2018-07-18, 02:47
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Hana0
Förstår inte riktig?

En nazist går på en flaga då vill regeringen förbjuda rasistiska organisationer!

Men när en islamist begår terrordåd och dödar och skadar tiotal oskyldiga, då regering vill inte förbjuda eller åtminstone fördöma islamister, och islam är fredens religion!!!

Kan nån förklara?

Det är svårt att förklara men det handlar nog till stor del om det dåligt samvete från kriget då så många stod på Hitlers sida, tex aftonbladet, kungen en hel samlingsregering och mycket vanligt folk.
Citera
2018-07-18, 02:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svenne-i-Banan
Klarar du inte att diskutera sak utan att fokusera på vem som har vem som idol?

Jodå, om jag vill. Fast när det gäller personen jag citerade så tyckte jag det var relevant.

Citat:
Det är aktiviteter och inte tankar eller åsikter som kan förbjudas. Ett samhälle där man inte får tänka som man vill är det ingen som vill leva i.

Klarar du inte av att diskutera utan att komma med irrelevanta inlägg om uppenbara saker, som inte motsäger vad jag påstått.
Citera
2018-07-18, 02:54
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Jodå, om jag vill. Fast när det gäller personen jag citerade så tyckte jag det var relevant.

Klarar du inte av att diskutera utan att komma med irrelevanta inlägg om uppenbara saker, som inte motsäger vad jag påstått.

Ta då det i pm med honom för era idoler är inte topic. Det som jag skrev är däremot topic, det var högst relevant för tråden.
Citera
2018-07-18, 03:01
Medlem
Citat:
Ta då det i pm med honom för era idoler är inte topic. Det som jag skrev är däremot topic, det var högst relevant för tråden.

Nu förbehåller jag mig rätten att påpeka vem någon som ljuger om vilka mina partier och min sida är har för idol, speciellt när det absolut har med topic och mitt inlägg att göra.
Att du citerar mig för att göra något allmänt fluminlägg om dina funderingar över vad det är som ska förbjudas och vilket samhälle du tror folk vill leva i är väl däremot högst tveksamt beteende.
Citera
2018-07-18, 06:04
Medlem
itsurewasntmes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Har du pool? Kommer över med 20 polare och festar på Fredag.
20??? 2000 med eller utan pool, nu kör vi.
Citera
2018-07-18, 10:03
Bannlyst
Gör det så mycket? Varför inte förbjuda NMR och SD? Eller förändrar det verkligen situationen till det bättre med att dessa två organisationer är legitima?

Tar vi aldrig till gatorna och blir våldsamma vet jag inte om vi svenskar har en chans.
Citera
2018-07-18, 10:05
Medlem
Mogrens avatar
Då får man väl förmoda att det första förbudet kommer att gälla islam, det mest rasistiska man kan tänka sig.
Citera
2018-07-18, 10:24
Medlem
NorthernAngels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Då får man väl förmoda att det första förbudet kommer att gälla islam, det mest rasistiska man kan tänka sig.

Nej för det är muslimerna (S) som vill införa förbudet. Alla som kritiserar islam är rasister och skall förbjudas.
Citera
2018-07-18, 10:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mogren
Hur tänker du nu? Islam har ju medlemmar från alla raser?
Citera
2018-07-18, 10:53
Medlem
Svenne-i-Banans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Hur tänker du nu? Islam har ju medlemmar från alla raser?

Skulle det hindra att de är rasistiska menar du, vad är din definition av rasist?
Citera
2018-07-18, 11:30
Medlem
Citat:
Skulle det hindra att de är rasistiska menar du, vad är din definition av rasist?
Klart det finns rasistiska muslimer men Islam i sig är inte en rasistisk organisation.
Citera
2018-07-18, 11:35
Medlem
Mjälls avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nibiru2011
Klart det finns rasistiska muslimer men Islam i sig är inte en rasistisk organisation.

Judehat är tydligen rasism
...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in