2018-07-17, 18:16
Medlem
DetskarsigmedIsiss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tramsigkille
Funkar denna? Här har ni video på honom på närhåll när han ligger skjuten o hjärnan flyter längst blodet på marken,

https://minfil.com/v2L8s9f6b1/8B43E339-4427-436C-95D3-BA591B6CD506.mp4

Funkar ja.
Citera
2018-07-17, 18:16
Medlem
gronagubbens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av cocobutter
Jag skulle betala för att se mekky dö han är verkligen ingen bra människa

varför har inte mekky en egen tråd på fb alla skjutningar kretsar trots runt honom i trådarna.. är fb användarna rädda att skapa en tråd om han..btw jag e to pussy för att göra det
Citera
2018-07-17, 18:26
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennefritt
Då är de inte Judar. En Israel kan vara en person som valt att flytta från det landet den tidigare bott i och sedan bosätta sig i Israel för att de/den tycker om Israel. Kom ihåg att det finns Judar som inte är troende och väljer i stället att kalla sig själva Israeler. En Israelit/Israeliter är inte samma sak som Israel/Israeler. En Israelit kommer från patriarken Jakob i Bibeln. Jakob fick ju sitt namn ändrat till Israel, och när han fick sina tolv söner började man kalla dessa för Israeliterna då de gick ut från Jakob. De Israelitiska stammarna som från början var 12 blev bara två och till slut bara 1, om man ska ta det kort.

Den som blev kvar var Juda stam.

Det finns konservativa Judar och sekulära. Dina vänner är antagligen sekulära Judar, men väljer bara att kalla sig Israeler. Som jag nämner lite mer ovan.

Haha en jävla soppa, förstår om jag nu hade fel, oavsett så är Dani från Balkan, han kallas jude primärt för sin ekonomiska sida, skulle det sedan visa sig att det även finns judiskt påbrå så är det bara lustigt och inget som någon snackar om, han är enligt honom själv jugge.
Citera
2018-07-17, 18:30
Medlem
Citat:
Funkar denna? Här har ni video på honom på närhåll när han ligger skjuten o hjärnan flyter längst blodet på marken,

Vad skriker negern?
Citera
2018-07-17, 18:34
Medlem
StrainHunter021s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Frankiemalmo
För han kan

Vi hade en babbe för många år sedan i min stad som spårade ur totalt. Becknade kassar till smågrabbarna här i stan som dom skulle beckna vidare i heggen o gram. Bara det att efter dom hämtat av honom så åkte han hem till dom o robbade dom på sina egna varor som dom i sin tur blev tvungna att betala tillbaka. Han sprang även runt o botade folk hejvilt utan anledning (bara för han trodde sig kunna det). Tyngre snubbar från annan ort tröttnade tillslut och efter ett halvdant avrättningsförsök på en pokerklubb i utkanten av staden (blev träffad men inte dödligt skadad) och ett misslyckat försök i en park (dt var inte snubben i fråga utan hans hundvakt som var ute o rastade hans hund, som dom pangade då) så fick dom den tredje gången ordentligt tag i honom genom att lura han till ett möte i en närliggande stad. och den snubben fick en fin träfrack! 2 killar på moped som släckte honom där. Tror det finns en tråd ang det med här. Hans namn var Z*gge.

Så mr Mekky kommer med all säkerhet få smaka dödligt med bly, förr eller senare! Ingen är oåtkomlig, och när någon ränner runt o botar folk hejvilt ”bara för dom kan” och leker nån jävla allsmäktig, så stör det till slut affärerna och då kommer folk som drar in ännu mera stålar lacka ur. Och då e han rökt, spöke lr ej!

*=i
Citera
2018-07-17, 18:35
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Q---
Haha en jävla soppa, förstår om jag nu hade fel, oavsett så är Dani från Balkan, han kallas jude primärt för sin ekonomiska sida, skulle det sedan visa sig att det även finns judiskt påbrå så är det bara lustigt och inget som någon snackar om, han är enligt honom själv jugge.

Vadå gick du och frågade snubben nu?

I alla fall skulle det komma fram att han faktiskt är Jude, så är han ju säkert inte det på ett troende sätt. Sedan som jag skrev innan så finns det Serbiska Judar, Persiska Judar och så vidare.

Men yes, många människor kallas för Judar av ironiska skäl då de är väldigt duktiga på att hantera pengar och ekonomin rent generellt sett.

