2018-07-18, 01:45
Medlem
StrainHunter021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocobutter

sen Amir är ingen gudfader långt ifrån finns folk som är större än honom självklart. Hans släkt är fortfarande stora. Hans pappa (om han är vid liv? ) Var stor.

Haha ja klart det finns!😂

Ok, menar du samma ”pappa” som har nån jävla nätloppis och kränger fejk Rolle och annat Kina-krimskrams som nån jävla lodare?😂
Aah, tung e han!👍
Citera
2018-07-18, 01:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sorcar
Det var ju väntat!.

Ed. Sorry för ytterligare off topic.

Visst skojar denne Amir lite med oss just nu.

Men han har bidragit mest till denna tråd.

Han vet vad han pratar om.
Citera
2018-07-18, 01:47
Medlem
Det verkar finnas en liten koppling mellan vad jag tror är de 2 grupperna som är med i den "större" av flera olika konflikter.

Mekawi bröderna 2 döda
Machmoud (död på nydala)
Bajramaj bröderna 2 döda
Ahmeto el zein död
Ayoub - fängelse (försök till mord på Alaa bröderna) ensam kvar?
Zaki el khayatti - död

Dessa verkar ha varit vänner/bekanta eller med starka kopplingar till varandra, kan vi kalla dessa "äldre seved"?

Sedan har vi i nästa konstellation följande:

Mekky (ledare?)+HD+LÄ (gamla M)
Hicham (ledare?) (släkt med bröderna som var delaktiga i köpenhamnsrånet) även släkt med Alaa bröderna
Omar gomorra
Nikola - Lindrigt skottskadad vid galaxy
Karim bröderna - båda i fängelse
Nicola - Fängelse, vet ej varför
Khalil - bror som blivit avrättad på Nydala
Grodan - Förmodat dödsfall, iaf grönsak
Abdallah bröderna - döda
Achmad bröderna - 2 i fängelse (försök till mord på Ayoub) (var tidigare högt i hierarkin, släkt med bröderna som var delaktiga i köpenhamnsrånet)

I båda dessa grupper finns det såklart fler involverade, men jag tycker mig se vad som liknar de olika grupperna.

Rätta mig om jag har fel.
Senast redigerad av Q--- 2018-07-18 kl. 02:08.
Citera
2018-07-18, 01:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Visst skojar denne Amir lite med oss just nu.

Men han har bidragit mest till denna tråd.

Han vet vad han pratar om.

han är den som sa att det är hämnd pga albanerna bröderna, han har stått fast vid det hela tiden men så är det inte, finns större än dessa albaner 100%

hoppas och väntar att de som sitter som inne nu kan släppas så de kan bli lite mera kaoz i malmö
Senast redigerad av cocobutter 2018-07-18 kl. 01:53.
Citera
2018-07-18, 01:53
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaGretahorny
Det är väl mest så att man börjar tappa suget, när man ser vad som sker människor i Sverige. Det måste till en dialog.
Det kanske vore lättare att försöka förebygga att nya gunmen växer upp-
-- föräldrar med utländsk bakgrund får kunskaper om hur barn måste fostras för att få ett bra liv i Sverige.
Att föräldrar lär sina barn i tidig ålder -svenska samhällets värderingar -gäller här.
Att föräldrarna tidigt lär sina barn att hämndkultur är inget som barnen ska utöva .
Att respekt inte innebär att en person skrämmer och hotar , för att få makt över andra.
Att inga föräldrar ska slå sina barn och kalla detta uppfostran--
det leder ofta till att barnet i vuxen ålder använder våld mot andra, begår våldsdåd/våldtäkter/
och hamnar i kriminella kretsar.
SÅ föräldrarnas ansvar måste betonas- föräldrarna bör lära sina egna barn vad och vilka regler som gäller i detta landet.
Citera
2018-07-18, 01:53
Medlem
StrainHunter021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av VoldsamKnarkare
Haha, vad ball om det är riktiga Mekky som sitter och skojar i forumet.

