Ingen kan väl vara förvånad över det som händer nu. Tycker det har gått lång tid innan folk har tröttnat på AM och hans grabbar. Killen har ju som alla vet fiender överallt.
Själv börjar jag känna mig helt likgiltig och uppgiven att polisen aldrig gör sitt jobb....
De kidnappade hans bror, han är ej jude, kallas för det pga hans goda förmåga att hantera pengar "snålhet", varit driftig enda sen han var ung grabb och aldrig tagit plats, ingen som bråkar eller ställer till med skit.
Var nära vän med de som sedan blev "M falangen" i ungdomen men bröt sig loss när kriget kom igång.
Mirza, Elvis (nu död), och 2 andra satt bland annat 5-6 år i fängelse för att ha skjutit fel personer när juden blev rånad. (Trelleborg)
Ingen kan väl vara förvånad över det som händer nu. Tycker det har gått lång tid innan folk har tröttnat på AM och hans grabbar. Killen har ju som alla vet fiender överallt.
Själv börjar jag känna mig helt likgiltig och uppgiven att polisen aldrig gör sitt jobb....
Du får gärna utveckla "polisen gör aldrig sitt jobb".
Du får gärna utveckla "polisen gör aldrig sitt jobb".
Inget av gängmorden sedan 2016 (i Malmö) har gått till åtal vilket nu måste vara upp emot 20 st (har tappat räkningen då det är 6 mord bara senaste månaden)
Du har snackat om Dani i över 3 år på Flashback, 50% av inläggen som kommer upp ang. hans namn är du som skriver. Vem är du egentligen? Man börjar ju undra..
"Den som vet, vet" säger bara en pajas. Så kasta runt ditt eget namn istället..