Citat:
Ursprungligen postat av
Mihailovic
Sluta....det är inte det minsta synd om bitterfittan. Anklagelserna var inte ens vatten värda.
Nej, det ruggigaste och vidrigaste är att det finns en massa byfånar till rassesvennar som fortfarande påstår att han skulle vara våldtäktsman utan några som helst hållbara bevis.
Hans ex är upprörd! Jag är upprörd!
Det vi ser, är ännu ett exempel på ett rättsväsende i fritt fall, där brottslingar av alla sorter går fria. Det kryllar av turgubbar i detta land som kommit undan med förskräckelsen i behåll.
Preskription, bevis, brott kan inte styrkas, ord mot ord, är bara idiotiska termer från juridikens dynghög. Tomma ord som saknar förankring i verkligheten och har inget med sanningen att göra. Att Soran och liknande typer kommer undan betyder bara att rättsväsendets tjänare är idioter, eller överarbetade, eller bara latmaskar som inte mäktar med sina enkla arbetsuppgifter.
Det spelar ingen roll, om Soran klarar sig juridiskt, min uppfattning om honom står fast, och inget kan ändra på det! Jag ser bara ett fegt kräk (med en knasig sexualitet) som kommer undan gång efter gång, med att kränka kvinnor i sin närhet, och nu bidar han sin tid med en sambo som tror på att hon är speciell. Hi. Hi.