2018-07-16, 22:43
Medlem
Bananpyjamasens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Memme89
Kan detta va BO?

https://www.facebook.com/z*ki.ensam.9

* = a

Ett namn som har snurrat mkt på FB tsm med Mekky.

Av det lilla man kan se är där inga kondoleanser än i alla fall.
Nu orkar jag inte surra runt på andras sidor, men borde ju inte vara svårt att få fram ett och annat "vila i frid" bland polarna om man gräver lite.
Citera
2018-07-16, 22:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av TeEsEr
Den kanske blev stannad eller bara hamnade där. Ägs av ett bolag som ägs av familjen som äger Förenade bil (BMW i Malmö).
Yes såg det. Kan vara en anställd på Förenade Bil som är inblandad? Långsökt kanske. Lustig placering hursomhelst.
Citera
2018-07-16, 22:45
Medlem
Ormhunds avatar
https://www.facebook.com/No2crimes/videos/407560503065655/

Åh va synd det är om han som dött.
Säkert världens snällaste pojke..

No2crimes streamar från platsen.
Citera
2018-07-16, 22:46
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Diaflex
Det står en grå/silverfärgad BMW med reg.nr AEW 483 mellan polisavspärrningarna på bilden i Sydsvenskan. Bilen är inte registrerad med Polisen som ägare. Står den inte väldigt konstigt placerad mitt i vägen för att INTE vara en polisbil?

Är det inte samma bil som visas på bild 5/5 med polisman bredvid och hunden i bagage?
Citera
2018-07-16, 22:48
Medlem
AngelDevils avatar
Så bara Mekky kvar!? Har dom sparat han till sist för att han först ska få uppleva sina polares död för att sedan få gå den grymmaste av dom till mötes ?
Citera
2018-07-16, 22:50
Medlem
Sleipner08s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Refraktor
Zakis Facebook fylls med RIPs.

Det gick förvånansvärt snabbt! Då bör det snart bekräftad i tidningar så snart familjen är underrättad.

Som sagt snaran dras långsamt åt runt den person som är Malmös just nu eftersökta person.

Hittar de inte hen så klipper man de i den omedelbara närheten såsom vänner i samma konstellation och sedan ryker familjen ända tills den man söker dyker upp och slutligen blir klippt och fb fylls av RIP.

Ingen är så bra och har aldrig gjort något när de väl vandrat över till den andra sidan där de får leva i kolmörker i evighet.

Stackars människor så. Går det till mötes.
Citera
2018-07-16, 22:51
Medlem
SvenBergmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Snedstegens-kung
Hahaha du har rätt... fy fan vad hemskt när jag läser det så här i efterhand ... but stilll.. det hade varit intressant. börjar ju bli lite av en sport över detta :P Unibet kommer säkert snart med odds!

Mekky verkar vara en högoddsare i så fall. 10 gånger pengarna? 100 gånger pengarna eller kanske 1000 gånger pengarna?

Fan vad livet är cyniskt ibland...
Citera
Medlem
AmirMekkys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SvenBergman
Varför sparar dom Mekky till sist? Är han svår att nå eller den största trofen?

Vadå sparar dom sköt ju honom svinet överlevde.

Däremot har pappan till killen som blev mördad på Nydala satt ett pris på 750K om man knäpper Mekky.
Citera
Medlem
TeEsErs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sejo
Är det inte samma bil som visas på bild 5/5 med polisman bredvid och hunden i bagage?
Verkar onekligen så. Bilen ÄR registrerad på ett företag men de kanske hyr ut den till polisen på något sätt. Det har ju hänt att de hyrt bilar för spaning men då rör det sig sällan om nyare bilar.

Jag har svårt att tänka mig att poliser får köra egen bil i tjänsten och ta ut milersättning.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ShariaInstructor
Men när den där Mekky en gång är utplånad, skjuten, är det slut med skjutningarna då eller finns nya grupperingar? Vem känner Malmö? Tråkigt men jag anser att uppgörelserna måste fortsätta så länge vi inte har en nationell regering.
Mekky kommer givetvis dö framöver med men allting kommer fortsätta. Araberna och afrikanerna styrs av impulser och känslor. I mekkys fall har nog allt sitt ursprung i att han är liten och nätt. Mindervärdeskomplexet urartade till den han är nu. Flera likt honom kommer underifrån.

Med masovic var det iallafall lite ordning.
Citera
Medlem
Stockholmsdondadas avatar
Vet inte om lagt upp nån video men fick denna av en vän som bor i gården bredvid typ.

https://minfil.com/62i3scfdb3/EA587BDB-6481-4AA5-9829-6BFF9F430EA9.mp4
Citera
2018-07-16, 22:52
Medlem
Ormhunds avatar
Mikky o hans grabbar vad har dom för ursprung?
Har han någon backup kvar nu eller är han själv kvar?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in