2018-07-17, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Rytve
Du har tagit dom namnen rakt av från en gammal Fup. Mostapha Ayoub sitter inne på ett långt fängelsestraff efter ett mordförösk på Rosengård. För övrigt va Ayoub och El Khayyati väldigt nära vänner innan Ayoub åkte in.
Tror de ska finnas en till mostapha och inte den som dömdes för mordförsöket i rosengård på ahemd bröderna.

Denna mostapha det pratas om greps för någon vecka sen tillsammans med andra (zakariya) för mordet på mahmoud i nydala
Citera
2018-07-17, 17:28
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Mine
Om Du säger det så!

Men jag vet att han är jude.

Det var en annan kille som var insatt som sa att han ej var jude och endast var kallad för det, jag är ej insatt jag gjorde en input på vad som skrivits tidigare i tråden..
Citera
2018-07-17, 17:30
Medlem
Hur många är skjutna till döds i år? Och hur många var skjutna 2017? Ngn som vet?
Citera
2018-07-17, 17:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Q---
Etnisk jude, vad innebär det, du med insikt, är mamman hans judinna? Jude är ingen etnicitet utan en religiös tillhörighet.

Om det nu är så att han faktiskt ÄR jude så får du gärna förklara på vilket sätt, sist jag hörde var han från Balkan.

Vad heter denne person?
Citera
2018-07-17, 17:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av arcenciels
Vad heter denne person?

Dani som tidigare nämnts, men som sagt, jag har ingen kännedom kring uttalanden gällande kidnappning av dennes bror eller liknande, var inte ens medveten om att han hade syskon.
Citera
2018-07-17, 17:37
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Question21
jag talar från erfarenheter.
Många av mina barndoms vänner valde fel väg men de har aldrig gjort de till sämre människor.
Jag uppmuntrar inte deras val i livet men de är fortfarande samma personer jag en gång kände. Vi hade gått på dagis ihop osv.
Tyvärr gick det snett. Men skulle aldrig döma dom genom att säga att de är genom ruttna människor. De är precis som dig och mig dom gjorde ett val. Tonårs perioden är kritisk vi alla har gjort dumheter vissa fastnar. Min barndomsvän blev sjukten till döds 2010 hans död väckte många av våra vänner. I vår värld dog en oskyldig man. Så många ifågesatte detta. Och många gjorde en hel omvändning. Hans död rädda livet på ett par andra grabbar. Har även en nära vän i Storbritannien som är extremt kriminell. Han hade en väldigt trasig barndom där både mamma o pappa var drog missbrukare samt alkisar. Hans äldsta bror är den enda av 3 bröder som de har gått bra för. Hans yngre bror sitter 20 år för han ville leva upp till min väns status medans min vän va på rymmen och levde livet i Spanien. Dom är extremt god hjärtade människor. Har alltid ställt upp för mig. Är väldigt måna om mitt välmående osv. Jag tycker de är så sjukt fel att sitta o prata om folks liv som att de vore ingenting. De är så sjukt tragiskt de som händer och alla familjer och nära vänner detta drabbar. För sanningen är ingen människa mår bra att begå dessa handlingar, ingen människa mår bra av att vara paranoid 24/7 ingen människa vill att ens mamma eller bror eller syster ellrr vän ska bli mördad pga dom. Tro mig jag vet. Som jag nämnde i mitt tidigare inlägg min man va yrkeskriminell, tackar Gud att han inte fanns i mitt liv under den perioden men ja tackar Gud för att allt han har gått igenom och upplevt har format honom till den han är idag. Han har mått riktigt piss över livet han levt människorna han har skadat. Han blev brandman efter ett par år och gjorde allt va han kunde för att rädda människor för han äntligen sett att de finns hopp de finns bra och dåligt där ute. Han vakna och de är inte för Sent för någon av dessa grabbar. Och de handlar inte bara om att dra sig ur, för att dra sig ur kan leda till att man blir mördad. Många av dessa grabbar verkar ha kriminalitet inom familjen vänner släkt. Hur lätt är de att bryta med familj släkt vänner? Du kommer bara ha dig själv kvar o ensamheten är de som gör att alla dina handlingar allt du gjort o ditt samvete hinner ikapp. Livet är inte svart eller vit.
De är sämre människor. De förtjänar att buras in resten av livet. Eller nackskott.
Citat:
Jude är ingen etnicitet utan en religiös tillhörighet.
Det är en etnicitet ditt jävla mäk. Det finns judar som är ateister.
Senast redigerad av Apollion 2018-07-17 kl. 17:39.
Citera
2018-07-17, 17:37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av minay
Tror de ska finnas en till mostapha och inte den som dömdes för mordförsöket i rosengård på ahemd bröderna.

Denna mostapha det pratas om greps för någon vecka sen tillsammans med andra (zakariya) för mordet på mahmoud i nydala

När sköts Ahmed-bröderna och vad hette de el kallades för om jag vill läsa om detta
Citera
2018-07-17, 17:39
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ABljuger
Hur många är skjutna till döds i år? Och hur många var skjutna 2017? Ngn som vet?

10 kontra 9 ska det väl vara? Eller om 9 var ett annat år.
Citera
Medlem
Dumma horungar som säger att han är jude so what? Han är från Balkan . Det finns judar från Albanien också judar från Iran . Ni snackar som att det han kommer från landet judeland .. skärp er. Han är jugge punkt religion är skitsamma jag är från Libanon men kristen men jag är fortfarande libanes dumma jävlar men skitsamma hoppad mekky blir tagen han är inte bra för Sveriges samhälle
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av smk11
Hur ska polisen gå tillväga när ingen av de inblandade öppnar käften? Tycker man får ha lite uppbackning för sin kritik.
Har du hört talats om folk som döms MOT sitt nekande?
Vet su hur polisen jobbar där?

Analyserar mast positioner, vart man befunnit sig, kortköp, kamera bevakningar, snapchat, facebook, whatsapp, viber, sms, telefonavlyssning och därifrån ARBETA VIDARE mot en fällande dom.

Polisen själva medger att dem är underbemannade, en mordutredning ska ha 20-25 specialutbildade mordutredare istället har man endast 5 utredare, poliser som är trafikpoliser, nyeximinerade, utan någon som helst koll på vad som ska göras, hur man driver en mordutredning, elr kompetens alls över huvud taget.

Så, att säga att folk inte samarbetar är en lam ursäkt bara. Så, om ingen golar på mig så ska polisen inte göra något åt saken?
Citera
2018-07-17, 17:40
Medlem
Citat:
Dani som tidigare nämnts, men som sagt, jag har ingen kännedom kring uttalanden gällande kidnappning av dennes bror eller liknande, var inte ens medveten om att han hade syskon.

Är Dani ett förnamn el smeknamn?
Vad heter han i efternamn?
Citera
2018-07-17, 17:43
Medlem
Kan inte någon lägga upp filmen när araben får HLR? Njuter varje gång jag såg den igår...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in