Citat:
Sorry, att jag inte har skrivit mer.. kanske blir bättre nu med SEMESTER!
när det gäller min ståndpunkt så har den inte ändrats alls och KM är enligt mig pilot.
Jag tycker inte att det är någon idé att komma in och ” försvara” min ungdomsvän just nu verkar det som pudel, prinsessan och några fler kanske ..bara har han i åtanke.
Även om jag skulle skriva att han har ett starkt alibi så skulle jag nog inte bli betrodd... men jag ska ta reda på och konfirmera en gång för alla hur det ligger till.
Det är lite knepigt att läsa tex att BW,PR,UA och Helena var nära vänner som enbart dom satt och hängde.. bara ett exempel på att någon har matats med fel info.
Nej, jag ska gå igenom de senaste veckorna och räta ut några ” missförstånd ” eller fel info som vissa fått.
när det gäller min ståndpunkt så har den inte ändrats alls och KM är enligt mig pilot.
Jag tycker inte att det är någon idé att komma in och ” försvara” min ungdomsvän just nu verkar det som pudel, prinsessan och några fler kanske ..bara har han i åtanke.
Även om jag skulle skriva att han har ett starkt alibi så skulle jag nog inte bli betrodd... men jag ska ta reda på och konfirmera en gång för alla hur det ligger till.
Det är lite knepigt att läsa tex att BW,PR,UA och Helena var nära vänner som enbart dom satt och hängde.. bara ett exempel på att någon har matats med fel info.
Nej, jag ska gå igenom de senaste veckorna och räta ut några ” missförstånd ” eller fel info som vissa fått.
PR själv svarade på frågan hur han kände BW. Det var under tiden han var tillsammans med UA han kände honom men hade ingen kontakt senare. Han tyckte han var en kul kille. Det blev i ett naturligt sammanhang de umgicks, det ena gav det andra men hur bundis och nära de var, så djupgående har det aldrig diskuterats.
Förstår nu att det inte var svårt att se PR som misstänkt för kretsen eftersom han var sedd som "bad..".
Jag tycker visst du kan skriva om BW. Allt som kan föra saker på rätt spår är bra. Självklart blir du betrodd som kommer med fakta och inte rykten. Vi som tillhör de helt utan anknytning går enbart efter den infon som finns att tillgå. Vi vet inget om personligheter och relationer.
I hans fall det du läst. Han talade med Helena innan hon promenerade hem. hade tillgång till bil vid statt...var med på söndagen, mm. mm...Det som jag funderat över är ryktet om att han skulle talat på fyllan och erkänt att han visste..Har du någon kännedom vad det är eller är det bara osanna rykten? Samt hans tidigare påstådda beteende i samband med första sökkedjan, hur det stämde?
BW är helt avförd som inblandad av de som kände honom vad jag förstår. Skillnad med PR och hans rykte.
Jag är lika intresserad om vad som stärker KM till skyldig.
Han gjorde inte större väsen av sej mer än att han hängde efter Helena under kvällen och det gjorde honom inte misstänkt på lång tid. Är det bekräftat att det var KM och att han hjälpte henne att ringa?
Vilken bil skulle han använt och vem skulle varit honom behjälplig?
Hittar inget på KM mer än att det skrivs att han är pilot och var anhållen osv..