2018-07-23, 11:12
Medlem
Jag hittar inte hans facebooksida. Kan någon bekräfta om den är bortplockad eller om det bara är för mig som det krånglar
Citera
2018-07-23, 11:22
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Goran2012
Jag hittar inte hans facebooksida. Kan någon bekräfta om den är bortplockad eller om det bara är för mig som det krånglar

Bara dig det krånglar för.

Han var riktigt snäll BO, ”den goda sortens langare”. Vila i frid!
Citera
2018-07-23, 11:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Goran2012
D*nii
Antw*n
*=a
Citera
2018-07-23, 11:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Bara dig det krånglar för.

Han var riktigt snäll BO, ”den goda sortens langare”. Vila i frid!

Hur fan kan en langare vara god? Han gör sig bättre som död,nedgrävd och bortglömd.
Citera
2018-07-23, 11:38
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av copybird
Hur fan kan en langare vara god? Han gör sig bättre som död,nedgrävd och bortglömd.

Det finns oärliga langare, och det finns ärliga. Vi har uppenbarligen skilda åsikter på narkotikapolitik men det hör inte hemma här. Om man förtjänar att ligga nedgrävd för att man säljer lite gräs, då är man, ja? Lite formad kanske.
Citera
2018-07-23, 11:41
Medlem
Citat:
Det finns oärliga langare, och det finns ärliga. Vi har uppenbarligen skilda åsikter på narkotikapolitik men det hör inte hemma här. Om man förtjänar att ligga nedgrävd för att man säljer lite gräs, då är man, ja? Lite formad kanske.

Vet du att han bara sålde gräs? Hade han så hög och fin moral så att han aldrig skulle sälja något annat? Jag tror inte det. Oavsett så framgår det tydligt via hans FB att han var en typisk förortsunge som har Tupac och andra dårar som förebild, gillar inte den typen.
Citera
2018-07-23, 11:47
Medlem
paras0nics avatar
Citat:
Ursprungligen postat av copybird
Vet du att han bara sålde gräs? Hade han så hög och fin moral så att han aldrig skulle sälja något annat? Jag tror inte det. Oavsett så framgår det tydligt via hans FB att han var en typisk förortsunge som har Tupac och andra dårar som förebild, gillar inte den typen.

Han kan säkert ha sålt annat också, jag personligen har bara handlat gräs av honom och detta skedde primärt i Kallebäck (tror att han bodde där?). Han gav ett snällt intryck, en människa som bara gjorde sitt typ, utan att lägga näsan i blöt. Aldrig hört att han skadat någon eller ens i närheten, han var ganska omtyckt. Men men, nu ligger han 6 feet under.
Citera
2018-07-23, 12:38
Medlem
BO är identifierad enligt flashback som Da.iel Antwa. . = N

24 år gammal inskriven på Blidvädersgatan 56 som ligger i Göteborg.
Han fanns med på lexbase, så han är dömd tidigare.
Det har framkommit att han aldrig gjort någon illa, och var snäll kille som skötte sitt.

Facebook funkar inte dock längre.
Citera
2018-07-23, 12:39
Medlem
Citat:
Han kan säkert ha sålt annat också, jag personligen har bara handlat gräs av honom och detta skedde primärt i Kallebäck (tror att han bodde där?).Han gav ett snällt intryck, en människa som bara gjorde sitt typ, utan att lägga näsan i blöt. Aldrig hört att han skadat någon eller ens i närheten, han var ganska omtyckt. Men men, nu ligger han 6 feet under.

Bodde han inne på Migrationsverkets anläggning tro? Jag har hört att Asylanter kedjarfast sig och håller på där ute..
Citera
2018-07-23, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ping123

Det har framkommit att han aldrig gjort någon illa, och var snäll kille som skötte sitt.

’DA HA’ Facebooken funkar.
Citera
2018-07-23, 12:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ping123

https://www.facebook.com/danii.antwan

FB fungerar.
Citera
2018-07-23, 12:51
Medlem
VoldsamKnarkares avatar
Citat:
Ursprungligen postat av LegalizeSweeden
Tänkte säga samma sak. Han sålde tydligen en del på olika stamp.

Jävlar, mao ett oförlåtligt brott. Sälja droger på drogvänliga tillställningar till personer som vill ha det? Ja, det krävs en väldigt ondskefull människa för att mäkta med något sånt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in