Citat:
Ursprungligen postat av
EnGodTanke
När och hur var min formulering kring dessa ”fakta uppgifter”?
Var är följdfrågorna?
För att göra en lång diskussion som pågått förut i flera dagar så är det så att du, bland mycket annat nonsens, påstått följande (några axplock):
1. Att du sett bilder på att blodiga kläder tas om hand från fyndplatsen
2. Att LW:s blod hittats i SD:s hus
3. Att DNA-proverna är färdiga från NFC
Både tufsankatt, flixa81, honan6, jag och säkert fler som jag ej minns, har därefter ställt följdfrågor, men ej fått vettiga svar på dina påståenden. Det senaste som vi kan lägga till listan är:
1. Du vet att SD slängde sopor hos sig 23.20
2. Du vet vad åklagaren lade fram till TR inför häktningsbeslut rörande SD
3. När det gäller uppgifter som nyss läckt om vittnet , och som flixa81 delgivit, reagerar du genom att vara oförstående och förvånad över att det gått 8 veckor efter händelsen innan denna uppgift läcks. Då frågar du flixa81 varför denna uppgift kommer först nu, när polisen knackat dörr direkt. Samtidigt påstår du att du känt till denna vittnesuppgift själv. Hur kan du samtidigt vara förvånad och undrande till varför denna uppgift inte läcks tidigare, när du själv är den som vetat om det och inte läckt uppgiften? När fick du nys om denna vittnesuppgift?
En annan fråga: När flixa81 delgav info om SD:s digitala kontakt med LW och att han erkänt detta efter senare förhör, går du snabbt ut med och påtalar likt "det visste jag med!" När fick du information om detta?