2018-07-17, 18:49
Medlem
StrainHunter021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe4311
Så som du beskriver det verkar det som att Zigge hade mer kulor än alla andra du beskrev i den meningen. Att åka 2 eller 3 killar på moped och släcka en som visade att ensam är stark, otroligt fegt och småsint. Du beskriver iallafall Zigge från Eskilstuna som det verkar som.

(FB) 32-årige Siamak "Sigge" Haghpasand död i skottlossning i Eskilstuna - 26 aug 2013

Se där ja👍
Det är korrekt!
Vet inte om det beteendet ska räknas som att ”ha kulor”, mer storhetsvansinne och psykopat😕
Inte så man gör affärer enligt mig. Alla smågrabbarna var ju livrädda för idioten. Ba en tidsfråga innan han klev på fel tår....
Kände honom inte personligen, bara flyktigt. Men kan ju tycka att han fick vad han förtjänade!
Citera
2018-07-17, 18:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av cocobutter
Hoppas mekky blir mördad hemsk människa bötfällde min vän på 65 tusen utan anledning

Det var lite av hans stil när han boxades ocskå. Han kunde bli sur på folk och hota folk när folk gjorde fel på sparringen

Problembarn till max
Citera
2018-07-17, 18:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrainHunter021
Se där ja👍
Det är korrekt!
Vet inte om det beteendet ska räknas som att ”ha kulor”, mer storhetsvansinne och psykopat😕
Inte så man gör affärer enligt mig. Alla smågrabbarna var ju livrädda för idioten. Ba en tidsfråga innan han klev på fel tår....
Kände honom inte personligen, bara flyktigt. Men kan ju tycka att han fick vad han förtjänade!

Enligt mig kommer det alltid vara småsint om det handlar om 4 importer som åker moped för att döda en människa eller om det handlar om en Svensson som gör detta. Öga öga tand för tand handlar om mottot att bemöta fienden på samma nivå. Dvs en mot en. Sammantaget hade Siamak mer (mot bakgrund av vad som står i tråden som länkats om man bildar sig en egen uppfattning) stake än alla andra i den staden. Att man då ser en konkurrent som fientlig och vill ta kål på den. Historien talar för sig klart han blir en måltavla då. Han borde ha lämnat den staden redan när han visste att de var på jakt efter honom. Det är bara ynkryggar som skjuter ihjäl någon enstaka individ i grupp.
Citera
2018-07-17, 18:58
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av LeifD2
Jag har inte tittat på videon eftersom jag sitter och käkar (jag är lite känslig, förstår ni), men om den nu föreställer det som påstås; hur fick du tag i den?

Det sägs att poliskonstaplarna gjorde HLR på offret. Verkar ju lite överkurs när hjärnan ligger på gatan, så att säga. Någon som kollat på videon och kan bekräfta innehållet.
Innehållet ligger på gatan. Massor av blod med ljusa bitar i.
Citera
2018-07-17, 19:00
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Onkel-Ben-ny
För ögonblicket blir jag också glad men sen inser man att när det sker en påfyllning mångdubbelt av vad som skjuts av så blir det ingen win. Kranen måste stängas.

Det är många till som kommer klippas i år, har fått lite inside info av en kontakt på sjukhuset där några från malmöpolisen har sagt att hong kommer vara död innan sommarens slut. Vet en hel del till som lever på lånad tid, detta är bara början. Folk tror att dom är odödliga,kan rablla hur många namn som helst på folk som kommer att vara klippta innan 2020 om dom inte lämnar stan förgott, här har ni 10 av dom som ligger väldigt illa på det : omar el, nikola g, hong, amir mekky, omar gomorra, Dido, al-hussein, nikola frankie, maysem, rami bankrånare
Citera
2018-07-17, 19:02
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Andreashansson8
Vad skriker negern?

Hahahaha ”försök hjälpa honom hallå”
Citera
2018-07-17, 19:08
Medlem
Master63s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Det är många till som kommer klippas i år, har fått lite inside info av en kontakt på sjukhuset där några från malmöpolisen har sagt att hong kommer vara död innan sommarens slut. Vet en hel del till som lever på lånad tid, detta är bara början. Folk tror att dom är odödliga,kan rablla hur många namn som helst på folk som kommer att vara klippta innan 2020 om dom inte lämnar stan förgott, här har ni 10 av dom som ligger väldigt illa på det : omar el, nikola g, hong, amir mekky, omar gomorra, Dido, al-hussein, nikola frankie, maysem, rami bankrånare
Tror inte ett skit på det du säger, om det hade varit ett uns sanning hade du inte haft en aning jävla sumprunkare!
Polisen pratar inte om sådant mer än i filmer idiot!
Citera
2018-07-17, 19:09
Medlem
Oldberrys avatar
Citat:

