Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Vad är det in denna text du har svårt att förstå: "Faktum är att inga dörrar stängdes som du felaktigt påstod."?
Du tycks ha svårt att förstå eller ta till dig det enkla faktum att du har fel och jag har rätt.
Regeringen Löfven stängde genom gränskontrollerna den dörr som borgarna lämnat på vid gavel, och i det längsta vägrade att stänga. Att det sedan finns andra dörrar som anhöriginvandring ändrar inte på denna oumkullrunkeliga sanning.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Så din teori är att det bara är politisk retorik när Löfven och flera andra inom 7K-partiet är rasister, menar du att de är så ohederliga?
Om det föll bort ett "säger att SD" efter "7K-partiet" i ditt inlägg - som annars inte är begripligt - är svaret ja. Det är politisk retorik och ohederligt så tillvida att SD gjort vad de kan för att sparka ut rasister ur sitt parti. SD:s doktrin om öppen svenskhet kan kritiseras som etnocentrisk, men är inte rasistisk.
Citat:
Ursprungligen postat av
Svenne-i-Banan
Och trots att du nu skiljer på politisk retorik och politisk handling så går du helt på den politiska retoriken om att dörrarna stängdes 2015 trots att invandringen fortsatte i stor skala. Du verkar ha stora svårigheter med att vara konsekvent i din retorik. Men det är kanske bara är "politisk retorik" från din sida?
Komiskt att du har teorier om "min" sida. Jag är varken ansvarig för regeringens eller borgarnas politik. Mitt konstaterande att regeringen tog ansvar för landet när borgarna fegade ur är ett enkelt konstaterande av ett historiskt faktum, inte någon retorik.