2018-07-17, 22:13
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av AnnaGretahorny
Ibland kan man inte styra över vilka spel man spelar

Jo det kan. Vill man glansa fort i livet som ett kokain rus så kommer det med konsekvenser. Ingen är tvungen till det men de väljer det för status faktorn, knarket och ludrena som dras till det likt getingar till socker.
Citera
2018-07-17, 22:14
Bannlyst
Citat:
Svenska staten har ansvar för varenda droppe blod som syns på filmen

Killen var oskyldig. Det vet jag

Ingen rök utan eld och det killen var känd av polisen. Att du var hans knullkompis eller dylikt ändrar inte på verkligheten.
Citera
2018-07-17, 22:19
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Ofan flashback har målat upp honom som "Malmös bästa boxare" m.m och fått honom att se riktigt farlig ut men till min besvikelse så såg han inte ut så mycket till världen.
Den bilden är rätt så gammal amir ser inte ut så idag som på bilden
Citera
2018-07-17, 22:21
Medlem
Kedoslavs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankiemalmo
Den bilden är rätt så gammal amir ser inte ut så idag som på bilden
Har du en nyare bild ? Dela gärna med dig
Citera
2018-07-17, 22:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Knappast. Dels är M3kkys betydelse överdriven, dels fylls hans plats snabbt av någon annan, eventuellt efter stridigheter mellan olika grupper/personer. När M- och K-falangerna skjutit av varandra tillräckligt så ökade våldet snarare än minskade. Jag befarar att det som pågår nu är bortom all kontroll även för de tongivande kriminella.
Det verkar omöjligt att utrota kriminella. I så fall känns det som det var lugnare på 90-talet för oss skötsamma när han juggen som kallades gudfadern styrde i Malmös undre värld. Synd att han blevavrättad. En fin sommardag på en uteservering på Södergatan. Jag minns vilka rubriker det var och så mycket prat om det. Idag är det vardagsmat. Nu gillar jag inte kriminella men valet är ändå lätt. Balkanfolk framför arabsmutset. Araber är den värsta skiten vi tog in. Som någon skrev med en släktavrättning på begravning. Då hade det blivit bubbel hela dagen lång.
Fasiken vad trött jag är på denna invandringen. Detta är väl både andra och tredje generationen också. De kan inte integreras.
Citera
2018-07-17, 22:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kedoslav
Har du en nyare bild ? Dela gärna med dig

Han hade Facebook för ett tag sedan där kunde man se hans bilder.

Han ser ungefär likadan ut, men med mer skägg typ
Citera
2018-07-17, 22:28
Medlem
Citat:

Jaså du tycker svenska staten ska ansvara för det? Isåfall varför. Låt oss säga att han inte förtjänade detta men tycker du verkligen zaki var oskyldig?
Citera
2018-07-17, 22:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Han här sköts igår (Varning! Stark video därav spoiler).

Facebook: https://www.facebook.com/z*ki.ensam.9
*=a

Citat:
Ursprungligen postat av Kalambolle
Usch hur tänkte egentligen poliserna som utförde hlr. Lär ju knappt gjort någon nytta annat än att det ser ut som att polisen gör något.

Sen är det sjukt att folk filmar sånt och sprider det på internet.

Han ser ju uppenbarligen död ut men jag ser inga skador i ansiktet? Verkar mer som om han ”bara” blivit skjuten i bröstet.

Fö. HLR är det enda man kan göra i en liknande situation. Det är det du blir rekommenderad att göra när du ringer 112 vid liknande händelser och det verkar inte spela någon roll om man berättar att skallen är totalt krossad.
-Försök, vi är snart på plats!!
Citera
2018-07-17, 22:29
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av charkoal
Det verkar omöjligt att utrota kriminella. I så fall känns det som det var lugnare på 90-talet för oss skötsamma när han juggen som kallades gudfadern styrde i Malmös undre värld. Synd att han blevavrättad. En fin sommardag på en uteservering på Södergatan. Jag minns vilka rubriker det var och så mycket prat om det. Idag är det vardagsmat. Nu gillar jag inte kriminella men valet är ändå lätt. Balkanfolk framför arabsmutset. Araber är den värsta skiten vi tog in. Som någon skrev med en släktavrättning på begravning. Då hade det blivit bubbel hela dagen lång.
Fasiken vad trött jag är på denna invandringen. Detta är väl både andra och tredje generationen också. De kan inte integreras.

Det är stora problemet jag identifierat även med SD politik. För att få landet i ordning kommer man vara tvungen att utvisa även andra men tredje generationens invandrare. Endast de som fått avslag på asylansökan är inte nog. Hur många Mekky finns det bland andra och tredje gen? Hur kommer deras barn den sk fjärde generationen komma att bli?
Citera
2018-07-17, 22:30
Medlem
Brutus01s avatar
Citat:

Så du menar på allvar att svenska staten avrättade honom?

Det kan inte vara så att han blev mördad av en annan kriminell ung man?
Citera
2018-07-17, 22:31
Medlem
Vad för typ av brottslighet höll BO på med? Har han mördat?
Citera
2018-07-17, 22:32
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Jag bara menar att man givetvis vet vilka som är i rivalitet med varandra osv. Att man har koll på det hela. Tror dock att kollen gör att man kan förebygga. Hur mycket är dock desto svårare att spekulera i.

Lite motsägelsefullt då dom själva säger att folk båtar konstellationer till höger och vänster, att idag är dom vänner, imorgon hänger en av dom med fiende!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in