Citat:
Ursprungligen postat av
lubbe75
Du kör ju faktiskt ganska magstarka påståenden här nu tillsammans med det faktum att BW "sannolikt är baneman". Hoppas du har mer än din magkänsla på fötterna, den har ju uppenbart haft fel förr. Det fanns ju en tid för inte allt för länge sedan som du raljerade om att tråden kunde luras hur och vart som helst, att ingen nämnd här var pilot, att det bara var idiotiskt att tro det typ. Vad är ditt huvudsakliga argument för din totala vändning? Nja, jag hoppas smarta trådläsare ser kritiskt på det här.
Nej då, mina påståenden är inte mer magstarka än andra påståenden som presenteras här i tråden.
Sannolikheten för att BW skulle kunna vara HAs baneman är minst lika stor som att KM skulle kunna vara det. Att jag påstod att det finns troll här är ju heller ingen nyhet, det vet vi ju alla.
Vidare så är jag i dagsläget även öppen för att GM kan vara omnämnd i tråden - inga konstigheter med det. Man är väl aldrig sämre än att man kan ändra sig, eller hur?
Mitt huvudsakliga argument för min totala vändning är att en insikt är bättre än en magkänsla.
Det är ingen fara, smarta trådläsare förstår vad jag pratar om.