Man blir ju sugen. Men tiden då jag älskade katinoner är mer eller mindre förbi och idag föredrar jag hellre tjack om det är av god kvalité. Under ett starkt påslag av 3-cmc ligger jag mest och tuggar fradga och försöker lista ut hur i helvete man låser upp telefonen. Den typen av äventyrliga serotonerga rus är jag inte lika intresserad av längre. Då känns ett rent dopaminergt välmående mer hanterbart och njutbart för den delen likaså.
Men kan inte låta bli att bli lite sugen som sagt...