2018-07-18, 14:23
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
Så allt är ett relationsdrama ayoub

Inte direkt.

Senaste skjutning, har säkerligen en koppling till skjutningen vid internet cafet.
Då en av offren var en ung grabb som var affilierad till grabbarna på rosengård.
Det har även cirkulerat rykten om att "rosengård" och "lindägen" eller "holma" är i krig med varandra.

Så när man hör om skjutningar så är det dem som krigar. Men det kan likväl även ske skjutningar som involverar andra personer med andra liknande problem.
Citera
2018-07-18, 14:28
Medlem
brianmolkos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AngryForeigner
Inte direkt.

Senaste skjutning, har säkerligen en koppling till skjutningen vid internet cafet.
Då en av offren var en ung grabb som var affilierad till grabbarna på rosengård.
Det har även cirkulerat rykten om att "rosengård" och "lindägen" eller "holma" är i krig med varandra.

Så när man hör om skjutningar så är det dem som krigar. Men det kan likväl även ske skjutningar som involverar andra personer med andra liknande problem.

De skulle ju ha häktat den ena beskjutne vid cafet, som tre dagar senare sköt han med väst i lindängen
Citera
2018-07-18, 14:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
En fråga: Varifrån kommer benämningarna M-K-Falangerna etc, och vad står bokstäverna för?
Efternamnet på ledarna.
M falangen masovic
K falangen kupa
Citera
2018-07-18, 14:36
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av brianmolko
De skulle ju ha häktat den ena beskjutne vid cafet, som tre dagar senare sköt han med väst i lindängen

Ja men det man måste förstå. Är att dessa killar inte är dumma. När det sker en skjutning som inte berlr en så passar man ändå på att även själv skjuta sina fiender.Då polisen blir lite förvirrade.
Citera
2018-07-18, 14:37
Medlem
Silltunnas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Efternamnet på ledarna.
M falangen masovic
K falangen kupa

Där ser man. Trodde den hette Mekky-falangen Är inte han ledaren?
Citera
2018-07-18, 14:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Precis det där ska handla om zakariya mezar.
Så, vilket mord har BO zakariya nyligen varit misstänkt för?
Numer döda Omar Kakan och Zakaria Ensam (BO här) var för några veckor sedan misstänkta för denna kidnappningen (FB) Större polisinsats, människorov, Katrinelund/Malmö, 2018-06-07
Citera
2018-07-18, 15:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CokeLaRock
Nej, det finns inga turister i massor. Inte som det var förr. De enda turisterna som fortfarande kommer till Malmö är släktingar och vänner till invånare samt en och en annan som tagit sig över sundet. F.ö är Malmö en stad som är totalt splittrad. Svensken har sökt sig västerut och tar sig enbart in till stan när det vankas supande. Endast då verkar svensken ha modet att komma in i fördärvet. Gällande Malmös rykte så kan jag säga att många hört talas om staden i central och Östeuropa och det är knappast ett gott rykte som staden har. Nu senast var jag i Polen och Tjeckien och så fort jag så att jag var från Sverige så frågade folk hur det egentligen är ställt i Malmö. Väldigt tråkigt att landet har gått från att vara känt som ett av de tryggare och mest välmående till att vara känt som Europas sopstation. Lite nyanser om jag får be hörredudu. Att bära skygglappar och ägna sig åt solipsism är knappast rätt väg att gå.

Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Numer döda Omar Kakan och Zakaria Ensam (BO här) var för några veckor sedan misstänkta för denna kidnappningen (FB) Större polisinsats, människorov, Katrinelund/Malmö, 2018-06-07

Kan det vara så att bo för kidnappningen faktiskt är Dani judes bror, och att de inte bara vanhedrade honom utan även fick deg för att släppa grabben?
Citera
2018-07-18, 15:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Silltunna
Där ser man. Trodde den hette Mekky-falangen Är inte han ledaren?

Media som svänger sig med firmanamn. M-falangen var beteckningen de använde på familjen Masovic med affilerade medan gänget idag kallas M-gruppen vilket då ska vara M3kky med partners och vänner.
Citera
2018-07-18, 15:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q---
Kan det vara så att bo för kidnappningen faktiskt är Dani judes bror, och att de inte bara vanhedrade honom utan även fick deg för att släppa grabben?
Vet inte vem Dani är, men den kidnappades pappa bor i ett jätte fint lyxigt hus i Lund Furulund )som man kan hitta på Blondinbellas blogg och i tråden om kidnappningen. Vill inte skriva den kidnappades namn här men du kan hitta det om du läser. Alla de här killarna har ju gjort så mycket skit mot andra 24/7 så det är omöjligt att lista ut vem som fått nog!
Senast redigerad av Mint100 2018-07-18 kl. 15:09.
Citera
2018-07-18, 15:09
Medlem
Blanda inte Mirza Masovic med Amir ... enda skillnaden mellan mirza och Amir är att mirza bror blev mördad medans Amirs bror lever 😅😅 kommer sluta så att Amirs bror blir klippt om inte Amir låter sig bli klippt
Citera
2018-07-18, 15:17
Medlem
Citat:
Jag var faktiskt inte säker på det om papo och hamade, (sitter de inne eller inte?) hade för mig att Ahmaderna redan satt för mordförsöket på Ayoub, om det är så att grodan var på begravningen så fine, men det framgick här att det var ett misstag och den som var där var Nicola Frankie, konstigt att de skriver i sociala medier 'kämpa grodan, du är stark och kommer på fötter igen'

Jag leker inte, det jag har lagt fram stämmer till största delen, möjligt att det är detaljerna kring varför de sitter som är fel. Rätta mig gärna mer där jag har fel.

Sorry var sne på en annan grej och det gick ut över dig i texten, sorry än en gång!
men det är Om*r som skickade ut brevet till B*h*, deras andra 2 store bröder sitter inne för mord försöket på *youb, sen åkte *youb in för mordförsök på B*h*. så nu har du fått rättat den biten!
Grodan är på fötter som vilken annan människa som helst, kolla i tråden ang Galaxy morden så kommer du se att han var på begravningen, alltså är han inte döendes eller Grönsak.
annars så stämmer det mesta du skriver här inne, nice o se att någon har någorlunda koll iallafall, för här finns en massa som bara skriver en massa skit rent ut sagt, bara hittar på historier och folk tror på det! än en gång, sorry för HUR jag uttryckte mig mot dig i förra inlägget!!
Citera
2018-07-18, 15:18
Medlem
Citat:
Det har jag ej koll på, vad är detta? Har han Ibbe tidigare blivit beskjuten av någon av Ahmad bröderna?

Ih*b heter han som blev skjuten av Om*r

*=a
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in