2018-07-17, 20:19
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Brukade denna Zakaria hänga mycket i Rosengård eller? Bor han där?

Ingen aning om han hängde mycket. Bodde i Annelund iallafall, eller iallafall skriven där.
Citera
2018-07-17, 20:19
Medlem
Omar bor i soffe (sofielund) hahahah ja så kan det också bli, men tror inte han har hjärta och göra det. Om du hade träffar Amir så förstår du hur jag menar att Amir är riktigt kall av sig. Asså inga känslor. Medans omar har inte det hjärtat och tror inte han hade vågat. Med tanke på att omar redan har blivit skjuten 9 gånger och överlevt så tror jag inte han vågar riskera...
Citat:
Ursprungligen postat av gronagubben
Eller Omar skjuter Mekky och tar över tronen in "the house of kroksbäck"
Citera
2018-07-17, 20:20
Medlem
Svinriks avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slipsluder
Det har man. Sen att det inte syns för gemene man är ju en annan femma.
Är det inte det som är vitsen? Vilket syfte har polisen annars? Interna vadslagningar om vem som blir skjuten nästa gång?
Citera
2018-07-17, 20:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alissaalissa
Och om omar dör då är det för att han inte umgås mer med mekky och dom kanske har bråkat. De är den enda anledningen till att han isåfall blir skjuten
Vilken omar syftar du på ?
Citera
2018-07-17, 20:22
Medlem
Nej han bor 5 min där ifrån, men hans bästa vän Mustafa a*oub bor exakt där. Så det är en plats han gick till varje dag, men han kunde nog aldrig tro att det är där han ska dö.
Citat:
Ursprungligen postat av blaha95
Brukade denna Zakaria hänga mycket i Rosengård eller? Bor han där?
Citera
2018-07-17, 20:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av alissaalissa
Men till dig som heter ”tramsigkille” ett av namnen kan jag garantera dig att hans tid är snart slut , det är Dido. Han är helt sjuk o varenda kille i Malmö tycker han är en pajas. Han heter Ahmed egentligen men Kallar sig Dido för alla hans brudar e zigenare och alla hans barns mammor e tjeckiska zigenare därför han leker att han e zigenare. Han e en kille som måååånga stör sig på .

Aaa vet , enda sen man var yngre var han fucked up o rånade massa o högg en o annan Höger till vänster, nu springer han alltid runt me sin gun o väst o flashar hit o dit, vet personlingen 3 personer som inte är att leka med som vill se hans hjärna flyta längst marken i sitt blod, hans tid är snart kommen det kan jag med säkerhet säga pga han är så efterbliven o aldrig kmr lämna stan, halva sitt område är även ute efter honom de e drf han stuckit från RG, nu tror han att han är något för att han hänger med oxie afghanerna, visst dom gör mkt pengar dom afghan bedragarna med bilar knark osv, alla med pungkulor o våldskapital är farliga numera det är inte som förut när man kunde leva på sitt rykte som farlig den tiden är förbi för längesen,
Citera
2018-07-17, 20:23
Medlem
Omar från soffe, någon kille skrev att omar och du e nästa o några andra killar. Men ja tror inte omar Gomorra Är nästa. Sålänge han inte bråkar grovt med Amir
Citat:
Ursprungligen postat av Frankiemalmo
Vilken omar syftar du på ?
Citera
2018-07-17, 20:23
Medlem
Slipsluders avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Svinrik
Är det inte det som är vitsen? Vilket syfte har polisen annars? Interna vadslagningar om vem som blir skjuten nästa gång?

Du får helt enkelt söka till polishögskolan och lösa det hela. Det är lättare sagt än gjort nämligen.
Citera
2018-07-17, 20:26
Medlem
Exakt !!! Ja riktig pajas ! Ja. Han tror han är Tony monatana . Riktigt bränd kille som tror sig vara bättre än alla andra o han tror att han är farlig hahah slår sina tjejer o sånt, såg han senast i Dalaplan igår när han tjafsa med sitt ena barns mamma
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Aaa vet , enda sen man var yngre var han fucked up o rånade massa o högg en o annan Höger till vänster, nu springer han alltid runt me sin gun o väst o flashar hit o dit, vet personlingen 3 personer som inte är att leka med som vill se hans hjärna flyta längst marken i sitt blod, hans tid är snart kommen det kan jag med säkerhet säga pga han är så efterbliven o aldrig kmr lämna stan, halva sitt område är även ute efter honom de e drf han stuckit från RG, nu tror han att han är något för att han hänger med oxie afghanerna, visst dom gör mkt pengar dom afghan bedragarna med bilar knark osv, alla med pungkulor o våldskapital är farliga numera det är inte som förut när man kunde leva på sitt rykte som farlig den tiden är förbi för längesen,
Citera
2018-07-17, 20:26
Medlem
Lao Tzus avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TjoFitten
Den här "Mekky" som vissa pratar om. Vem är han?

Får lite "Raffa Pancamo" vibbar av att ett flertal konton höjer honom som "en boxare med stort våldskapital" osv osv.

Diskussioner om polisens inkompetens är också rätt genomgående i denna tråd.
Enligt någon här 0, alltså noll, ouppklarade mordfall i Malmö sedan 2016.
Min fråga är, lägger polisen verkligen 100% krut på såna här grejer?
Jag menar, blir inte poliserna rätt uppgivna och likgiltiga inför gänguppgörelser?
Man får ju som någon skrev här ännu ett mord på halsen "innan man hunnit plocka upp tomhylsorna".
Hur mycket resurser får polisen? Blir det "budget i balans" med så många fall?
Mvh.
Han är de kriminellas Navy Seal. En närmast övernaturlig person som fimpar vemsomhelst varsomhelst och hursomhelst utan att dom kan göra något.

Så här beskrivs han av en kännare i en annan tråd
Citat:
Ursprungligen postat av Amky
Kan slå vad med dig att mekky inte sitter eller är död inom 1 år... han har folk bakom sig och tar död på sina fiender innan dom hinner blinka dom sitter också på fb och läser och här inne kommer jävligt mycket tips till dom kriminella

(FB) Skottlossning i centrala Malmö - 3 döda, flera skadade (2018-06-18)
Citera
2018-07-17, 20:28
Avslutad
[quote=alissaalissa|64669945]Men till dig som heter ”tramsigkille” ett av namnen kan jag garantera dig att hans tid är snart slut , det är Dido. Han är helt sjuk o varenda kille i Malmö tycker han är en pajas. Han heter Ahmed egentligen men Kallar sig Dido för alla hans brudar e zigenare och alla hans barns mammor e tjeckiska zigenare därför han leker att han e zigenare. Han e en kille som måååånga stör sig på

Hört mkt om hur grovt han misshandlar sin son framför sina s.k vänner samt barnets mamma, även delar upp sitt röka framför barnet, tar bilder på barnet med pistol i handen o weed i händerna o massa andra sjuka grejer, killen är helt knarkskadad
Citera
2018-07-17, 20:30
Medlem
En sak bara tror ni här att omar Gommorra och amir är ovänner har ni fel
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här