Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Ursäkta att jag ställde till det när jag skulle svara på ditt inlägg Magica. Nåt blev fel och jag vet inte hur jag ska ställa detta till rätta.
Ingen fara, ordningen är återställd
------------
Citat:
Ursprungligen postat av
zilvereko
Såna som PM och andra sexualsadister är att de inte anser att de har gjort nåt fel. "Det bara hände", typ "hon var på fel plats vid fel tillfälle" osv osv..
Massmördaren Tommy Lynn Sells förnekade att han hade gjort nåt speciellt mot sina offer, trots att det var både bevisat och överbevisat. "They got killed, yes", säger han i en intervju. Inte att han faktiskt mördade dem med berått mod. Det säger han aldrig, inte ens i sin sista intervju innan han avrättas. Han lägger allt som hänt offren utanför sin egen kropp och hjärna.
Precis likadant gjorde Ted Bundy m.fl och precis likadant gör PM.
Ja, tyvärr är det ju så att sexualsadister sällan erkänner sina brott, de har ju bara gjort vad de behövde, vad de ansåg sig ha rätt till. T.o.m om de erkänt så är det ändå inte deras fel, de har och känner ingen skuld alls. Det kan vara porrens fel, offrets eget fel, de förminskar och förringar det som skett och egentligen är det bara jävligt synd om mördaren själv, för självömkan är det inget fel på.
Det du skriver on massmördaren Tommy Lynn Sells, att han trots solid bevisning endast sträcker sig till att säga: "They got killed, yes", inte att han mördat dem med berått mod - där kan man verkligen snacka om att lägga all skuld bortom sig själv. Offren blev liksom "bara mördade".
PM:s äckliga lögner blir man också förbluffad av. Hur han drastiskt ändrade sin story med den bevisning som kom in och den sista versionen "ville han inte berätta med hänsyn till anhöriga för det var så hemskt", typ. Men erkände och beskrev mekaniskt, helt utan känslor, hur han styckat kroppen.
PM tänker väl ungefär att Kim var ju bara ett objekt, ett objekt han utnyttjade för sina lustars skull - han behövde ju det. Och, hade hon inte varit på ubåten så hade det inte hänt, men nu var hon ju det. I hans ubåt, där han känner den ultimata friheten och är utom kontroll, där på botten.
Det som skett har skett och han är den siste att erkänna sig skyldig till det sadistiska dådet.
Alla vet, alla förstår - men PM nekar i sten och känner bara hämnlystnad för att ha blivit så kränkt och straffad.