Citat:
Ursprungligen postat av
Cloudedcrystalbeam
Uppgifterna spretar aningen. Jag vill minnas att det sagts i tråden att de tre barnen skulle tillbringa natten hos LW. Samtidigt har det diskuterats att NW sov i UW:s hus med någon för oss okänd sambo till UW, tror jag. UW har påståtts arbeta på okänd plats/ort den olyckliga natten och hans arbetsgivare har gett honom vattentätt alibi, eller liknande, har jag för mig att jag läst i tråden. Nyligen blev tråden dock serverad uppgifter om att UW sovit hemma, eventuellt med NW, vill jag minnas. Jag kanske minns fel, ska villigt erkännas.
Vet vi vad UW jobbar med? Det var väl NW som fyller år dagen efter och som skulle ha paketen? Borde inte NW märkt om UW var ute på natten och mördade Lena? Gick han bara hem sedan o sov räv? Sjöng han Jamåhaleva på morgonen, utan att harkla sig efter ett mord? Nja det är nog ändå Peder Madsen ganska ensam om att vara helt oberörd. Jag tror att både NW och UW har folk omkring sig som skulle berätta för polisen om något verkar skumt. Vanliga människor som råkar bli så frustrerade eller trängda att de mördar eller dräper någon har nog svårt att vara helt oberörda. Är de mycket ensamma så kan de gå under radarn. Och finns det en närstående, så kan den vilja skydda MGM och "spela med".
PS Det finns sökfunktion på tråden