Citat:
Ursprungligen postat av
Fri
De har att krypa tillbaka ned i det skithål de kom från. Annars kan vi gräva ett nytt åt dem.
Det är deras problem. Vad har vi svenskar med det att göra? Det finns de som har mycket värre problem än de giriga psykopatiska inavlelsskadade islamister som har lyckats ta sig hit för att spela Nintendo i sosseborgarnas hotellfängelser som belöning för sina mord och våldtäkter.
Om du inte fattar det, så är det bäst för alla skapande och tänkande människor med livsvilja att du också sticker härifrån.
Det räcker. ALLA har de ju ljugit om sin identitet och anledningen för varför de kommit hit. Enligt de mallar som sosseäcklena som har importerat dem har gett dem. Det är ett extremt grovt bedrägeri! Som att ljuga att man är kirurg för att man perverst tycker om att skära i människor.
Oj, du verkar väldigt arg. Det måste vara jobbigt att göra åt så mycket energi på att vara arg på någon som bara ställer lite frågor.
Det enda jag menar är att när vi repatrierar de som inte borde vara här, så hade jag inte varit chockad över ifall det landet de hamnar i, om det inte är deras egna, skulle skicka tillbaka dem till oss. Varför skulle de inte göra det, liksom?
Och i så fall så blir det absolut vårt problem, för det blir som en ond cirkel.
Jag är dock svensk medborgare, född i Sverige. Men jag är ju visserliggen inte 100% svensk, om det ens finns någon som är det. Är brunhårig, har melerade ögon och är också Amerikansk medborgare. Min mamma är halvamerikanska då mormor är amerikansk (indian till och med, cherokee) och morfar svensk (var med i amerikanska armén). Pappa är halvtysk/halvsvensk. Min sambo är finsk/svensk, adopterad. Måste vi också flytta då eftersom ingen av oss är 100% svenska, eller har ett ariskt utseende?
Jag tycker, precis som jag sa att de som inte beter sig ska åka ut, de har inget här att göra. Jag tycker inte att de ska få en massa fördelar som vi svenskar inte har, jag tycker inte att det är okej att de ljuger om sina åldrar.
Men jag känner några som bidrar mer till sverige än de flesta svenskar jag känner, som har gjort rätt för sig och som är svenska medborgare (inte uppehållstillstånd, utan medborgarskap) och de borde bli behandlade som svenskar.