Citat:
Ursprungligen postat av
Q---
Jag var faktiskt inte säker på det om papo och hamade, (sitter de inne eller inte?) hade för mig att Ahmaderna redan satt för mordförsöket på Ayoub, om det är så att grodan var på begravningen så fine, men det framgick här att det var ett misstag och den som var där var Nicola Frankie, konstigt att de skriver i sociala medier 'kämpa grodan, du är stark och kommer på fötter igen'
Jag leker inte, det jag har lagt fram stämmer till största delen, möjligt att det är detaljerna kring varför de sitter som är fel. Rätta mig gärna mer där jag har fel.
Sorry var sne på en annan grej och det gick ut över dig i texten, sorry än en gång!
men det är Om*r som skickade ut brevet till B*h*, deras andra 2 store bröder sitter inne för mord försöket på *youb, sen åkte *youb in för mordförsök på B*h*. så nu har du fått rättat den biten!
Grodan är på fötter som vilken annan människa som helst, kolla i tråden ang Galaxy morden så kommer du se att han var på begravningen, alltså är han inte döendes eller Grönsak.
annars så stämmer det mesta du skriver här inne, nice o se att någon har någorlunda koll iallafall, för här finns en massa som bara skriver en massa skit rent ut sagt, bara hittar på historier och folk tror på det! än en gång, sorry för HUR jag uttryckte mig mot dig i förra inlägget!!