2018-02-18, 12:16
Medlem
WaltzingMatildas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukflash
Vet någon om Polly (hennes barn) är friskt? Har kollat lite bilder och hon ser nästan apatisk ut!

Simon Sköld låter som en kärring när han pratar!

Tycker däremot dom har köpt en fin lägenhet.. jävligt stor

Barnen kan väl ändå få vara utanför, ok?

Var och en kan spekulera om Sköld äger något alls på Duvnäsgatan? Läckbergskan lärde sig nog om äktenskapsförord vid första skilsmässan.
Citera
2018-02-18, 16:17
Medlem
kukflashs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda

Var och en kan spekulera om Sköld äger något alls på Duvnäsgatan? Läckbergskan lärde sig nog om äktenskapsförord vid första skilsmässan.
Läs vilken forumsdel du är i....
Citera
2018-02-25, 15:50
Medlem
Nu även i Kalle Anka ...

https://www.aftonbladet.se/nojesbladet/a/Eojxd3/camilla-lackbergs-nya-jobb--med-kalle-anka
Citera
2018-02-25, 20:11
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av WaltzingMatilda

Stämmer bra, de med störst sannolikhet hennes!
Citera
2018-02-27, 11:16
Medlem
Nya adressen är väl på samma gata som där det brann rätt bra häromåret ?
Citera
2018-04-02, 12:05
Medlem
När är Simon utbytt? Håller det eftet 2020?
Citera
2018-04-21, 09:59
Medlem
Larasofts avatar
Läckberg får gärna tjäna pengar och ha en man som kunde vara hennes svärson men hennes sätt mot små barn "konsekvenstänk" ger mig rysningar. Jag ser framför mig blivande hämmade vuxna med en känsla av att ömheten kan vridas av och på som en kran.
Citera
2018-05-22, 16:34
Medlem
Nu lägger Camilla ut ännu ett inlägg om hur bäst i världen Anna Wahlgren är. Det säger väl allt. Camilla är läskig, fy f-n för att vara barn till henne. Hon verkar inte ha några som helst känslor för sina barn. Iskall. Alla barnen ser ju apatiska ut, inte bara Polly som någon skrev tidigare i tråden. Men vad vill Camilla med det här inläggen? Skapa debatt? Nej, hon vill tjafsa. Hon älskar tjafs och att blocka och vara allmänt kaxig mot folk som tycker annorlunda. Det roligaste är väl ändå hennes nickedocka Simon som också lägger ut samma inlägg typ..haha..alltså har han nån EGEN åsikt i det hela? Han har gått på Camillas snack om Anna "vi kör på hennes metod när vi får barn" och han "jaaa Camilla" Att det tar knäcken på all anknytning vet ju varenda människa. Det är helt galet hur han är i hennes händer totalt eller inte kanske för den delen, han har ju ett fint liv nuförtiden. Hennes pengar mår man nog rätt gott av. Undrar hur många killar hon skulle fått som ensamstående småbarnsmorsa i förorten? För vacker är väl ändå inte ett ord man förknippar med henne. Ser henne ofta i verkligheten då jag bor i samma stadsdel.

Hur sjukt som helst att hon har så många följare som också nickar och försvarar henne utan att hon bett om det. SOm små poliser hoppar de in och säger "ajja bajja inte säga emot Camilla". Men jag antar att studieskulderna inte är svinhöga bland hennes följare.

Hur många år tror ni det tar innan SImon vill ha fler barn med någon ung snygg tjej?
Citera
2018-05-22, 16:40
Medlem
Dr.Krankentots avatar
Äckligt när gamla tanter ligger med nästan konfirmander. Camilla kunde vara hans mormor. Vidrigt.
Citera
2018-05-22, 18:37
Medlem
Haha😄 Jag tror inte de ligger med varandra. Han kanske gör det med nån annan dock.
Citera
2018-05-23, 08:31
Medlem
namnskylts avatar
Har hon kvar "sex-rummet". Vill minnas att hon å Martin Melin satt i nån soffa... Schulman show...kanske det va...då Melin drog upp något "sex-rum" i källaren? Hade Camillas blickar kunnat döda hade hon blivit änka istället för skilsmässa.

Hon verkar ganska kinky och dominant. Pr-bilerna till lejontämjerskan känns som att det kom ifrån hennes privata samling...kanske inte hann byta om från kvällen innan?

Nån som vet nått mer?
Citera
2018-05-25, 13:53
Medlem
Stjärnorna på slottet har bokat henne och hon måste rimligtvis avslöja saker om sig
själv som inte tidigare var allmänt kända. För det är ju så man gör däri ...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in