2018-07-18, 22:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av vera.o
Idiot ingen pröjsar de pengarna för att fimpa en blatteganster!
50 papp är väl vad en random blatte eller neger kostar att släcka.
Den här snubben känns ju lite fel...
Okej vi säger att jag ljuger...Ni sitter här och säger jag har fel lever du i denna skiten ??? Om svaret är nä som jag att de är så yttra inte dig om saker du tror låter för bra för att vara sanna
Citera
2018-07-18, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
1 mille för Ashkan låter som investering ,var han ett stort stör-moment i den krimenella världen?
betalar man en mille för ett liv så vill man nog ha en avkastning för dom pengarna.
Ashkan va malmös värsta av alla ingen vågade jävlats med han den som säger jag har fel vet ingenting
Citera
2018-07-18, 22:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankiemalmo
Okej vi säger att jag ljuger...Ni sitter här och säger jag har fel lever du i denna skiten ??? Om svaret är nä som jag att de är så yttra inte dig om saker du tror låter för bra för att vara sanna

Folk som lever i skiten yttrar inte sig som du gör iallafall😂
Citera
2018-07-18, 22:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankiemalmo
Ashkan va malmös värsta av alla ingen vågade jävlats med han den som säger jag har fel vet ingenting

Han blev ju skjuten så vad menar du?
Citera
2018-07-18, 22:15
Medlem
Snälla lägg ner snacket om Maysem killen är slut mentalt efter all trauma med vänner som sålde honom och 2 bröder som dött som flugor. Han är inte av den kalibern som han trodde att han var när hans bröder levde och han lekte farlig, nu borde han visa den där violent-sidan om han verkligen är violent men nej istället överlevde han ännu ett mordförsök från Mahmud Shakir för nån månad sedan...den killen har så mycket otur och tur samtidigt att det är fascinerande
Citera
2018-07-18, 22:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Flashmall89
Folk som lever i skiten yttrar inte sig som du gör iallafall😂
Okej... tro va du vill...klart jag inte lever så bör i Limhamn och går med kavaj till jobbet varje dag mellan 08 till 5
Citera
2018-07-18, 22:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatter187
Snälla lägg ner snacket om Maysem killen är slut mentalt efter all trauma med vänner som sålde honom och 2 bröder som dött som flugor. Han är inte av den kalibern som han trodde att han var när hans bröder levde och han lekte farlig, nu borde han visa den där violent-sidan om han verkligen är violent men nej istället överlevde han ännu ett mordförsök från Mahmud Shakir för nån månad sedan...den killen har så mycket otur och tur samtidigt att det är fascinerande

Shakir har inte försökt döda honom.
Citera
2018-07-18, 22:19
Medlem
Kan man lägga ur bilder på något sätt här ?
Citera
Medlem
Nej en vanlig vän till mekky
Citat:
Ursprungligen postat av Vitingen
Var det M*kkys soldat som blev mördad?
Citera
Medlem
Citat:
Jo tydligen ska han ha gjort det. Flera oberoende källor bestående av vänner och bekanta till dessa har sagt det. Är det taget ur luften?
Citera
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:

såg någon skriva om s-gruppen är det baserat på namnet shakir?
Citera
2018-07-18, 22:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Blatter187
Jo tydligen ska han ha gjort det. Flera oberoende källor bestående av vänner och bekanta till dessa har sagt det. Är det taget ur luften?

Mycket är taget ur luften
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in