Citat:
Ursprungligen postat av
lubbe75
Känns som du vacklar en hel del på dina ursprungliga uppgifter om pilot med dessa inlägg eller har jag fel? Finns det något nytt att komma med med tanke på de kontakter du har? Tråden går verkligen i cirklar och den i särklass mest utpekade pilot verkar nu nästan vara bortglömd. Det krävs verkligen något nytt baserat på fakta än alla de spekulationer som går i cirklar här nu. Visst, spekulationer är kanske vad tråden ska bygga på men jag tycker att det tåget gått för länge sedan. De sista veckorna är BW utpekad både som pilot, sannolik gm och allt möjligt, eg utan några nya fakta. Du om någon borde kunna göra mer substantiella inlägg om BW och systrarnas relation till honom mm... sorry om du tar illa upp.
Sorry, att jag inte har skrivit mer.. kanske blir bättre nu med SEMESTER!
när det gäller min ståndpunkt så har den inte ändrats alls och KM är enligt mig pilot.
Jag tycker inte att det är någon idé att komma in och ” försvara” min ungdomsvän just nu verkar det som pudel, prinsessan och några fler kanske ..bara har han i åtanke.
Även om jag skulle skriva att han har ett starkt alibi så skulle jag nog inte bli betrodd... men jag ska ta reda på och konfirmera en gång för alla hur det ligger till.
Det är lite knepigt att läsa tex att BW,PR,UA och Helena var nära vänner som enbart dom satt och hängde.. bara ett exempel på att någon har matats med fel info.
Nej, jag ska gå igenom de senaste veckorna och räta ut några ” missförstånd ” eller fel info som vissa fått.