Citat:
Ursprungligen postat av
alicia66
Han hoppade nog. De första man lär sig i simskolan är att inte dyka på okänt vatten.
Ironin i den kommentaren kommer nog aldrig att förstås fullt ut här av vederbörande.
1. Polisen bör ha haft på sig kängorna då det är mycket skräp och skrot i den dyiga botten som finns där. Lätt att göra sig illa med andra ord.
2. Att dyka i där djupet är mellan 1-2 meter enligt utsago är uteslutet, alltså är det att sänka sig ned med fossingarna först.
3. Klockan mitt-i-natten är det svårt att se en neger under ytan, alltså är det givetvis så att han har skydd på fötterna för att inte sjunka ned i dyn som ni har gjort i skallen, eller att skära sig på skräp.
4. Neger dödar en annan neger och enda skälet båda inte kolat vippen är att den ena stannade iland. Synd.
5. Jag tycker det är synd om braxen med andra firrar och kanske någon slamkrypare att de fick sällskap av en neger mitt i natten
6. Nattliga simturer är inte att rekommendera för vissa och slåss man får man allt ta sitt straff eller låta bli att slåss. Enkelt.