Citat:
Ursprungligen postat av
Blatter187
Bröderna Shkembim och Qendrims anhöriga och har nog allierat sig med den 21 årige albanens anhöriga som sköts ner vid Gullvik av Mekky eller hans grabbar och som var hemmahörande i Kristianstad tror jag. Bara 21 åringens pappa har satt runt en miljon på AM:s huvud och där tror jag även Shkembims och Qendrims anhöriga anslutit. Zaki satt ju häktad för mordet på Qendrim och släpptes. Jag tror riktiga torpeder har hyrts in där dom först sköt vid Galaxy framför polishuset och sedan klippte zaki som ingenting när han stod bland massa kriminella i ett område som vanligt folk undviker att gå förbi vanligtvis. Andra spåret kan mycket väl vara dani jude. För dom som inte vet så är Dani runt 33-34 och är serb. Han tillhör den förra generationen och är vän med Mirza samt att han tillhör den innersta kretsen av serbiska kriminella. Han syns sällan i stan bor utomlands för det mesta och handlar med tonvis och kg när de gäller röka och kokain. Han är som många säger ingen bråkstake utan mer affärsman men sitter på enorma pengar och har mäktiga vänner som kan lösa hans problem UTAN problem. För ca 2 månader sen kidnappades hans lille bror och var borta i några dagar. Hans lillebror 20 år och som enligt många är lite efter i huvudet återfanns oskadd. Kidnapparna krävde 500 000 euro i lösensumma. Jag vet inte hur det slutade men enligt oberoende källor betalade Dani för att få hem sin bror och om det är den önskade summan han betalade eller inte vet jag inte. Men Polisen grep personer för den kidnappingen och en av dessa var Zaki men han släpptes efter några dagar. Jag tror att 2-3 personer sitter än idag häktade för kidnappingen.
Detta här är enkel matematik , mäktiga äldre maffia killar, som har stort kapital med internationella kontakter etc Och på andra sidan kommer ett löst ihopsatt Arab gäng , absolut har dom ett stort våldskapital och resurser , med det är skillnad mellan att vinna en strid och ett krig! Don't fight ten enemies if you only have nine bullets. Mekky och co är körda bara en tidsfråga. Dessa grabbar kan skicka 10 torpeder om det krävs och klippa alla!