Alla som varit häktade/misstänkta för morden på albanska bröderna Qasanaj har blivit mördade/beskjutna/skadade inom loppet av en vecka bara.
Albanerna har fått sin hämnd.
Mekky kvar.
Dom hämnas brödernas död och nu får ju fakhry komma hem till Malmö annars sticker amir snart också från malmö
Alla som varit häktade/misstänkta för morden på albanska bröderna Qasanaj har blivit mördade/beskjutna/skadade inom loppet av en vecka bara.
Mekky kvar.
Mekky kvar.
What stämmer detta? Vill du förklara mer? Har ej läst bröderna Qasanajs fup
Mekky kvar.
Varför sparar dom Mekky till sist? Är han svår att nå eller den största trofen?
Jag har inte satt mig in i ärendet, inte ens läst tråden ännu? Jag såg det på Aftonhoran och det kom snabbt att BO var död. Så snabbt brukar det inte gå, vad fan är det som händer? Har skyttarna blivit säkrare eller är det valarbetet som förbättrats, nu ligger väl Malmö bra till.
Och tänk när nästa generation kliver fram. Då blir det allvar. Enligt rapport fullt med folk på platsen, hur är detta ens möjligt?
Innför moppeförbud i stan och fri jakt till dom som brukar en hoj trots förbudet.
Jag tror inte man klarar av att byta strategi så då har vi alla i säkert förvar inom en vecka.
Konstigt att Mekkys namn dök upp.En högoddsare..verkligen
Men när den där Mekky en gång är utplånad, skjuten, är det slut med skjutningarna då eller finns nya grupperingar? Vem känner Malmö? Tråkigt men jag anser att uppgörelserna måste fortsätta så länge vi inte har en nationell regering.