Fast det är ju ganska vanligt. Dessutom är åldersskillnad otroligt vanligt i SD.
Mattias Karlsson 41, var tidigare ihop med Louise Thorn, 25. Hon var alltså närmre hans son i ålder än han själv 🤣.
Jimmie Åkesson och Louise Erixon skiljer det 10 år mellan.
Henrik Vinges fru är 8 år yngre. (sen har hennes låga intelligens en inverkan och gör henne mentalt till ca 11 år).
Osv.
Nu är dom däremot kring 25-30. Man måste vara jävligt desperat om man tar med sig en femtonåring på krogen för att sedan supa ner den och därefter knulla den i redlöst tillstånd.
Ser nu att den där Findel Madison är tillsammans med en Ulrica da Correggio som är född 1991. Måste väl bero på att han inser sitt misstag och håller sig så långt från småflickor som det bara går.
Nej, förundersökningen är avslutad. Tjejen vill dessutom inte leva längre och anser att hela hennes framtid är förstörd. Hon gick extremt hårt in i SD och "tappade" sitt vanliga liv. Finns nog en större bov i detta dramat än GM som angivits. En viss egoröv.
Helt otroligt. Träffade henne för ett par veckor sen bara. Tror aldrig jag riktigt fattade hur hårt allt det som hände i anslutning till SD tärde på henne.
Det jag fick höra var att hon tog livet av sig i början av Juli och att det var drogrelaterat. Jag visste redan sedan innan att hon sysslade med narkotika vilket stärkte det hela. Hon svarade inte heller när jag försökte kontakta henne. Vilket är olikt henne då hon snabbt brukar återkoppla.
Jag vet att denna tjejen är gravt deprimerad och lider av panikångestattacker mm. Hon har helt gått under jorden och är nästintill apatisk enligt vittnesmål.
Det tragiska: hon är väldigt smart, glad och full av energi egentligen. Jävligt tråkigt hur saker och ting har blivit...
Det jag fick höra var att hon tog livet av sig i början av Juli och att det var drogrelaterat. Jag visste redan sedan innan att hon sysslade med narkotika vilket stärkte det hela. Hon svarade inte heller när jag försökte kontakta henne. Vilket är olikt henne då hon snabbt brukar återkoppla.
Jag vet att denna tjejen är gravt deprimerad och lider av panikångestattacker mm. Hon har helt gått under jorden och är nästintill apatisk enligt vittnesmål.
Det tragiska: hon är väldigt smart, glad och full av energi egentligen. Jävligt tråkigt hur saker och ting har blivit...
Vem förser henne med knark? Hon har väl inte riktigt dom allra bästa killarna i bagaget.