2018-07-18, 00:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmirMekky
Jag gömmer mig ingenstans, sitter just nu exempelvis på Hermosdahl och äter med 2-3 polare.
Snälla, kan du byta din bakgrundsbild på mobilen till amir mekkys ansikte också så får du en guldstjärna av mig nästa gång.
Senast redigerad av minay 2018-07-18 kl. 00:05.
Citera
2018-07-18, 00:02
Bannlyst
Det fanns dock en annan film här där de utför livräddning på honom.
Citera
2018-07-18, 00:02
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Det kan ju förklaras med att han är stendöd? Eller hur tänker du att man mer skulle göra?
Vrf gör man HLR om personen i fråga är stendöd och det enda man bidrar yill att tömma han på ännu mer blod?

För att visa till kameran vi är bra poliser. ?
Citera
2018-07-18, 00:03
Medlem
AmirMekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Snälla, kan du byta din bakgrundsbild till amir mekkys ansikte också så får du en guldstjärna av mig nästa gång.

Du äger inte mig bror.
Citera
2018-07-18, 00:04
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sleipner08
En livförsäkring lär inte gälla då detta är personer som lever i våldsbejakande kriminalitet.

Tre i bröstet 2 i pallet stod att läsa tidigare tyder på att man inte var ute efter att skada utan aty fimpa denna person för gott samt att sända en hälsning till de personer som hängde med denna person en eller flera andra kriminella i samma falang!
Dessa grabbar verkar ha 0 bakom skallbenet. Mord, efter mord verkar hälsningarna inte nå dessa människor. Utan dem lever det vanliga livet. Vistas på gator. Tror dem är odödliga. Tills dem dör. Försent. Och så fortsätter det.
Citera
2018-07-18, 00:04
Medlem
AmirMekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mandariiin
Fyfan läser Didos fup där hans ex berättar om all misshandel (fysisk och psykisk) som han utsatte henne för. Snälla döda honom något

Vi har försökt.
Citera
2018-07-18, 00:06
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Vrf gör man HLR om personen i fråga är stendöd och det enda man bidrar yill att tömma han på ännu mer blod?

För att visa till kameran vi är bra poliser. ?

Det har det spånats på i tråden. Ungefär detta var väl vad man kom fram till:

1. Spel för galleriet, dvs "se, vi gör något". Med eller utan vetskapen att han var stendöd.
2. Poliser som inte brukar göra HLR utan gör på det sätt man lärt sig i skolbänken.
3. Man försöker helt enkelt göra något medans man väntar på ambulans.
4. Någon hävdade att man gjorde detta för det var sista chansen och man hade inte direkt något att förlora.
Citera
2018-07-18, 00:06
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaGretahorny
Det fanns dock en annan film här där de utför livräddning på honom.

Det finns 3 filmer ute
Citera
2018-07-18, 00:07
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av CaseyRyback
När man ser på filmen känns det lite som poliserna inte gör allt dom kan för att återuppliva honom. Det ser tafatt ut.

Hoppas det är så. Snuten med flit gör fel HLR och riktigt kväver avskummet i sitt egna blod.

Ambulanskillarna maskar och tar omvägar till akuten.

Läkarna felbehandlar och övermedecinerar för att verkligen avsluta jobbet på lasarettet.

Det vore medborgaraktivism på riktigt det.
Citera
2018-07-18, 00:08
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Kör förbi igen, vi sitter på Popey.

mannen du har balls med det fotot och nick
Citera
2018-07-18, 00:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Det har det spånats på i tråden. Ungefär detta var väl vad man kom fram till:

1. Spel för galleriet, dvs "se, vi gör något". Med, eller utan vetskapen att han var stendöd.
2. Poliser som inte brukar göra HLR utan gör på det sätt man lärt sig i skolbänken.
3. Man försöker helt enkelt göra något medans man väntar på ambulans.
4. Någon hävdade att man gjorde detta för det var sista chansen och man hade inte direkt något att förlora.
Tror nog 1.
Vilket alternativ som helst så är dem alla fyra löjliga.. poliskåren skämmer bara ut sig.

Lägg hellre en filt över när killen är död så folk inte filmar och lägger upp massa skit, än att försöka leka vi är goda se vi försöker rädda liv, eller ge en hlr som man lärde sig i 6an på en docka eller sysselsätta sig tills ambulans kmr, dem hade kunnat h0lla folk borta exempelvis
Citera
2018-07-18, 00:10
Medlem
Citat:
Kör förbi igen, vi sitter på Popey.

Du hade din chans o bevisa vem du var.. Inte så att jag glider runt o letar efter "coolingar" på min fritid.. Men du var inte där inne verken när jag var där eller när jag körde förbi..

Slutsatsen är föga förvånande... wannabe-pajas!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in