Han är inte bara en fenomenal trådskapare, han är också ett riktigt troll.

Det har ja sagt hela tiden! Ända sedan första tråden om Galaxymorden. Är helt övertygad om att minst en av dessa account är herr Mekky själv! Hur o varför jag tror/vet så låter jag vara osagt. Och vilket account säger jag inte heller (med risk att bli avstängd). Men nu vet du att jag vet!

Låt säga att det var en liten Fogel som viskade i mitt öra.😉
Citera
2018-07-18, 01:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q---
Det verkar finnas en liten koppling mellan vad jag tror är de 2 grupperna som är med i den "större" av flera olika konflikter.

Mekawi bröderna 2 döda
Machmoud (död på nydala)
Bajramaj bröderna 2 döda
Ahmeto el zein död
Ayoub - fängelse (försök till mord på Alaa bröderna) ensam kvar?
Zaki el khayatti - död

Dessa verkar ha varit vänner/bekanta eller med starka kopplingar till varandra, kan vi kalla dessa "äldre seved"?

Sedan har vi i nästa konstellation följande:

Mekky (ledare?)+HD+LÄ (gamla M)
Hicham (ledare?) (släkt med bröderna som var delaktiga i köpenhamnsrånet) även släkt med Alaa bröderna
Omar gomorra
Nikola - Lindrigt skottskadad vid galaxy
Karim bröderna - båda i fängelse
Nicola - Fängelse, vet ej varför
Khalil - bror som blivit avrättad på Nydala
Grodan - Förmodat dödsfall, iaf grönsak
Abdallah bröderna - döda
Alaa bröderna - 2 i fängelse (försök till mord på Ayoub) (var tidigare högt i hierarkin, släkt med bröderna som var delaktiga i köpenhamnsrånet)

I båda dessa grupper finns det såklart fler involverade, men jag tycker mig se vad som liknar de olika grupperna.

Rätta mig om jag har fel.
Var skulle Ghara hamna?
Citera
2018-07-18, 02:01
Medlem
Namnet Zaki har ju cirkulerar i Nydala mordet har jag hört men det ska vara en annan person. Någon mer som hört att denna nu döde Bo togs in på förhör av misstag och kan bekräfta?
Citera
2018-07-18, 02:02
Medlem
Jag tror bo familj och vänner läser här och gråter medans gm läser denna tråd och skrattar eftersom alla är ute och cyklar
Citera
2018-07-18, 02:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocobutter
han är den som sa att det är hämnd pga albanerna bröderna, han har stått fast vid det hela tiden men så är det inte, finns större än dessa albaner 100%

hoppas och väntar att de som sitter som inne nu kan släppas så de kan bli lite mera kaoz i malmö
Halva Malmö försöker klippa m falangen
Citera
2018-07-18, 02:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Var skulle Ghara hamna?

Ghara är i en annan konflikt med gruppen från LÄ, kan vara så att intressen mellan andra grupper har flätats samman.

Men Ghara konflikten startade med att han sköt El Tanji bröderna över ett par stulna jackor i ett trapphus på LÄ, El Tanji, Alaa, Hicham, nikola och övriga från LÄ är vänner från barndomsben och har i princip vuxit upp på samma gård, det var även släkt och vänner till dessa som utförde mordförsöket på Ghara, en av de dömda för det tror jag är yngsta bror till Alaa skaran (kan ha fel på den punkten) men det är iaf där den konflikten drog igång.
Senast redigerad av Q--- 2018-07-18 kl. 02:08.
Citera
2018-07-18, 02:09
Medlem
StrainHunter021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Tycker han skriver alldeles för bra för att vara en förortskille. Läs andra trådarna han skapat.

Det är absolut ingen av dom här ”gaphalsarna” som håller på o trollar nu. Nejnej, snubben har följt ALLA Malmötrådarna, från Galaxy och Gharas morbror som blev klippt, till denna! Vad jag förstår så har han (inte med det acc:et) sagt något. Kanske skapat ett till och skrivit nåt. Men han är absolut här och lusläser😂
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in