2018-07-18, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Schazz
De hade väl kommit överens om att det skulle vara enbart vänner? Alltså hade de tänkt tanken om relation, kan man förmoda.

Hon ville väl vara tydlig med vad som gällde, eftersom rykten om hennes syndiga leverne verkar ha florerat ute på ”byn”. Dessutom ett exotiskt utseende som vissa mindre smarta individer feltolkar. Troligen fick hon därför många män efter sig som bara ville ha ett sexuellt äventyr.
Citera
2018-07-18, 11:56
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av flashbackfollower
Det viktigaste jag fick ut av det var att SD och HD geocachade tillsammans och LW anslöt för att ta hälften av kontrollerna. Som jag tolkade det hade de digital kontakt under banan men stötte ihop IRL på parkeringen. Oviktigt var de stötte på varandra. Visst, det talar ej för en större konflikt just då men absolut inte för en pågående relation.

Visa att dom hade en relation (om dom nu hade det) hade varit ganska olämpligt, allra
helst som HD va närvarande
Citera
2018-07-18, 12:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabriel Knight
Hahaha värre än Lill-Babs
Nåväl skämt å sido har du rätt, det är bara två kvinnor som florerar i utredningen, LW och HD samt en massa svartsjuka karlar som verkar tjuvhålla på varandra. Jag vidhåller att jag tror att LW agerade lite för gränslöst i sina relationer till andra och det blev den utlösande faktorn till detta svartsjukemord.

Önskar återigen att vi lärde av djuren. De kan slåss om honorna, men skadar dem aldrig. Närmar sig ett sto en hane ihopp om att bli betäckt så är det denne som blir angripen och bortjagad av den ranghögsta hanen, inte stoet.
Citera
2018-07-18, 12:06
Medlem
Citat:
Hur mycket energi lägger du på att göra saker svårare än de är. Saken har diskuterats i tråden.
Den 28 februari, alltså efter anmälan, lägger LW upp glada bilder på bland annat SD och henne.

Jag har kollat tidigare, skridskoturen var före bildramat. Varken du eller jag verkar idas leta fram länkarna dock.
Citera
2018-07-18, 12:13
Medlem
Gabriel Knights avatar
Citat:
Önskar återigen att vi lärde av djuren. De kan slåss om honorna, men skadar dem aldrig. Närmar sig ett sto en hane ihopp om att bli betäckt så är det denne som blir angripen och bortjagad av den ranghögsta hanen, inte stoet.

Ja till och med djuren är smartare än svartsjuka människor
Citera
2018-07-18, 12:14
Medlem
Citat:
Jag vet eftersom jag finns i kretsen.
Så du är en av LW:s "vänner"? Har jag fattat det rätt då?
Citera
2018-07-18, 12:14
Medlem
Citat:
Jag har kollat tidigare, skridskoturen var före bildramat. Varken du eller jag verkar idas leta fram länkarna dock.

Bildramat var kvällen före hennes födelsedag om ngn minns när den var. Du gör det själv svårt genom att prata om anmälan, är det om ofredandet som hon drog tillbaka (för att det inte skulle bli värre) i slutet av 2016. Då var skridskoturen efteråt, ja.
Citera
2018-07-18, 12:15
Medlem
Citat:
Hon ville väl vara tydlig med vad som gällde, eftersom rykten om hennes syndiga leverne verkar ha florerat ute på ”byn”. Dessutom ett exotiskt utseende som vissa mindre smarta individer feltolkar. Troligen fick hon därför många män efter sig som bara ville ha ett sexuellt äventyr.

Snicksnack. LW var, vilket många intygat, en tjej med skinn på näsan. Om det spreds rykten på byn och hon fick reda på detta så hade hon skrivit ett långt inlägg på Fejjan om detta för att klargöra saker. Hon var tydlig, bestämd och driven så du behöver inte göra henne till ett offer som fick använda sin energi till att freda sig. I den mån det gick att hålla isär alla relationer så gjorde hon så. LW var van att få som hon ville, i alla lägen. Då handlar det inte enbart om kärleksrelationer. Ville hon något så blev det så. Vi är många som fick uppleva hennes gränslöshet och backade för att vi insåg att det inte var någon idé att gå i polemik om triviala saker. Med triviala saker menar jag t ex svar på en fråga om att få låna en grej, då kunde hon smsa mitt i natten och gärna flera gånger tills hon fick svar.
Citera
2018-07-18, 12:16
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj

Snarare SDs om du läser alla hens inlägg.
Citera
2018-07-18, 12:19
Medlem
Citat:

Nej, skridskoturen var den 11 februari 2017.
Citera
2018-07-18, 12:20
Medlem
Draifoss avatar
Citat:
Citat:
Ursprungligen postat av flixa81
Kanske är nu GM börjar bli svartsjuk igen, när Lena är återställd och kan geocacha för fullt
Så kan det ju också ha varit, att någon var svartsjuk på själva geocachandet i sig. Eller t.ex. hade moraliska invändningar mot hennes fli(r)tiga umgänge med de unga geocachepojkarna. Vet man något om hur exmaken såg på geocachandet? Var han förresten med i samma frikyrkoförsamling som LW?
Senast redigerad av Draifos 2018-07-18 kl. 12:25.
Citera
2018-07-18, 12:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Osamaj

Det skulle jag inte kalla det.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in