappast.
Okej visst det händer väl att spelare lämnar på grund av konstgräset. Dock låter det på vissa som att det är ett vanligt förekommande och det är det knappast.
Känns som det där bara är ett svepskäl, Zengin kan få högre lön utomlands än i Bajen men låter bättre i fansens öron om det är pga gräset snarare än några laxar extra på kontot.
Citat:
2009 lämnade Ola Toivonen Malmö FF och allsvenskan.Landslagsanfallaren är inte sugen på en återkomst.- Den riktiga fotbollen spelas på riktigt gräs. Så enkelt är det, säger Toivonen i podcasten Lundh.
Ovan kan du läsa exempel som jag tänkte på. Men du dina idiot tjafsar hellre än att söka.
Slå igen brödfittan nu!
Vad det gäller GIF Sundsvalls spelare så är det inget för IFK att lägga pengar på. Miljoner ryktas det om för en 29 åring som troligen inte kommer att ge några ören tillbaka.
Sökte faktiskt på honom nu. Dock är han fortfarande helt obekant för mig. Men men så länge våran styrelse vet vilka spelare dom vill ta in så får jag vara nöjd.
Jag såg han lira för något år sedan. Kan säkert bli ett trevligt tillskott till oss