2016-03-31, 22:09
Medlem
Ferdawoons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Geigerzehler
Anledningen till att jag gästspelar i den här tråden, en polare länkade precis det här: https://www.instagram.com/martinbjork/ Varför gör han på detta viset? Att lägga ut diverse utvikningsbilder trodde jag var något som 18-åriga tjejer och (möjligen bögar) ägnade sig åt. Att en 40-årig man över huvud taget lägger någon som helst tid på det är faktiskt inte okej (om man ska citera vår fantastiska statsminister).
https://www.instagram.com/p/BDn-sAgSv_m/
Direkt till hans avklädda bild (för när hans flöde fylls på med fler bilder och den försvinner i mängden)
Citera
2016-06-15, 17:21
Bannlyst
Gör tv-reklam för Trivago nu, går utför med den självgode grabben.
Citera
2016-06-29, 12:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Adalante
Gör tv-reklam för Trivago nu, går utför med den självgode grabben.

Hur mycket tror ni han får betalt för att göra den där reklamen?
Citera
2016-06-30, 20:31
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Hur mycket tror ni han får betalt för att göra den där reklamen?
Har också funderat på det, tror dock det är viktigare för honom att till varje pris synas i tv.
Citera
2016-10-01, 00:16
Bannlyst
Nu är han med i en ny reklamfilm för Feetfirst, går bra för grabben.
Citera
2017-08-04, 22:16
Medlem
felixthecats avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Adalante
Nu är han med i en ny reklamfilm för Feetfirst, går bra för grabben.

Martin trivago..
Vilken slemmig snubbe...
Hur går det med hans pop karriär?
Satt på några små brudar?
Citera
2018-02-16, 01:20
Medlem
B´stards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av felixthecat
Martin trivago..
Vilken slemmig snubbe...
Hur går det med hans pop karriär?
Satt på några små brudar?

Senaste flickvännen är 30 år, Björk är ju 46 - så det räknas väl nästan som småbrud i sammanhanget...

https://stoppapressarna.se/svenskt/martin-bjorks-nya-karlek-sara-30
Citera
2018-07-24, 18:15
Medlem
Lång. Ser bra ut. drömkropp. Verkar trevlig och jordnära. Vindsvåning i stan. Är med i Radio, tv. Troligtvis förmögen. Ser ungdomlig och sportig ut för sin ålder. Dejtat Lena Philipsson och modeller i 20 års åldern.

He got it all, and the jealous haters can´t stand him!
Senast redigerad av kroksnoken 2018-07-24 kl. 18:17.
Citera
2018-07-24, 18:42
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kroksnoken
Lång. Ser bra ut. drömkropp. Verkar trevlig och jordnära. Vindsvåning i stan. Är med i Radio, tv. Troligtvis förmögen. Ser ungdomlig och sportig ut för sin ålder. Dejtat Lena Philipsson och modeller i 20 års åldern.

He got it all, and the jealous haters can´t stand him!

Trevlig och jordnära? Skulle snarare kalla honom självgod och gravt uppmärksamhetskåt. Väldigt oskön de gånger jag varit i hans närhet. Så rik lär han inte vara heller. Dock har du rätt i att han ser bra ut för sin ålder och får ligga mer än de flesta.
Citera
2018-07-25, 12:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arallaupptagna
Trevlig och jordnära? Skulle snarare kalla honom självgod och gravt uppmärksamhetskåt. Väldigt oskön de gånger jag varit i hans närhet. Så rik lär han inte vara heller. Dock har du rätt i att han ser bra ut för sin ålder och får ligga mer än de flesta.

Jag glodde lite på hans instragram och han hade några videoklipp där han björken hade ett förtroligt samtal med en gran, fast det visade sig vara en tall. Trevlig och jordnära humor.
Såg även bild där han var glad över sin nya tv, en 55 tummare oled och andra försökte bräcka honom i kommentarerna med dom minsann köpte 65-75 tummaren. Han hade säkerligen haft råd köpa 75 tummaren men han var glad över den mindre modellen.
Han spelade även in en låt för några år sen, något youtubeklipp och fan vad alla bashar honom. Vad är det för fel att sjunga in en låt vid 40+ om han alltid velat göra det?
Han tränar, är sund och har en riktigt bra kropp och han tar inte steroider. Jag gillar människor som försöker göra det bästa av sig själv på naturlig väg medans jag ser ner på fetton, sunkiga och nerdekade avundsjuka människor som försöker trycka ned såna som Martin.

Jag tycker han verkar glad, trevlig, artig, rolig och en vilja att leva livet och träffa massa tjejer.
Det finns mängder av personer som Martin med samma kändisstatus som verkar riktigt dryga, otrevliga och osympatiska.
Senast redigerad av kroksnoken 2018-07-25 kl. 12:19.
Citera
2018-07-25, 12:28
Medlem
Verkar va en supertrevlig kille ju. Fin lägenhet har han också, har alltid velat ha en sån där vindsvåning själv.

https://www.youtube.com/watch?v=Xjj9OTZlK2Q
Citera
2018-09-21, 12:57
Medlem
Martin Björk och kärleken Sara Arvidsson ska bli föräldrar.
Under morgonens sändning av Vakna med NRJ berättade han om lyckan.
– Ni jobbar med en kollega som ska bli pappa i mars nästa år.

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/8w8V9x/martin-bjork-ska-bli-pappa
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in