2018-07-13, 14:53
Medlem
Det är ju förbjudet i vissa länder i världen. Så klart som fan att det ska förbjudas här också.

https://www.etc.se/utrikes/finland-forbjuder-nazistiska-nmr

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Antifascism

Och att säga att inte SMR vill inskränkta på demokratin kan ju läsa deras "partiprogram" på nordfront. Och jag anser att den som inte läst det ska inte kalla sig nazist eller "hylla" SMR.

Vi kommer att segra över er, ert jävla pack. Antingen med makt eller via våld.

Er fega jävla "fuhrer" sköt sig när det blåste kallt. Så mycket stake hade han.

Vi kommer ALLTID vara fler än er.
Citera
2018-07-13, 14:53
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Menar du att nazismen i Sverige idag är någon slags hot mot demokratin och samhället? Eliten gör det. Men vad får dig att bli elitens självutnämnda advokat här på Flashback? Tror du på allvar vad du läser i Bonniers-pressen och hör på P1? I vilken värld lever du?

Förstår du inte att Eliten använder mupparna i NMR som ett redskap för att trycka ner hela folket och behålla sin makt.

Det där är inte en korrekt analys. Eliten har implementerat ett flertal agendor för att splittra och polarisera samhället. Inklusive massinvandring av muslimer. De kommer aldrig att tillåta något ”muslimskt maktövertagande” som en del debila SDare yrar om. Deras plan är att införa diktatur och ta bort all frihet. Problem,reaction, solution.
Citera
2018-07-13, 14:59
Medlem
Divinations avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pappersfigur
Det är ju förbjudet i vissa länder i världen. Så klart som fan att det ska förbjudas här också.

https://www.etc.se/utrikes/finland-forbjuder-nazistiska-nmr

https://sv.m.wikipedia.org/wiki/Antifascism

Och att säga att inte SMR vill inskränkta på demokratin kan ju läsa deras "partiprogram" på nordfront. Och jag anser att den som inte läst det ska inte kalla sig nazist eller "hylla" SMR.

Vi kommer att segra över er, ert jävla pack. Antingen med makt eller via våld.

Er fega jävla "fuhrer" sköt sig när det blåste kallt. Så mycket stake hade han.

Vi kommer ALLTID vara fler än er.

NMR säger sig representera en bättre demokrati än idag. De vill ha personval och mer direktdemokrati. Inte minst större yttrandefrihet än nu. Du inser inte att ni gräver er egen grav? Demokratin kan inte skyddas med odemokratiska metoder utan att ta död på sig själv. Dessutom blåser nya geopolitiska vindar i världen. Trump och Putin kan komma att införa en helt ny världsordning. Då ligger nog du och dina gelikar ganska pyrt till.
Citera
2018-07-13, 15:00
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av grelin1999

Jag ser ingen poäng med att ha dem på Almedalen när det leder till våldsamheter och att folk inte vågar åka dit..

Visa mig en enda journalist som vill bilda familj i Malmö. Alemdalen är en fis i vinden i jämförelse. NMR är en gudagåva till PK-eliten. NMR hjälper dem att bygga uppe en polis och kontrollstat. I Malmö är det ca 300 utlänningar som står för 98% av allt grovt våld. Istället för att utvisa dessa bygger man upp en polis och kontrollstat. Dessa 300 kriminella FÅR hålla hela Malmö som gisslan och sprida skräck och oro år ut och år in därför att det gynnar Eliten och deras maktbegär. Hur vanligt folk mår skiter dom i högaktningsfullt.

Den som inte vågar åka till Almedalen pga av NMR är en fjant-fjolla. En vek fegis och sådana behöver vi varken i politiken eller i media. När RFSL sprang så är detta bara ett maktbeteende "tycks synd om oss" "vi är kränkta" - BuHu. Ett östrogenskt översittarbeteende och i bästa fall fega loosers.
Citera
2018-07-13, 15:02
Medlem
kakburks avatar
Jo, det är ju gött för alla nyttiga idioter, vänsterliberaler, avgrundsröda, batikpersonal och allmänt invandringsvurmande att såna här förslag kommer fram och tillämpas.
Men de ska passa sig väldigt noga för vad de önskar för de kan få precis det.
Precis som det var när Sovjet-diktaturen byggdes upp så fanns det väldigt många som tyckte att det var "gött" när regimfiender jagades.
Men det som händer förr eller senare är att regimen får slut på uppenbara fiender och ger sig på folket istället. Då är det inte så gött längre.
Citera
2018-07-13, 15:02
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kulturmarxist
Menar du att nazismen i Sverige idag är någon slags hot mot demokratin och samhället? Eliten gör det. Men vad får dig att bli elitens självutnämnda advokat här på Flashback? Tror du på allvar vad du läser i Bonniers-pressen och hör på P1? I vilken värld lever du?

