2018-07-18, 22:00
Medlem
Burken89s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Med det tankesättet hoppas jag du aldrig blir utsatt för brott för problemet är våldspiralen,TEX du skjuter mig min bror skjuter dig ,din bror skjuter min bror ,min farbror skjuter din bror osv. det tar aldrig slut. Bättre att anmäla och vittna samt mindre blod för båda parter.

Nu blev ju hans bror mördad i alla fall. Malmö är ett undantag för dessa oskrivna regler. Kriminella i denna staden är så otroligt smutsiga och hänsynslösa utan heder, de hade fan dödat din nyfödda bara för att få tag i dig. Värdelösa araber är ni och en skam för ert land.
Citera
2018-07-18, 22:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmirMekky
Nej det gör han inte.

// A.M

Varför är han tillbaka i Sverige? För att hämnas sina bröder?
Citera
2018-07-18, 22:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Frankiemalmo
Ok du känner mig...va får dig att tro alla skjutningar handlar om enbart hämd kolla alla skjutna har nästan alltid någons liv på sitt samvete

Det handlar inte enbart om hämnd och vadådå om alla skjutna nästan alltid har någons liv på sitt samvete? Inte så att man pratar öppet om det?
Citera
2018-07-18, 22:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DeFlestaSuger
Varför är han tillbaka i Sverige? För att hämnas sina bröder?

Tillbaka? Han har inte flytt någonstans
Citera
2018-07-18, 22:02
Medlem
Ja jag är golare va ska du göra åt saken vem har jag golat...Ni här vill ju höra om allt som händer tror du jag skulle lämna all info här eller ?
Citera
2018-07-18, 22:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av weedommm
Är väl känt vid det här laget att han golat ner halva Malmö? Var väl drf Do*o blev klippt bl.a? En av dem som dog vid caféet var den som sköt do*o! Har jag hört.
Omar kakan eller hur!
Citera
2018-07-18, 22:05
Medlem
Ryktet i Malmö säger att maysem har lämnat...inte helt säkert att det stämmer men hans dag kommer om han fortfarande är i Malmö
Citera
2018-07-18, 22:05
Medlem
Citat:
Ja jag är golare va ska du göra åt saken vem har jag golat...Ni här vill ju höra om allt som händer tror du jag skulle lämna all info här eller ?

Den info du lämnar är tillräcklig nog för att säga att du är en golare men nu sitter du ju bakom en skärm så ingen lär nog påkomma att du är EN
Citera
2018-07-18, 22:06
Medlem
Citat:
Ryktet i Malmö säger att maysem har lämnat...inte helt säkert att det stämmer men hans dag kommer om han fortfarande är i Malmö

Det gör den inte
Citera
2018-07-18, 22:10
Avstängd
vera.os avatar
Citat:
Ni som säger att de kostar 50000 typ att få någon klippt jag känner folk som har blivit erbjudna 300k för att klippa en annan person när ashkan blev mördad va priset 1 mille
Idiot ingen pröjsar de pengarna för att fimpa en blatteganster!
50 papp är väl vad en random blatte eller neger kostar att släcka.
Den här snubben känns ju lite fel...
Citera
2018-07-18, 22:11
Medlem
Ree81s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Om du syftar på etniska svenskar så tvivlar jag på de, finns nog nån som har bättre koll än mig just i vem mordoffrena är osv, men som sagt tvivlar starkt på de.
Ree sighed and said "Then everything's okay":
Citera
2018-07-18, 22:11
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ni som säger att de kostar 50000 typ att få någon klippt jag känner folk som har blivit erbjudna 300k för att klippa en annan person när ashkan blev mördad va priset 1 mille

1 mille för Ashkan låter som investering ,var han ett stort stör-moment i den krimenella världen?
betalar man en mille för ett liv så vill man nog ha en avkastning för dom pengarna.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in