Citat:
Ursprungligen postat av
Becknaren100
Läste jag ärtt så ska då också tex F! och diverse hatiska diagnos grupper som har som mål att attackera vita män också förbjudas då de är hat organisationer som riktar in sig på etnisk härkomst och kön.
Du läste ärtt.
F! är som upphöjd rörelse
(se bara Media:s underdånighet och med-lallande med F!) en fundamental mental feministisk värdegrund, i vårt land som har en folkvald (V)-stödd (S) och (Mp)-regering som kallar sin förda politik och därtill sin förda utrikespolitik för uttalat "feministisk".
F! kommer sitta på hedersplats vid Grytorna när det i Rätts-skippningen skall bannlysas "rassar" af alla de slag som Sverige snart i rubrikerna kommer visa sig krylla av:
"Min granne visade sig vara rasse."
Vinka till tant Gudrun, pojkar.