Citat:
Ursprungligen postat av
Refraktor
Knappast. Dels är M3kkys betydelse överdriven, dels fylls hans plats snabbt av någon annan, eventuellt efter stridigheter mellan olika grupper/personer. När M- och K-falangerna skjutit av varandra tillräckligt så ökade våldet snarare än minskade. Jag befarar att det som pågår nu är bortom all kontroll även för de tongivande kriminella.
Det verkar omöjligt att utrota kriminella. I så fall känns det som det var lugnare på 90-talet för oss skötsamma när han juggen som kallades gudfadern styrde i Malmös undre värld. Synd att han blevavrättad. En fin sommardag på en uteservering på Södergatan. Jag minns vilka rubriker det var och så mycket prat om det. Idag är det vardagsmat. Nu gillar jag inte kriminella men valet är ändå lätt. Balkanfolk framför arabsmutset. Araber är den värsta skiten vi tog in. Som någon skrev med en släktavrättning på begravning. Då hade det blivit bubbel hela dagen lång.
Fasiken vad trött jag är på denna invandringen. Detta är väl både andra och tredje generationen också. De kan inte integreras.