Citat:
Ursprungligen postat av
LimeTime
En fråga angående anmälningarna. Du har tidigare uppgett att LW ska ha anmälts för våld mot barn från tre olika håll: NW, UW och skolan. Kommer den informationen endast från NW? Jag finner det märkligt att Lena ändå hade vårdnad om barnen om det inkommit tre (!) orosanmälningar gällande barnmisshandel. Socialtjänsten är skyldig att utreda när det handlar om våld mot barn. Det är hårda anklagelser mot LW.
Ser du det du följaktligen dessa sanna omständigheter också som hårda anklagelser?
Att pastor av sina vänner SD och HD utsedd som deras vigselförrättare (synd att inte bild finns på giftermålet) för att sen bakom ryggen på sin vän HD idka repetiv könsumgänge med sin väns man SD som hon som betrodd vigselförrättare bett upprepa orden: Jag NN , tar dig, NN, nu till min hustru/min man att dela glädje och sorg med dig och vara dig trogen tills döden skiljer oss åt”.
Motbjudande gjort av SD att bedra sin hustru men sannerligen oanständigt gjort av en pastor tillika parets vigselförrättare som bedrog både sin vän och sin gudstro.
Skriver dessa rader eftersom att jag insinktivt reagerar på drevet som tokvägrar se LW och verkligheten som den är.