2018-07-17, 23:09
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaGretahorny
Svenska staten har ansvar för varenda droppe blod som syns på filmen

Killen var oskyldig. Det vet jag
Så fort det är sommarlov så sänks nivån på trollen, skärp dig för fan!
Citera
2018-07-17, 23:10
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Den bilden är ju två år gammal.
Men är ju så han ser ut? Herregud vill folket suga Amirs kuk eller vad händer? Finns ju massor bilder på Amir om du är vän med någon av dessa herrar på fb vilket jag är men tänker inte posta ett skit .
Citera
2018-07-17, 23:12
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av YungSosa
Nej, varför skulle han göra det? Varför blir du upprörd? Har du inte fattat Sverige mår bättre av färre kriminella araber din tramsiga humanist?
Haha så det är skillnad på kriminella araber och tex Mc gäng som består mest av etniska Svenssons? Blir inte upprörd gubben, tycker inte ni SD runkare har ett skit i denna tråden och göra då ni enbart vill vinna politiska poäng på folk som blivit mördade, och ni tillför ingenting i denna diskussionen 😁
Citera
2018-07-17, 23:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av mr.demon
Vad har man för ursprung om man heter Isop ( aldrig hört det namnet )??
Isop är afghan , heter Yusuf Wali. Kallas för Isop.. Yusuf Wa på Facebook
Citera
2018-07-17, 23:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TerjeWendtCompello
Kan väl bara tala för mig själv men anser att herrar som de som diskuteras i tråden måste hem till hyddan. Problemet är juridiska och konstitutionella hinder med att ta ifrån medborgarskap från någon som är född här.

Men det finns en så förlorad infödd andra generation med gott om dödspatruller. Dessa måste naturligtvis bort.

Vad skulle hända om man forslade hem de föräldrar som uppenbarligen inte kunnat uppfostra barn.
Skulle då dessa missanpassade individer följa efter?
Senast redigerad av glyskolja 2018-07-17 kl. 23:17. Anledning: Felstavat
Citera
2018-07-17, 23:14
Medlem
pinger99s avatar
Blev det några blommor på platsen som han mördades?
Sydsvenskan sade tidigare idag att inga spår av ett mord fanns efter polisen tagit bort avspärrningarna.
Citera
2018-07-17, 23:15
Medlem
Kan någon vara snäll och posta videon från igår??
Citera
2018-07-17, 23:15
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocobutter
Men är ju så han ser ut? Herregud vill folket suga Amirs kuk eller vad händer? Finns ju massor bilder på Amir om du är vän med någon av dessa herrar på fb vilket jag är men tänker inte posta ett skit .

Den jag sett ser han betydligt grovare ut på i käken. Vi struntar faktiskt blankt i att du är vän med honom eller hans kompisar om du inte tänker bidra till tråden. Det tillför nada och detta "skrytet" börjar faktiskt bli lite tröttsamt i tråden. Vad är syftet? Ska vi bli avundsjuka? Häpna? Tigga i PM? Knappast.
Citera
2018-07-17, 23:16
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ajemback
Förmodligen hade han inte det då du skriver svenskar och menar då att du och dina jävla svartskallar till patrask inte kan uppskatta ett ordentligt land. Hoppas du åker hem snart. Djur.
Haha personliga påhopp är de bästa när ni inte vet ett skit Ja men då hoppas jag de blossar upp ett nytt MC-krig som de gjorde på nittiotalet, så Lär vi ju se hur många röster ni kommer vinna på den skiten era avskum. Eller så kanske har araberna i orten gått över från BMW till att köra HD
Citera
2018-07-17, 23:16
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ak47E
Kan någon vara snäll och posta videon från igår??

Vilken av dom?
Citera
2018-07-17, 23:17
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Den jag sett ser han betydligt grovare ut på i käken. Vi struntar faktiskt blankt i att du är vän med honom eller hans kompisar om du inte tänker bidra till tråden. Det tillför nada och detta "skrytet" börjar faktiskt bli lite tröttsamt i tråden. Vad är syftet? Ska vi bli avundsjuka? Häpna? Tigga i PM? Knappast.

Håller med.

Är så trött på dessa människor som ska säga sig veta så mycket.

Vet man då delar man. Detta är ett forum, ingen hemlighetskammare.
Citera
2018-07-17, 23:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av DonRonaldinho
Nja överdrivet är det ju han är inte värsta biffen men han har 4-5 mord på sitt samvete så han är väll en bra kille =)

https://imgur.com/10Gic7O

Han ser smått inavlad ut, med det platta bakhuvudet också, ser ut som en turk.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in