Tror inte att du är en soppa, då det är väldigt många som gör detta felet. Sedan är detta ett ämne man bör ge sig tid att läsa om man vill förstå det.
Citera
2018-07-17, 18:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Svennefritt
Vadå gick du och frågade snubben nu?

I alla fall skulle det komma fram att han faktiskt är Jude, så är han ju säkert inte det på ett troende sätt. Sedan som jag skrev innan så finns det Serbiska Judar, Persiska Judar och så vidare.

Men yes, många människor kallas för Judar av ironiska skäl då de är väldigt duktiga på att hantera pengar och ekonomin rent generellt sett.

Tror inte att du är en soppa, då det är väldigt många som gör detta felet. Sedan är detta ett ämne man bör ge sig tid att läsa om man vill förstå det.

Spelar det någon roll var infon kom ifrån, som jag nämnt tidigare så kallad han det för snålhet och ekonomiskt sinne. Redan i högstadiet så sparade han ihop en ansenlig summa deg genom att vara restriktiv med sitt bling blingande och höll låg profil, till skillnad från övriga i samma liga han redan i tidig ålder var involverad i.
Citera
2018-07-17, 18:41
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Sillastrypar-rens
Sämsta HLR jag har sett. Han snarare påskyndar blödningen genom att pumpa för snabbt.

100 nerpressningar per minut ska det va, ser ut som han håller ganska exakt den hastigheten.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av StrainHunter021
Vi hade en babbe för många år sedan i min stad som spårade ur totalt. Becknade kassar till smågrabbarna här i stan som dom skulle beckna vidare i heggen o gram. Bara det att efter dom hämtat av honom så åkte han hem till dom o robbade dom på sina egna varor som dom i sin tur blev tvungna att betala tillbaka. Han sprang även runt o botade folk hejvilt utan anledning (bara för han trodde sig kunna det). Tyngre snubbar från annan ort tröttnade tillslut och efter ett halvdant avrättningsförsök på en pokerklubb i utkanten av staden (blev träffad men inte dödligt skadad) och ett misslyckat försök i en park (dt var inte snubben i fråga utan hans hundvakt som var ute o rastade hans hund, som dom pangade då) så fick dom den tredje gången ordentligt tag i honom genom att lura han till ett möte i en närliggande stad. och den snubben fick en fin träfrack! 2 killar på moped som släckte honom där. Tror det finns en tråd ang det med här. Hans namn var Z*gge.

Så mr Mekky kommer med all säkerhet få smaka dödligt med bly, förr eller senare! Ingen är oåtkomlig, och när någon ränner runt o botar folk hejvilt ”bara för dom kan” och leker nån jävla allsmäktig, så stör det till slut affärerna och då kommer folk som drar in ännu mera stålar lacka ur. Och då e han rökt, spöke lr ej!

*=i

Så som du beskriver det verkar det som att Zigge hade mer kulor än alla andra du beskrev i den meningen. Att åka 2 eller 3 killar på moped och släcka en som visade att ensam är stark, otroligt fegt och småsint. Du beskriver iallafall Zigge från Eskilstuna som det verkar som.

(FB) 32-årige Siamak "Sigge" Haghpasand död i skottlossning i Eskilstuna - 26 aug 2013
Citera
Medlem
LeifD2s avatar
Citat:

Jag har inte tittat på videon eftersom jag sitter och käkar (jag är lite känslig, förstår ni), men om den nu föreställer det som påstås; hur fick du tag i den?

Det sägs att poliskonstaplarna gjorde HLR på offret. Verkar ju lite överkurs när hjärnan ligger på gatan, så att säga. Någon som kollat på videon och kan bekräfta innehållet.
Citera
2018-07-17, 18:45
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Gabbe4311
Så som du beskriver det verkar det som att Zigge hade mer kulor än alla andra du beskrev i den meningen. Att åka 2 eller 3 killar på moped och släcka en som visade att ensam är stark, otroligt fegt och småsint. Du beskriver iallafall Zigge från Eskilstuna som det verkar som.

(FB) 32-årige Siamak "Sigge" Haghpasand död i skottlossning i Eskilstuna - 26 aug 2013

Du som verkar insatt i detta fall, tog de fast kurden de beskrev var BO i detta fall?
Citera
2018-07-17, 18:48
Medlem
Onkel-Ben-nys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Centauri
Är det bara jag som blir glad av dessa dödsskjutningar?

De tar ju för fan kål på sig själva. Win-Win för laglydiga medborgare.
För ögonblicket blir jag också glad men sen inser man att när det sker en påfyllning mångdubbelt av vad som skjuts av så blir det ingen win. Kranen måste stängas.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in