Tillhör alla dessa samma "gäng"? är de vänner med varandra? Vem är det som skjuter dem i så fall??
Citera
2018-07-17, 19:10
Medlem
Citat:
Någon från polisen har berättst för personal på sjukhuset...... För att de frågade?
Citera
2018-07-17, 19:13
Medlem
Citat:

Finns video när man ser han ligger ner o hjärnan flyter bland blodet brevid honom, vet ej hur man lägger upp är ny här men kan man skicka det i meddelande så bara skriv till mig så skickar jag den

Förlåt mig. Jag bara hoppar in i diskussionen utan att ha läst hela tråden. Videon på killen som ligger på marken är det snubben som blev skjuten igår på Rosengård? Om ja, vad heter han?
Citera
2018-07-17, 19:14
Medlem
StrainHunter021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe4311
Enligt mig kommer det alltid vara småsint om det handlar om 4 importer som åker moped för att döda en människa eller om det handlar om en Svensson som gör detta. Öga öga tand för tand handlar om mottot att bemöta fienden på samma nivå. Dvs en mot en. Sammantaget hade Siamak mer (mot bakgrund av vad som står i tråden som länkats om man bildar sig en egen uppfattning) stake än alla andra i den staden. Att man då ser en konkurrent som fientlig och vill ta kål på den. Historien talar för sig klart han blir en måltavla då. Han borde ha lämnat den staden redan när han visste att de var på jakt efter honom. Det är bara ynkryggar som skjuter ihjäl någon enstaka individ i grupp.

Alltså, det gick bra för Sigge och hans kompanjon Al*. Varför börja bete sig som ett jävla psyk då för?😳 måste ju fatta att folk lackar till slut.
Och killen var betydligt mkt äldre, större och mer respektingivande än dom små 18-20 åringar som han robbade och botade. Jävligt fegt. Som att Mekky skulle gå till en lågstadieskola och börja bota småkillarna o robba dom.
Fan affärerna flöt på i stan, han och Al* på ena sidan och en annan grupp på andra sidan. Allt var top-notch tills han spårade ur😔
Hade inte spelat någon roll om han dragit från stan, han hade redan klivit på rätt rejäla tår då. Han levde på lånad tid helt enkelt!

Det är där jag oxå drar paralleller till Mekky. Historien upprepar sig, bara annan stad och annan kille. Men beteendet är detsamma!
Och det jag menar är att Mekkys dagar är ju tvärsäkert räknade, han lever oxå på lånad tid. Spelar ingen roll vem han är, hur han är eller vad han är kapabel till. Det finns ALLTID, uteslutande alltid, någon/några som är värre, sitter på mer våldskapital, bredare och tyngre kontakter samt betydligt mer stålar och är bra mkt mer psyk, som till slut tröttnar. Och då är han som sagt rökt. Du kan springa, men du kan inte gömma dig för alltid....

*=i
Senast redigerad av StrainHunter021 2018-07-17 kl. 19:15. Anledning: Glömde stjärna
Citera
2018-07-17, 19:21
Medlem
Cameltotems avatar
Citat:
Ursprungligen postat av StrainHunter021
Alltså, det gick bra för Sigge och hans kompanjon Al*. Varför börja bete sig som ett jävla psyk då för?😳 måste ju fatta att folk lackar till slut.
Och killen var betydligt mkt äldre, större och mer respektingivande än dom små 18-20 åringar som han robbade och botade. Jävligt fegt. Som att Mekky skulle gå till en lågstadieskola och börja bota småkillarna o robba dom.
Fan affärerna flöt på i stan, han och Al* på ena sidan och en annan grupp på andra sidan. Allt var top-notch tills han spårade ur😔
Hade inte spelat någon roll om han dragit från stan, han hade redan klivit på rätt rejäla tår då. Han levde på lånad tid helt enkelt!

Det är där jag oxå drar paralleller till Mekky. Historien upprepar sig, bara annan stad och annan kille. Men beteendet är detsamma!
Och det jag menar är att Mekkys dagar är ju tvärsäkert räknade, han lever oxå på lånad tid. Spelar ingen roll vem han är, hur han är eller vad han är kapabel till. Det finns ALLTID, uteslutande alltid, någon/några som är värre, sitter på mer våldskapital, bredare och tyngre kontakter samt betydligt mer stålar och är bra mkt mer psyk, som till slut tröttnar. Och då är han som sagt rökt. Du kan springa, men du kan inte gömma dig för alltid....

*=i

Grejen med vapen är att vem som helst kan bli coolast. Spelar ingen roll om du är alibaba 15 år eller G-fucking UNit.

Skjuter jag dig först är du död.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in