2018-07-13, 20:38
Medlem
Expohunters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Egnatankar
Ja, jag begriper inte varför NMR, liksom många som håller till på Flashback, har hängt upp sig så fruktansvärt på judarnas farlighet. Fattar ni inte att judarna är ett relativt litet folk som inte kontrollerar något annat land än Israel (och, kan man hävda, Palestina)?

Men vad vår nuvarande svenska regering beträffar, dess hetsjakt på organisationer den inte gillar och den åsiktskorridor som upprätthålls av MSM... visst kan man säga att den får Sverige att likna ett Nordkorea utan dödsstraff. Eller snarare får den Sverige att likna DDR.

Okunskapen är stor tydligen. USA är ju inget plutteland direkt.
Citera
2018-07-13, 20:39
Medlem
Normalsaltatsockers avatar
NMR är verkligen vänsters nyttiga idioter..

NMR hjälper globalisterna och regeringen i dess uppsåt att skifta fokus från de verkliga problemen.

Grattis era jävla idioter
Citera
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ja, jag begriper inte varför NMR, liksom många som håller till på Flashback, har hängt upp sig så fruktansvärt på judarnas farlighet. Fattar ni inte att judarna är ett relativt litet folk som inte kontrollerar något annat land än Israel (och, kan man hävda, Palestina)?

Men vad vår nuvarande svenska regering beträffar, dess hetsjakt på organisationer den inte gillar och den åsiktskorridor som upprätthålls av MSM... visst kan man säga att den får Sverige att likna ett Nordkorea utan dödsstraff. Eller snarare får den Sverige att likna DDR.

Är det inte lite ironiskt att det just är judisk media som försöker att driva igenom ett förbud mot NMR? Vad NMR pratar om är judisk makt och sen bevisar judarna att de har just väldigt mycket makt.
Citera
Avstängd
Citat:
Ursprungligen postat av Psilosopher
Vad statsministern använder som fulknep i debatter är nåt helt annat än vad som är juridiskt hållbart. Rasistkortet är förövrigt så utnött att det knappt används längre. Det är fel, helt enkelt.

Nej, SD vinlägger sig strikt om att partiprogrammet ska vara kliniskt befriat från rasism.

Jurister har en yrkesheder samt principer de ogärna tummar på, hela disciplinen bryter samman annars och de blir arbetslösa.

Jag har ingen övertro på rättsväsendet, men det jag läser från vissa här är endast paranoida konspirationsteorier.

"Vad statsministern använder som fulknep i debatter är nåt helt annat än vad som är juridiskt hållbart."
Det låtsasargumentet har jag redan bemött.

"Rasistkortet är förövrigt så utnött att det knappt används längre"
Nej, rasistkortet används fortfarande mycket flitigt.

"Nej, SD vinnlägger sig strikt om att partiprogrammet ska vara kliniskt befriat från rasism."
Vad SD säger är inte intressant i det här fallet. Det är inte SD som kommer att stifta lagen.

"Jurister har en yrkesheder samt principer de ogärna tummar på, hela disciplinen bryter samman annars och de blir arbetslösa."
Om de får i uppgift att ta fram en lag så gör de det. Det är deras jobb. Gör de inte det blir de arbetslösa.

"Jag har ingen övertro på rättsväsendet, men det jag läser från vissa här är endast paranoida konspirationsteorier."
Det är för att du inte har koll på utvecklingen. För 20 år sedan hade det varit otänkbart för en svensk justitieminister att komma med det här utspelet. Men om man har följt utvecklingen de senaste åren vet man att det var på väg åt det här hållet. Det kommer att bli ännu sämre i framtiden.
Citera
Moderator
Psilosophers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Finns ingen tydlig del av NMR:s program som passar in på den definitionen heller, så vad är problemet?

