2018-07-19, 12:54
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Korpen911
Nu är inte mitt hem någon landsgräns å sin egen bostad har man fortfarande rätt till, det tror jag även du begriper även om du besitter en något lägre förståelse...

Alla har rätt till sin egen bostad men sen vart den är spelar mindre roll...

Det är betydligt mer intressant att du är generös så länge ”någon annan” plockar upp notan. Om enbart massinvandringsvurmarna tvingades betala för kalaset så skulle vi inte ha haft någon massinvandring. Svårare än så är det inte.
Citera
2018-07-19, 12:56
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Klart det är en mänsklig rättighet å få bosätta sej vart man vill.

Nej. Det är det verkligen inte. Du kanske skulle ta av dig cyklopet och titta på hur andra länder än det vänstervridna skithålet Sverige ser på detta?
Citera
2018-07-19, 12:57
Medlem
Korpen911s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Det är betydligt mer intressant att du är generös så länge ”någon annan” plockar upp notan. Om enbart massinvandringsvurmarna tvingades betala för kalaset så skulle vi inte ha haft någon massinvandring. Svårare än så är det inte.

Vadå någon annan? Jag är väl med å betalar jag med å inser att vi har det så bra att vi kan gott betala ännu mer till dom som har det sämre om det skulle vara på det viset👍
Citera
2018-07-19, 12:58
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Så äganderätt är inget du tror så mycket på?
Citera
2018-07-19, 12:59
Medlem
Korpen911s avatar
Citat:
Nej. Det är det verkligen inte. Du kanske skulle ta av dig cyklopet och titta på hur andra länder än det vänstervridna skithålet Sverige ser på detta?

Jag ser det på mitt sätt utan cyklop på.
Å jag tycker det är en mänsklig rättighet att få bo vart man vill, jorden tillhör inte dej mer än mej...
Citera
2018-07-19, 13:00
Bannlyst
Citat:
Det är det väl fan inte ditt jävla nöt.
Då vill jag bo i ett fint hus på Maldiverna i så fall.
Citera
2018-07-19, 13:00
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Det är ingen mänsklig rättighet att få slå ned bopålarna var man vill i världen. Och definitivt inte på urbefolkningens bekostnad. Den idiotiska politiken tillämpas enbart i den ”humanitära stormakten” Sverige. Däremot är det en mänsklig rättighet att i organiserad form få protestera mot nämnda idiotpolitik. Men det är på sätt och vis bra att dagens vänster visar att de är samma åsikts-och yttrandefrihetshatande avskum som rödgardisterna för 100 år sen.

Men som vi så ofta ser och t.ex. nu från Korpen911 här ovan så slänger dem sig med uttalanden som att "jag är för helt öppna gränser, inga dörrar ska finnas", men sedan när man frågar om man får om man får komma in till dem då går det inte. Då plötsligt är det fel på de som vill koma in.
Citera
2018-07-19, 13:02
Bannlyst
Citat:
Jag ser det på mitt sätt utan cyklop på.
Å jag tycker det är en mänsklig rättighet att få bo vart man vill, jorden tillhör inte dej mer än mej...
Då vill jag bo hemma hos dig.
Jag tar med mina knivar.
Citera
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Vadå någon annan? Jag är väl med å betalar jag med å inser att vi har det så bra att vi kan gott betala ännu mer till dom som har det sämre om det skulle vara på det viset👍

”Vi”? Vilka är vi? Jo, de du gömmer dig bakom och som inkluderar de som inte är intresserade av ditt massinvandringsspektakel. Ifall BARA de som påstod sig vilja ha massinvandring tvingades betala för den, hur många tror du då skulle vara intresserade av att säga ja? Fundera på det du.
Citera
Medlem
Korpen911s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Enoch.Thulin
Så äganderätt är inget du tror så mycket på?

Jo till en viss del.
Citera
2018-07-19, 13:04
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trontyke
Ja vad jag vet så har det skett i något enstaka fall i Danmark. Vet att det var en som fick medborgarskapet tillbakadraget pga terrorhot.
Men nu pratar vi ju om att NMR vill dra tillbaka och t.om. utvisa folk som inte ser tillräckligt svenska ut.

Jag menar ta bara SD (NMR-light) som vill att Sverige ska klara sig på egen hand. Sveriges stora inkomstkälla är export och handel med andra länder. De som röstar på SD ser oftast bara invandringen. Men steg 2 om SD fått makten kanske gör så vi lämnar EU och fri handel. Sverige skulle bli ett U-Land

Nej det är sannerligen inte tillräckligt grovt för att dessa musiker ska bli av med sitt medborgarskap. I Sverige gör man ju inte så att man dra tillbaka medborgarskap pga brott.
Sen tycker jag det är onödigt att propagera för våld.

Kul att du har sommarlov, men kunde du inte vara lite saklig och realistisk? Tror du att NMR vill utvisa kroater för att de inte ser svenska ut?

Att blanda ihop SD med NMR bevisar bara vilken byfåne du är. Orkar inte ens bemöta tramset.
Citera
2018-07-19, 13:05
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bern666
Ingen absolut ingen bryr sig om vad normbrytande antagonister tycker.....ni har blivit lurade. Du lever i ett land där snart det största partiet är ett rasist/nationalistiskt parti....och det är er förtjänst.

Äntligen säger jag då. Var på tiden.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in