2018-07-17, 20:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alissaalissa
Nej han bor 5 min där ifrån, men hans bästa vän Mustafa a*oub bor exakt där. Så det är en plats han gick till varje dag, men han kunde nog aldrig tro att det är där han ska dö.

Tycker ändå det är korkat att gå ute sådär när en efter en skjuts till döds. Det är ju som att be om att bli skjuten?
Senast redigerad av blaha95 2018-07-17 kl. 20:39.
Citera
2018-07-17, 20:32
Medlem
Och när ni ändå nämner dido så är jag 1 av dom som vill se han några meter ner i marken
Citera
2018-07-17, 20:32
Medlem
Svinriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Du får helt enkelt söka till polishögskolan och lösa det hela. Det är lättare sagt än gjort nämligen.

Det är inte polisens fel att det ser ut som det gör. Men att påstå att polisen har full koll på läget i Malmö sänder inte de signaler som behövs för att rätta till problemen.
Citera
2018-07-17, 20:33
Avslutad
Sedan har vi kriget mellan rami bankrånare och omar som ligger på is men kmr snart sättas igång igen, där alla byter gruppering konstant o klipps pga det ibbe badawi är ett exempel på det, där rami försökte klippa omar i frisörsalongen men omar sprang mot honom o försökte dra pistolen ur handen på honom o då hörde dom såklart vem det var : rami som skrek som en liten panikslagen hora, det kmr många offer inom korg bara vänta o se, det är krig mellan många fortfarande
Citera
2018-07-17, 20:36
Medlem
Ja han är riktig psykopat!!! Fattar inte hur tjejer ens vill ha han. Hade inte ens pillat han med handskar . Speciellt inte efter dom zigenska brudarna han e med. Finns inga äckligare folk [quote=Tramsigkille|64670070]
Citat:
Men till dig som heter ”tramsigkille” ett av namnen kan jag garantera dig att hans tid är snart slut , det är Dido. Han är helt sjuk o varenda kille i Malmö tycker han är en pajas. Han heter Ahmed egentligen men Kallar sig Dido för alla hans brudar e zigenare och alla hans barns mammor e tjeckiska zigenare därför han leker att han e zigenare. Han e en kille som måååånga stör sig på

Hört mkt om hur grovt han misshandlar sin son framför sina s.k vänner samt barnets mamma, även delar upp sitt röka framför barnet, tar bilder på barnet med pistol i handen o weed i händerna o massa andra sjuka grejer, killen är helt knarkskadad
Citera
2018-07-17, 20:37
Medlem
Ja, alla vill! För han e rkt psykad och knark skadad . Och dom enda han har bakom sig är afghanerna från oxie
Citat:
Ursprungligen postat av Frankiemalmo
Och när ni ändå nämner dido så är jag 1 av dom som vill se han några meter ner i marken
Citera
2018-07-17, 20:39
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinrik
Det är inte polisens fel att det ser ut som det gör. Men att påstå att polisen har full koll på läget i Malmö sänder inte de signaler som behövs för att rätta till problemen.

Jag bara menar att man givetvis vet vilka som är i rivalitet med varandra osv. Att man har koll på det hela. Tror dock att kollen gör att man kan förebygga. Hur mycket är dock desto svårare att spekulera i.
Citera
2018-07-17, 20:41
Medlem
Ja men det känns som att omar el gömmer sig från folk. Tror Rami kommer klippa han . Eller ?
Citera
2018-07-17, 20:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Master63
Tror inte ett skit på det du säger, om det hade varit ett uns sanning hade du inte haft en aning jävla sumprunkare!
Polisen pratar inte om sådant mer än i filmer idiot!
Det vet alla hallå att det han säger stämmer!
Citera
2018-07-17, 20:45
Medlem
StrainHunter021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aztlan
Västerås va? Iranier som var retard mot alla som dom klippte i e-tuna? Träffade mongot 1 gång på la isla 😁

Stämmer bra.
Ja en riktigt redig jävla psykopat!
Men som sagt, han blev girig, klev på ett par nr för stora skor och grävde därmed sin egen grav.
Synd då det ju gick bra för alla i stan under den tiden innan han ballade ur, dt var harmoni s a s😌
Sen efter han blev klippt så spårade precis ALLT ur här och en massa småbabbar klev upp o började pressa upp priserna osv. Allt rämnade för väldigt många då😔
Citera
2018-07-17, 20:53
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Mint100
Det vet alla hallå att det han säger stämmer!

Syftar du på det jag skrev? Om att polisen nämnt att hong ej kmr att överleva sommaren ut? varför skulle jag ljuga om något sånt hahaha vinner jag något på det?, står inte på någons sida av de kriminella, men i malmö är det så tyvärr att så gott som alla vet vem alla e i den branschen kanske nt nu på nyare tider när de e massa snorungar. det är en 100%ig källa jag fick höra från så det där är inget som är taget ur luften grabben
Citera
2018-07-17, 20:54
Medlem
[quote=Tramsigkille|64670070]
Citat:
Men till dig som heter ”tramsigkille” ett av namnen kan jag garantera dig att hans tid är snart slut , det är Dido. Han är helt sjuk o varenda kille i Malmö tycker han är en pajas. Han heter Ahmed egentligen men Kallar sig Dido för alla hans brudar e zigenare och alla hans barns mammor e tjeckiska zigenare därför han leker att han e zigenare. Han e en kille som måååånga stör sig på

Hört mkt om hur grovt han misshandlar sin son framför sina s.k vänner samt barnets mamma, även delar upp sitt röka framför barnet, tar bilder på barnet med pistol i handen o weed i händerna o massa andra sjuka grejer, killen är helt knarkskadad
vem är hans babymama? Vilket sär som misshandlar sitt barn
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in