Förstår du inte att Eliten använder mupparna i NMR som ett redskap för att trycka ner hela folket och behålla sin makt.
1. Nej, de har för många motståndare. 2. Jag skriver vad jag tycker. Vad får dig att bli nazisternas språkrör på fb? 3. Oftast. 4. Jag lever inte i din värld.
5. Nej, jag förstår inte det.

Topic: Himla god idé att förbjuda våldsverkare.
Citera
2018-07-13, 15:04
Medlem
FittJannes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Re-Elect
Rasister och nazister tillför samhället ingenting. Om man nu inte räknar in hot och hat som gott vilket bara en dåre skulle göra.

Hur en sådan här lagstiftning skulle kunna gå till får väl juristerna titta på. Det är inte ok att hota och skrämma folk iaf.

Vad har mångkultur tillfört Sverige?
Vilka ovärderliga samhällsutvecklande landvinningar har genomförts med hjälp av mångkultur?
Låt mig gissa. "Tillväxten"

Du låter precis som MSM.
Granskar eller ifrågasätter du NÅGONSIN den "info" du erhåller från statsunderstödd media?
Det är ni, era blinda och döva jävla dårar, som vi kommer få städa upp efter när repressionen och förtrycket av sveriges ursprungsbefolkning lett till blodspillan.
I ett nationellt Sverige hade ni garanterat tillåtits er oppositionella opinionsbildning.
Garanterat!
Fy fan för er
Citera
Medlem
Enoch.Thulins avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ziaya
1. Nej, de har för många motståndare. 2. Jag skriver vad jag tycker. Vad får dig att bli nazisternas språkrör på fb? 3. Oftast. 4. Jag lever inte i din värld.
5. Nej, jag förstår inte det.

Topic: Himla god idé att förbjuda våldsverkare.
Våld är redan olagligt.
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MagnusBengtsen
Det är inte frågan om det och det vet du. Jag vill inte ha kommunism i landet. Skulle inte få för mig att föreslå att förbjuda Vänsterpartiet för det. Du däremot, känner dig säker när du har staten i ryggen och vill förbjuda små grupperingar som är less på samhällsutvecklingen. Att du inte skäms.

Ändra på dig, är mitt tips. Se vad det är du håller på med och vilket Sverige det är som du är med om och skapar. Det är det nya Sverige där det etniska svenska folket för alltid har tappat kontrollen över sin egen nation samtidigt som det var den enda som fanns. Det gamla Sverige var dessutom en idyll jämfört med det här.

Det är ju en sak ifall men vill donera pengar till clowner, men att göra det samtidigt som man inte förstår vad de står för tycks ju extremt oslugt.
Fast har man ingen aning om vad yttrandefrihet innebär och tror Vänsterpartiet är kommunistiskt fortfarande så är det kanske inte så förvånande.
Citera
2018-07-13, 15:06
Medlem
Ondahamsterns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittJanne
Vad har mångkultur tillfört Sverige?
Vilka ovärderliga samhällsutvecklande landvinningar har genomförts med hjälp av mångkultur?
Låt mig gissa. "Tillväxten"

Du låter precis som MSM.
Granskar eller ifrågasätter du NÅGONSIN den "info" du erhåller från statsunderstödd media?
Det är ni, era blinda och döva jävla dårar, som vi kommer få städa upp efter när repressionen och förtrycket av sveriges ursprungsbefolkning lett till blodspillan.
I ett nationellt Sverige hade ni garanterat tillåtits er oppositionella opinionsbildning.
Garanterat!
Fy fan för er

Ja det är bäst vi sparkar ut alla norrmän, finländare, danskar, islänningar osv för de har väl aldrig hjälpt till och bygga upp den svenska nationalstaten?
Citera
Moderator
-Info-s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av manurihn.32
Börjar med NMR sedan kommer AfS. SD är nu mer med på både massinvandring och HBTQ idiotin så dom behöver inte oroa sig sig.

Det ska du nog inte ta för givet.

Citat:
"Rasistiska organisationer kan och ska förbjudas i lag anser regeringen och hänvisar till en paragraf i Regeringsformen som tidigare inte tillämpats.

Citat:
Stefan Löfven: "Jag står för att det här [SD] är ett rasistiskt parti"

https://www.di.se/nyheter/lofven-jag-star-for-att-det-har-ar-ett-rasistiskt-parti/
Citat:
Morgan Johansson: "KD vill nu regera med SD, ett rasistiskt parti med rötterna i nazismen."

https://twitter.com/johanssonmorgan/status/906154704710885376

Samma regering som vill förbjuda "rasistiska organisationer" anser att SD är en "rasistisk organisation".
Citera
Medlem
Ziayas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borskungen
Du vill alltså avskaffa demokratin för att det finns en gruppering på några hundra personer som också (eventuellt) vill göra det?
Nej. Jag vill förbjUda grupper som aktivt verkar mot demokratin genom terror.
(FB) Förbjud NMR, motståndare till yttrandefrihet och demokrati! Eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in