Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
  • 7
  • 8
2018-07-12, 16:30
  #85
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Är det 2 meter så är det svårt att stå om du är normal lång. Jag skriver inte så bra det vet jag men jag har lärt många barn att simma. Simning var mitt stora intresse som ung. Så jag var en bra simlärare utan en snedvriden människosyn.

Du är en korkad mytoman helt enkelt. Alla vet att mena folk i mycket hög utsträckning saknar både kunskap om vatten och normala kunskaper om simning. Dina försök att försvara mångkultur är bara pinsamma och fulla av lögner. Håll tyst nu är du snäll så kan vi andra diskutera vidare om fallet ifråga.
Citera
2018-07-12, 16:34
  #86
Medlem
Seså,
Vi har olika åsikter och jag ser inget skäl att misstro alice, men det har varit lite oT de sista sidorna.
Kan man tycka.

Någon som har något nytt om bottenfisken?
Citera
2018-07-12, 16:40
  #87
Medlem
alicia66s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dumstruten78
Du är en korkad mytoman helt enkelt. Alla vet att mena folk i mycket hög utsträckning saknar både kunskap om vatten och normala kunskaper om simning. Dina försök att försvara mångkultur är bara pinsamma och fulla av lögner. Håll tyst nu är du snäll så kan vi andra diskutera vidare om fallet ifråga.
Är jag mytoman bara för att jag vet att simförmåga inte har med hudfärg att göra? Vad är "normala kunskaper i simning"? Tycker du kan ta och sprida din nazze propaganda någon annanstans.
För det är de du vill.
Citera
2018-07-12, 16:45
  #88
Medlem
b00b00s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av alicia66
Är jag mytoman bara för att jag vet att simförmåga inte har med hudfärg att göra? Vad är "normala kunskaper i simning"? Tycker du kan ta och sprida din nazze propaganda någon annanstans.
För det är de du vill.

Simförmåga har inget med hudfärg att göra.
Sen att somalier är sjukt rädda för vatten är en annan sak.
Sen vad de ska i vatten och göra är en annan femma.
Citera
2018-07-12, 16:47
  #89
Medlem
Men kära nån, kan ni inte lugna er?

Någon som vet vem den icke simkunnige gossen var?
Citera
2018-07-12, 19:56
  #90
Medlem
b00b00s avatar
Ett par betal-artiklar gällande missbruksproblematiken i brunnsparken.

http://www.gp.se/nyheter/göteborg/de...&aId=1.7147178

http://www.gp.se/nyheter/göteborg/ef...&aId=1.7141922
Citera
2018-08-11, 09:24
  #91
Medlem
Gift44s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av nudlarmedris
Asså att man skriver "neger" eller andra "rasistiska" ord när man vet vad som hänt kan jag förstå. Men nu vet vi absolut ingenting? Kan lika väl vara en rasse gubbe som gått på honom. Ser inte varför alla så gärna försvarar en gamling.
Du menar att den gamle somaliern var rasistisk mot den yngre somaliern? Försöker ni s.k vänstermänniskor aktivt arbeta bort den ringa intelligens ni besitter?
Citera
2018-08-17, 20:46
  #92
Medlem
Citat:
Åklagare beslutade under torsdagen att släppa den man som suttit häktad sedan början av juli, misstänkt för vållande till annans död efter ett bråk i centrala Göteborg. Men brottsmisstanken kvarstår.
http://www.gp.se/nyheter/göteborg/ma...äppt-1.7732825
Citera
2018-08-19, 11:49
  #93
Medlem
Hjortronsalts avatar
puts

GP hade en snyftis (bakom betalvägg) om föräldrarna till den drunknade 11 augusti. De riktar kritik mot polisen, förvånansvärt nog...

http://www.gp.se/nyheter/g%C3%B6tebo...isen-1.7600518

Ett kort citat av pappan om sonen:
"– Lite busig, kom hem för sent någon kväll och lyssnade kanske inte alltid på sina föräldrar, men annars var han en välrespekterad kille som var hur snäll och trevlig som helst"
Stora idolbilder på mamma i svart tält och pappa med hennafärgat skägg.
Citera
2018-09-22, 20:02
  #94
Medlem
Men killen som GP-artikeln handlar om heter (hette) Ahmed Hussein och inte Raage. Vem var det som dog efter bråket vid kanalen egentligen?
Citera
  • 7
  • 8

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback