Citat:
Ursprungligen postat av
flaes
Har MED mutat honom?
Jag kan väl besvara den här frågan, likväl den substanslösa motsvarigheten jag fått sedan början av min karriär:
"Får han betalt av SD?" samt
"Får han betalt av Israel?" samt
"Får han betalt av Ryssland?"
Nej. De enda som livnär mig är min publik/patreons, och trots att jag uppskattar dom kommer jag be personen fara åt helvete ifall de får för sig att ställa åsiktskrav på mig. Man kan till och med se detta i kommentarsfälten, jag har noll respekt för folk som gnäller över att de vill avprenumerera för XXXXX skäl.
AfS är etnonationalister som vill sparka ut 1,4 miljoner invandrare. När har jag någonsin sagt något som ens kan tolkas som ett stöd för sådana idéer? Det finns inte ens så pass många importerade kriminella + socblattar + shariapoliser i det här landet. Läs mellan raderna och tänk lika kritiskt som ni brukar göra om Miljöpartiet, AfS vill sparka ut folk enbart för att de inte är vita och det är en kass idé.
På twitter säger en av deras toppar att han vill sparka ut en kvinna med jobb, för att hon ser sig som "världsmedborgare":
https://twitter.com/Jeff_Ahl/status/1004309643492052992 (läs artikeln innan ni får damp av clickbait-rubriken)
AfS har lika bred definition av "assimilering" som vänstern har av "rasism". De vill i princip sparka ut invandrare som provocerar dom, av vilt olika skäl, och jag ska inte behöva förklara varför det är katastrofalt för demokratin. HMF-lagen är en dålig idé, vare sig den vill "skydda" blattar eller svennar.
Problemet är inte ens vad som kommer hända med invandrare i slutändan, med deras ledning, problemet är vad som kommer hända med svenskar. Kan en rasblandande miljöpartist som hatar svensk kultur och vill avskaffa nationalstaten verkligen räknas som "assimilerad"?
Ni kanske vill säga nej nu, men hur långt kan det gå i slutändan? FRA-lagen var ämnad att jaga tunga kriminella men slutade med att den användes mot fildelare. Man ska aldrig underskatta hur kassa lagändringar kan rulla iväg mot snöbollseffekten.
Jag är inte etnonationalist. Jag är kulturnationalist. Självklart stödjer jag inte AfS. Medborgerlig Samling snor röster från Alliansen, inte SD, och jag hatar Alliansen. AfS däremot kommer bara lyckas göra Socialdemokraterna till största parti istället för SD, om de nu ens lyckas nå 4%.