Morfar-52s avatar

Moderatormeddelande

Postat av Morfar-52 2018-06-27, 09:32
Moderator
Denna substans är nu klassad som narkotika. Säljare får därmed inte diskuteras i tråden, tänk på regel 1.09./mod
__________________
Senast redigerad av Morfar-52 2021-06-22 kl. 10:32.
2018-07-11, 01:12
  #1538
Medlem
Hur är det med kåtslaget då?
Citera
2018-07-11, 20:37
  #1539
Medlem
En polare har fått in ett parti som ska vara 3cmc men det är i pulverform, kan det vara 3cmc? Har ju alltid varit kristaller förut, han testade de och tyckte det slog på ännu bättre än kristallerna.
Citera
2018-07-11, 21:07
  #1540
Medlem
StuckenGriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av DimitriKuznetzov
En polare har fått in ett parti som ska vara 3cmc men det är i pulverform, kan det vara 3cmc? Har ju alltid varit kristaller förut, han testade de och tyckte det slog på ännu bättre än kristallerna.

Det kan ju vara 3-cmc som dom har valt att krossa.
Citera
2018-07-12, 03:14
  #1541
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av StuckenGris
Det kan ju vara 3-cmc som dom har valt att krossa.


Skulle inte tro det, 3cmc tillberkas även i crystsl line, alltså pulver form.
Citera
2018-07-12, 15:19
  #1542
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Villevalio
Skulle inte tro det, 3cmc tillberkas även i crystsl line, alltså pulver form.
Hmm så det kan alltså vara 3cmc? Polarn som har de o en annan som testat tycker båda de var potentare än kristallerna, o den ena som tagit 3FEA förut tyckte de påminde om det.
Citera
2018-07-12, 16:44
  #1543
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av DimitriKuznetzov
Hmm så det kan alltså vara 3cmc? Polarn som har de o en annan som testat tycker båda de var potentare än kristallerna, o den ena som tagit 3FEA förut tyckte de påminde om det.

Ja. Jag har själv haft kontakt med många tillverkare och säljare här i Europa säger själva att just crystsl line ”pulvret” är mer potentare och starkare än den som finns i kristallform. Varför vet jag inte och jag har heller aldrig frågat.
Citera
2018-07-13, 04:01
  #1544
Medlem
Presentpappers avatar
Man blir ju sugen. Men tiden då jag älskade katinoner är mer eller mindre förbi och idag föredrar jag hellre tjack om det är av god kvalité. Under ett starkt påslag av 3-cmc ligger jag mest och tuggar fradga och försöker lista ut hur i helvete man låser upp telefonen. Den typen av äventyrliga serotonerga rus är jag inte lika intresserad av längre. Då känns ett rent dopaminergt välmående mer hanterbart och njutbart för den delen likaså.

Men kan inte låta bli att bli lite sugen som sagt...
Citera
2018-07-18, 02:18
  #1545
Medlem
svampssons avatar
har också kommit över ett parti med pulver. Enligt mig var det inte alls lika potent som kristallerna och höll inte i lika länge, dvs att jag behövde påfyllning betydligt mer frekvent än på kristallerna. Enligt folk jag pratat med är det tydligen en ingrediens som saknas, som fanns i kristallbatcharna. En ingrediens som enligt de jag pratat med ska vara "omöjlig" eller i varje fall jävligt svår att få tag på nu för tiden. Huruvida det är sant eller inte kan jag inte svara på. Det enda jag definitivt kan säga är att smaken, den man känner när det rinner ner i svaljet från näsan, helt klart smakade som 3-cmc. Ruset påminner även det starkt om gamla 3-cmc, bara svagare och inte alls lika härligt ihängande.
Citera
2018-07-18, 06:51
  #1546
Medlem
StuckenGriss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av svampsson
har också kommit över ett parti med pulver. Enligt mig var det inte alls lika potent som kristallerna och höll inte i lika länge, dvs att jag behövde påfyllning betydligt mer frekvent än på kristallerna. Enligt folk jag pratat med är det tydligen en ingrediens som saknas, som fanns i kristallbatcharna. En ingrediens som enligt de jag pratat med ska vara "omöjlig" eller i varje fall jävligt svår att få tag på nu för tiden. Huruvida det är sant eller inte kan jag inte svara på. Det enda jag definitivt kan säga är att smaken, den man känner när det rinner ner i svaljet från näsan, helt klart smakade som 3-cmc. Ruset påminner även det starkt om gamla 3-cmc, bara svagare och inte alls lika härligt ihängande.

Spännande teori. Kristallerna som har funnit dom senaste åren har ju inte vart mycket att hänga i granen heller tyvärr. Provade senast i förra veckan en batch kristaller som det var samma sak med.
Man blir ordentligt påverkad men magin saknas.
Citera
2018-07-19, 01:11
  #1547
Medlem
noobz1337s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StuckenGris
Spännande teori. Kristallerna som har funnit dom senaste åren har ju inte vart mycket att hänga i granen heller tyvärr. Provade senast i förra veckan en batch kristaller som det var samma sak med.
Man blir ordentligt påverkad men magin saknas.
drog detta för typ 2 år sen kände mig påverkad med inte hög.. jävligt skum var det, kanske samma nu? har varit sugen att hoppa på denna igen men känns ovärt om den fortfarande inte levererar
Citera
2018-07-19, 13:29
  #1548
Medlem
Skjuter detta nu, pulvret. 150mg är en lagom IV dos att fungera på. Högre med tolerans och om man vill ha E-känsla då.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in