2018-07-17, 04:08
Medlem
MrLevaLivets avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Question21
Åhaaa... jag är halv svensk har dejtat en alban och aldrig igen va de värsta misstaget jag gjort. Men men de så sjukt omoget att sitta och prata om raser. Om ni vill kasta skit på varandra gör det i ett sånt forum.
Just i detta forum pratar vi om en ung man som dött. Måste påpeka att det är sjukt omoget att sitta och slå vad om en annan människas liv. Finns folk som varit tyngre kriminellt belastande än amir och lyckats vända. Min man va väldigt tungt kriminell en gång i tiden, man gjorde vad man kunde för att tjäna snabba pengar för att sedan kasta bort dom på skit. Iaf åter till ämnet han gjorde en total omvändning började studera hitta en annan väg och numera är han drogfri fri från kriminalitet. Alla kan ändras.
Det är synd om unga män som Amir, ingen människa mår bra av att förlora så många nära och kära, han är en 21 grabb som haft oddsen emot honom. Han vet att de kan sluta på 3 olika sätt. Död kåken eller dra till ett annat land och göra nånting vettigt av hans liv. Men som sagt det är inte så lätt som att bara lägga ner, finns gol risk, ingen utbildning kriminellt belastad blir svårt med jobb, kommer från en familj med kriminell bakgrund, de allt han fått lära sig, lätta pengar blir svåra pengar. Dessa grabbar sörjer sina vänner, dom är tajta d9m har minnen o känslor. Vi kan bara hoppas att någon dag vaknar de och ser hur många familjer har gått under.

De blir väl såhär för de har identitetskris från början, födda i Sverige men går runt och tror man är alban, kroat,serb,arab etc... alla är nu svenne bananer, dags att inse det och slappna av.
Citera
2018-07-17, 04:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Throwawayacc1
Precis som Shobre från dödspatrullen.Vågar inte visa sig i landet medans deras springisar blir avrättade.

Shobre? är det hans riktiga namn? eller är det nått slags cp smeknamn från shoo bre?
Citera
2018-07-17, 05:44
Medlem
PappasNyaKilles avatar
Så vilket gäng tillhörde den som skjutits nu?
Var detta hämnd för skjutningarna på Drottninggatan eller en fortsättning?

Tråden behöver rensas på en massa tjafs innan det går att leta information.

För övrigt effektivt av poliserna att pumpa ut det sista blodet ur den skjutne med ”hjärt-lungräddning” innan orchen kommer till sjukhus och stjäl vård från hederligt folk.
Citera
2018-07-17, 05:44
Medlem
tobbejonks avatar
När vi äntligen blev av med de potentiella skolskyttarna som pratar om vapen så ska det komma femtonåriga arber som pratar religion. Hur hör något av detta ihop med ämnet och varför har jag inte fått en bild på den nu ödmjuke Z*ki?
Citera
2018-07-17, 07:39
Medlem
nihilverums avatar
Datum och informationen att en har avlidit har lagts till i rubriken.

/Moderator
Citera
2018-07-17, 07:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Nohulo
Folk har ju kommenterat RIP på BO's Facebook för 3v sedan? Eller är min Facebook buggad?
Lol, vad folk misstar sig.
För tre veckor sedan dog hans kompis omar kaka
(en av dem 6 som sköts vid internet caféet)
Citera
2018-07-17, 07:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmirMekky
Snacka om att dom måste vara skraja nu, dom vet att det är dagar kvar. Förstår att Mekky gömmer sig som den fittan han är.
Han låter sina grabbar som skött hans smutsiga ärenden gå runt i Malmö medan Mekky gömt sig utomlands feg som han är.

Är det helt omöjligt att denne Mekky börjar prata med snuten. Han har ju ändå blivit skjuten en gång?
Citera
2018-07-17, 07:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alissaalissa
HAHAHHAHAHA för det första har han här inte bidragit till något de e bara Nicola Frankie som bidrar med fakta och för det andra han serber bara kopierar Nicolas inlägg o leker att han vet grejer . Och jag vet allt om allt o alla i Malmö jag e brud o tro mig många killar snackar i mina öron. Men såna som dig får inte veta sånt här vuxensnack .

Då har du kanske information om det här fallet som polisen saknar?

Då hoppas jag att du vill visa din lojalitet mot Malmö genom att gå till polisen och berätta vad du vet.
Citera
2018-07-17, 08:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av paras0nic
Gomorra och Mekky(s) kvar då?
Shit va du spekulerar varför skulle dom klippa omar?
Citera
2018-07-17, 08:22
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av AmirMekky
Sluta fråga vem som är skjuten era inavlade jävla särbarn 15 gånger har vi skrivit ut namnet. Är ni efterblivna???

Zakaria är skjuten, på Facebook Zaki Ensam.

Denna Zaki var ett drägg, man borde pissa på hans grav. Zaki var nära vän med bland annat Amir Mekky.

Zaki var misstänkt för mordet på albanen Qasanaj som blev mördad av Zaki/Mekky och någon mer. Alla dessa har nu senaste veckorna blivit skadade/mördade. Sambandet är glasklart.

Fått höra att det firas på Lindängen för övrigt, det enda området som inte är i Mekkys grepp än.

Om det firas eller inte vet jag inget om, men att Lindängen inte är i Mekkys grepp är jag nästan säker på, Lindängen har väll varit det området som alltid varit för sig själva , att folk därifrån hade relationer till M-Falangen är inte så konstigt då det är nära områden geografiskt och vänner som växte upp.
samtidigt så dog 2 st bröder när dom skulle klippa Mekky, dom 2 var väll från Lindängen och hängde med MEKKY vid det tillfället. så någonstans så går min teori isär.
har du någon bättre förklaring eller bild på det hela??
Citera
2018-07-17, 08:23
Medlem
Ni kanske inte visste det men de finns 3 Nicola i Malmö 2 som är farliga den ni nämner här är ingenting
Citera
2018-07-17, 08:29
Medlem
Ni kanske inte visste det men de finns 3 Nicola i Malmö 2 som är farliga den ni nämner här är ingenting
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in