https://www.nordfront.se/wp-content/uploads/2017/03/V%C3%A5r-v%C3%A4g2017-03.pdf
Som sagt, jag vet för lite om NMR för en kvalificerad diskussion så jag avstår.
Citera
2018-07-13, 20:41
Medlem
Citat:
Eller snarare får den Sverige att likna DDR.
Det finns en hel del som längtar tillbaka till DDR-Sverige.
Citera
2018-07-13, 20:41
Medlem
BaronVonHelsings avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Expohunter
Exakt. Det räcker med att bygga en halmgubbe, så är det klart med det. Som tur är så läser nog folk vad det faktiskt står i programmet och inte litar på en ljugande användare här.

https://www.nordfront.se/wp-content/uploads/2017/03/V%C3%A5r-v%C3%A4g2017-03.pdf
Vad ljuger jag om? Snälla någon. Jag har citerat partiprogrammet, jag har citerat högt uppsatta företrädare, jag har citerat officiella reklamkampanjer drivna av partiet osv.
Citera
2018-07-13, 20:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Du förnekar alltså att de förespråkar dödsstraff av ”folkförrädare” och att sympatisörer har slagits på gatan i olika sammanhang. Det är oseriöst om något.

Jajamänsan. NMR är ingen terrorgrupp med mord inskrivet i stadgarna eller som de praktiserar och det vet du om. Däremot vill de säkert införa dödsstraff för sådant i regeringsställning och det får du till att de vill "döda oliktänkande". Skärp dig!

Varför kan du inte angripa dem ärligt? Det du förordar är inte seriöst, att NMR ska åka på stryk. Du är som alla andra på er sida, vill framstå som goda men är en samling svin. NMR är inga bråkstakar men de vet givetvis om på förväg vilka reaktioner de kommer att få stå ut med och det är att bli häcklade och angripna (av dina vänner, din medlöpare där).
Citera
2018-07-13, 20:44
Medlem
vetenskapsintoleras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BaronVonHelsing
Det handlar inte om antal faktiska våldsutövare, utan om en ideologi med många militanta anhängare. Alltså sådana som är villiga att begå våldsbrott.

Ge mig belägg och fakta på antal militanta anhängare. Det jag hör är enbart subjektiva åsikter. Jo jag vill veta hur många hur många det är. Du menar att en organisation med 1 miljon medlemmar och en 1 militant anhängare är våldsbejakande? Var går gränsen?

Det är väldigt simpelt: Ifall någon begår ett brott anmäls dom. Kriminella nätverk kan man inte bara stänga ner för att dom har gillar knark eller råna butik. Om inga brott begåtts är du fri. Spelar ingen roll om ni kallar er "knarkarligan" eller "buspojkarna". Ifall man inte explicit uppmanar till gatlopp och stormar en butik med vapen är man en fri man.
Citera
2018-07-13, 20:45
Medlem
Inget förvånande. Denna "regering" är rent kriminell. Inför olagliga beslut (afghan amnestin) som de visste inte följde varken EU lagstiftning eller svensk lagstiftning.

Ta dem inte seriöst. Ett gäng clowner som kallar sig politiker och lever på skattepengar. Arbetsskygga parasiter som inget företag skulle anställt.

Snart är de ett minne blott. SD lär få minst 30% plus i valet.
Citera
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av hex27
Det är nog mycket enklare ifall du försöker utveckla dig istället.

Du kan lika gärna hålla käften när du insinuerar saker men inte backar upp det. Ynkliga kräk är vad du är.
Citera
Medlem
FlashbackImprovers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Divination
Nej, det gjorde de inte alls. Tvärtom lämnade de NMR för att organisationen inte ville använda deras metoder.
Det är ju i så fall goda nyheter. Var kan man läsa mer om det?

Citat:
Men ditt perspektiv överensstämmer inte med fakta. Politikerna är förövrigt de som är ytterst ansvariga för det pågående folkmordet. Men du kanske anser att Charles Manson också var ”oliktänkande”.
Ser inte så många sätt att tolka "Lyktstolparna kommer inte att räcka till" för politiker, poliser, journalister, judar, invandrare.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in