2018-07-17, 13:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Geleklumpen
Crizzla. Har ofta sett den bilen ståendes antingen vid hemköps parkering eller längs med kanalen, men har alltid trott det är civilen för dom byter mellan den eller en svart Volvo s60. För dom verkar ha koll på rumänskorna hela tiden. Har velat gå fram många gånger å frågat dom men har aldrig fått tummen ur röva hehe

Jag vågade mig fram och det ångrar jag inte en sekund. Riktigt trevliga dessutom
Citera
2018-07-17, 14:06
Medlem
Leibachs avatar
Kan ju vara soc.tanter. Höll på att stanna en gång i Malmö för ett par år sedan när där var en riktigt fin milf. Visade sig att hon och en annan kvinna i en bil från kommunen var soc.tanter från ett sexköparprojekt. De är där för att snacka med sexsäljare och ev. köpare.
Citera
2018-07-17, 16:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Kan ju vara soc.tanter. Höll på att stanna en gång i Malmö för ett par år sedan när där var en riktigt fin milf. Visade sig att hon och en annan kvinna i en bil från kommunen var soc.tanter från ett sexköparprojekt. De är där för att snacka med sexsäljare och ev. köpare.

Men det finns ingen logga på dessa bilar iaf, utesluter ju inte att det kan vara från kommunen ändå! Oavsett så är dom harmlösa i detta sammanhang och helt utan betydelse för oss som gärna besöker dessa kvarter. Ingen aning om ålder på dessa 2 men kanske ingår i kategorin milf vad vet jag
Artiga, välklädda och fräscha är dom oavsett ålder.

Fler får gärna hänga på samtalsämnet!
Citera
2018-07-17, 20:36
Medlem
Leibachs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av crizzla
Men det finns ingen logga på dessa bilar iaf, utesluter ju inte att det kan vara från kommunen ändå! Oavsett så är dom harmlösa i detta sammanhang och helt utan betydelse för oss som gärna besöker dessa kvarter. Ingen aning om ålder på dessa 2 men kanske ingår i kategorin milf vad vet jag
Artiga, välklädda och fräscha är dom oavsett ålder.

Fler får gärna hänga på samtalsämnet!

Bilen i Malmö med milfar som gick omkring var en vit, omärkt liten Toyota av nyare årsmod. Jag kollade den i bilregistret, Sociala Resursförvaltningen Malmö Stad. Så jag fattade vad de gjorde där, lite detektivarbete. Kolla regnumret!
Citera
2018-07-17, 22:12
Medlem
Geleklumpens avatar
Crizzla jag tror blondinen bor på Hisingen. Kollade upp den bilen för ett tag sedan. Men väldigt fina kvinnor iallefall.
Citera
2018-07-17, 23:20
Medlem
Citat:
Crizzla jag tror blondinen bor på Hisingen. Kollade upp den bilen för ett tag sedan. Men väldigt fina kvinnor iallefall.

Okej men då bor säkert bägge 2 där, då dom samkör! Då har du också gjort lite detektivarbete, vilket jobb!
Tack för infon förresten
Citera
2018-07-18, 00:13
Medlem
Geleklumpens avatar
Crizzla Det gick ganska fort å kolla upp bilen. Förutom att dom va trevliga å såg bra ut sa dom något pris för sina tjänster eller va dom bara där å kollade?
Citera
2018-07-18, 00:42
Medlem
Citat:
Crizzla Det gick ganska fort å kolla upp bilen. Förutom att dom va trevliga å såg bra ut sa dom något pris för sina tjänster eller va dom bara där å kollade?

Okej då kan du mycket om dom bägge?
Frågade inte om pris. Men gissar ju att dom har raggar stammisar. Utgav mig inte heller för att vilja köpa. Undrar om dom är villiga att köra 2x1??
Citera
2018-07-18, 01:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Leibach
Bilen i Malmö med milfar som gick omkring var en vit, omärkt liten Toyota av nyare årsmod. Jag kollade den i bilregistret, Sociala Resursförvaltningen Malmö Stad. Så jag fattade vad de gjorde där, lite detektivarbete. Kolla regnumret!

Okej jag förstår! Tydligen bor dom på Hisingen fick jag precis veta.
Citera
2018-07-18, 22:46
Medlem
Geleklumpens avatar
Ok. Ska bara försöka få tummen ur nångång å gå fram å prata med dom å se va dom säger för trevligt. Det blev lite tråkigt för mig där för några veckor sedan med en rumänska så jag håller mig lite i skymundan för tillfället innan jag åker in igen.
Citera
2018-07-18, 23:29
Medlem
Citat:
Ok. Ska bara försöka få tummen ur nångång å gå fram å prata med dom å se va dom säger för trevligt. Det blev lite tråkigt för mig där för några veckor sedan med en rumänska så jag håller mig lite i skymundan för tillfället innan jag åker in igen.

Gör det! Dom är shyssta och kanske får du fram mer än mig
Jag funderar kring om dom har speciella önskemål, typ ålder på männen, nationalitet, utseende mm. Pris vore ju toppen att veta.

Det låter mindre kul, hoppas inget allvarligt?
Man får nog se upp! Har hör om dom som blivit bestulna osv
Citera
2018-07-22, 01:28
Medlem
Citat:
Inte ofta dom kör kör den svarta Volvon mest den lilla bilen. Men dom ser bra ut iallefall båda 2. Sen vet jag inte om dom är civilare eller inte men det verkar så på dom. Hade inte sagt nej till den blonda kvinnan.

Geleklumpen!!!

Du menar inte en mörkgrå Volvo V60?
För en sådan körde dom i kväll.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in