2018-07-17, 23:19
Medlem
mr.demons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ak47E
Isop är afghan , heter Yusuf Wali. Kallas för Isop.. Yusuf Wa på Facebook

Det ser ut som att han är pathan. Ingen hazara det där. Tack för svar.

EDIT. På andra bilder såg han lite "hazara" ut,
Senast redigerad av mr.demon 2018-07-17 kl. 23:21.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Den jag sett ser han betydligt grovare ut på i käken. Vi struntar faktiskt blankt i att du är vän med honom eller hans kompisar om du inte tänker bidra till tråden. Det tillför nada och detta "skrytet" börjar faktiskt bli lite tröttsamt i tråden. Vad är syftet? Ska vi bli avundsjuka? Häpna? Tigga i PM? Knappast.

Vad har du bidragit till tråden? Du sitter som en hund och vill ha nya bilder. Har han fått 6pack har han fått större biceps? Kom igen kompis. Amir dödar inte sina fiender med att slå med sina knytnävar. Han använder pistol och ja det kan vem som helst göra bara de att Amir har skruv lös.

sen Amir är ingen gudfader långt ifrån finns folk som är större än honom självklart. Hans släkt är fortfarande stora. Hans pappa (om han är vid liv? ) Var stor.

Jag har inget att bidra förutom att jag hoppas Amir blir mördad. Ska sitta här och uptadera tills han dör. Då ska jag poppa champagne och se hur andra grabbar som inte vågat röra sig ute och grabbar som inte vågat touchat marknaden börja ta över.
Senast redigerad av cocobutter 2018-07-17 kl. 23:22.
Citera
Medlem
Ajembacks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Haha personliga påhopp är de bästa när ni inte vet ett skit Ja men då hoppas jag de blossar upp ett nytt MC-krig som de gjorde på nittiotalet, så Lär vi ju se hur många röster ni kommer vinna på den skiten era avskum. Eller så kanske har araberna i orten gått över från BMW till att köra HD

Kränkt liten blattepojk, inte första gången.
Citera
2018-07-17, 23:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pinger99
Blev det några blommor på platsen som han mördades?
Sydsvenskan sade tidigare idag att inga spår av ett mord fanns efter polisen tagit bort avspärrningarna.

Där är blommor ljus lykta o bild på han där
Citera
2018-07-17, 23:23
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocobutter
Vad har du bidragit till tråden? Du sitter som en hund och vill ha nya bilder. Har han fått 6pack har han fått större biceps? Kom igen kompis. Amir dödar inte sina fiender med att slå med sina knytnävar. Han använder pistol och ja det kan vem som helst göra bara de att Amir har skruv lös.

Jag har inget att bidra förutom att jag hoppas Amir blir mördad. Ska sitta här och uptadera tills han dör. Då ska jag poppa champagne och se hur andra grabbar som inte vågat röra sig ute och grabbar som inte vågat touchat marknaden börja ta över.

Jag sitter inte och tigger bilder. Jag bara upplyste den jag citerade att bilden är från 2016. Men det är klart att det är bra med lite bilder så användarna här får ett ansikte, då brukar saker och ting kännas mer konkret. Hur skulle detta forumet se ut om tio pers som satt som dig och skrev "jag vet XXX men tänker inte säga, hihi"? Hela konceptet hade helt enkelt runnit ut i sanden.

Den här är exempelvis nyare: https://i.imgur.com/5Z9yy91.jpg
Citera
2018-07-17, 23:23
Medlem
Danne90s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaGretahorny
Med staten likställer jag människors passivitet, alla medborgare och alla myndigheter. Ingen ska känna sig otrygg på en gata.

Jodå, grovkriminella skall kännas otrygga på en gata.
Citera
2018-07-17, 23:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alissaalissa
Ja men det känns som att omar el gömmer sig från folk. Tror Rami kommer klippa han . Eller ?

Är inte Rami död?
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Jag sitter inte och tigger bilder. Jag bara upplyste den jag citerade att bilden är från 2016. Men det är klart att det är bra med lite bilder så användarna här får ett ansikte, då brukar saker och ting kännas mer konkret. Hur skulle detta forumet se ut om tio pers som satt som dig och skrev "jag vet XXX men tänker inte säga, hihi"? Hela konceptet hade helt enkelt runnit ut i sanden.

Den här är exempelvis nyare: https://i.imgur.com/5Z9yy91.jpg
Bara värme i de ögonen.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Funkar denna? Här har ni video på honom på närhåll när han ligger skjuten o hjärnan flyter längst blodet på marken,

https://minfil.com/v2L8s9f6b1/8B43E339-4427-436C-95D3-BA591B6CD506.mp4
Maaannen, no mercy
Efter ahmed obaid skjutningen verkar det ha blivit mode och filma o ta bild på den döde för att sen lägga ut.

För er som tjatar om bild på amir mekky som om ni själva ska jaga han, här kommer den.

https://minfil.com/e9X3s1f9b5/20180717_232852.jpg
Citera
2018-07-17, 23:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Haha så det är skillnad på kriminella araber och tex Mc gäng som består mest av etniska Svenssons? Blir inte upprörd gubben, tycker inte ni SD runkare har ett skit i denna tråden och göra då ni enbart vill vinna politiska poäng på folk som blivit mördade, och ni tillför ingenting i denna diskussionen 😁

MC gängen syns knappt idag och håller mest på med ekonomisk brottslighet, vilket är illa det med, men det är en stor skillnad om man jämför med alla dessa kriminella araber och negrer som gör gatorna och till och med sjukhusen osäkra. Stenkastning mot brandmän, poliser och vårdpersonal existerade inte innan. Klankultur, omfattande bidragsfusk i samband med svartarbete, hedersmord, terrordåd, tusentals jihadister, gruppvåldtäkter, jag kan fortsätta rabbla upp problem men du fattar nog.. Det är detta som svenskar mer eller mindre hatar. Du måste förstå att Sverige var väldigt mycket tryggare och välmående förr i tiden innan den utomeuropeiska massinvandringen förändrade vårt samhälle så här radikalt. Folk är så satans jävla trötta på all den här skiten. Botten is nådd för längesen.
Citera
2018-07-17, 23:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Maaannen, no mercy
Efter ahmed obaid skjutningen verkar det ha blivit mode och filma o ta bild på den döde för att sen lägga ut.

För er som tjatar om bild på amir mekky som om ni själva ska jaga han, här kommer den.

https://minfil.com/e9X3s1f9b5/20180717_232852.jpg
vad är det för fel på IMGUR?
Citera
2018-07-17, 23:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Jag har inte tittat på videon eftersom jag sitter och käkar (jag är lite känslig, förstår ni), men om den nu föreställer det som påstås; hur fick du tag i den?

Det sägs att poliskonstaplarna gjorde HLR på offret. Verkar ju lite överkurs när hjärnan ligger på gatan, så att säga. Någon som kollat på videon och kan bekräfta innehållet.
Nått är jue jäkligt konstigt.
Har sett två videos.
1. Där marken är torr o även killen och polisen gör HLR
Och 2 denna närmare video när pojken ligger i sen egen pöl.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in